voiko kännissä mennä äänestään?

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
eikös ihmisellä ole se äänioikeus vaikka ois 3 promillen kännissä?
Olen ollut leimaamassa äänestyslippuja.Ketään ei käännytetty pois,ellei ollut väärältä alueelta tullut äänestämään.Yks nainen oli vissiin paikallisesta tullu,kaato äänestyskopin :LOL: kyl oli silloi nauru herkässä!Ois ollu kiva tietää mitä lappuun raapusti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
eikös ihmisellä ole se äänioikeus vaikka ois 3 promillen kännissä?
Olen ollut leimaamassa äänestyslippuja.Ketään ei käännytetty pois,ellei ollut väärältä alueelta tullut äänestämään.Yks nainen oli vissiin paikallisesta tullu,kaato äänestyskopin :LOL: kyl oli silloi nauru herkässä!Ois ollu kiva tietää mitä lappuun raapusti...
samaan hommaan menossa huomenna..henkkarit on puuttunu muutamilta ja suuttuvat kun ei kukaan tunne eli joutuu käännyttämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:
no okei, mie oon vaan aina kuvitellut jotta äänestää voi vaan sielun ja ruumiin voimissa |O

Ja itelleni ei kyl tulis mieleenkään mennä pöhnässä äänestään :|
pittääpä tarkistaa pykälät :) ite oon tähän asti ollu leiman varressa yms, en oo ottanu asiaan kantaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:
no okei, mie oon vaan aina kuvitellut jotta äänestää voi vaan sielun ja ruumiin voimissa |O

Ja itelleni ei kyl tulis mieleenkään mennä pöhnässä äänestään :|
juu en mäkään oo aatellukaan ikinä meneväni pöhnässä äänestään mut tuli vaan mieleen...

ja mitä tulee noihin sielun ja ruumiin voimiin niin SORI saahan naisetki joilla on menkat äänestää tai raskaana olevat :LOL: :LOL: :LOL:

juu huono vitsi älkää vetäkö herneitä nenään kukaan
 
  • Tykkää
Reactions: Black Diva´s
esivaali
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No saanko mä mennä äänestämään, kun mulla ainoot henkkarit (eli ajokortti) on vieläkin tyttönimellä, eli siis väärällä nimellä?
sotu täsmää listaan.. mie antasin äänestää
Juu, saa toki äänestää. Sotu on tärkeempi. Ja kaippa kännisetkin äänestää saa, vaikka sit avustajan kanssa ;) Ja henkilöllisyyden tarkistuksen voi tehdä myös niin, että joku toinen henkilö kellä henkkarit mukana on todistaa sen henkilöllisyyden, kellä papereita ei ole. Siis jos Maija Virtanen tunnistaa Sylvi Niemisen ni saa äänestää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
eikös ihmisellä ole se äänioikeus vaikka ois 3 promillen kännissä?
Olen ollut leimaamassa äänestyslippuja.Ketään ei käännytetty pois,ellei ollut väärältä alueelta tullut äänestämään.Yks nainen oli vissiin paikallisesta tullu,kaato äänestyskopin :LOL: kyl oli silloi nauru herkässä!Ois ollu kiva tietää mitä lappuun raapusti...
Tämä on kyllä ihan mainio juttu! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
eikös ihmisellä ole se äänioikeus vaikka ois 3 promillen kännissä?
Olen ollut leimaamassa äänestyslippuja.Ketään ei käännytetty pois,ellei ollut väärältä alueelta tullut äänestämään.Yks nainen oli vissiin paikallisesta tullu,kaato äänestyskopin :LOL: kyl oli silloi nauru herkässä!Ois ollu kiva tietää mitä lappuun raapusti...
Tämä on kyllä ihan mainio juttu! :D
Pienessä sievässä on ollu useitakin,yks sama äijä aina kysyy,missäs ne kamerat on ,kun on tiputtamassa lippua.Muuten naiset on lähes aina olleet aktiivisempia äänestäjiä,kun ollaan tukkimiehenpöytäkirjaa pidetty :D
 

Yhteistyössä