Voiko kieleen tulla luomi?

  • Viestiketjun aloittaja "hätähousu"
  • Ensimmäinen viesti
"hätähousu"
Oon huomannu jo kauan aikaa sitten, että mulla on kielessä tumma/musta piste (varmaan noin 1mm, max 2mm halkaisijaltaan) nyt jotenkin oikein kiinnitin huomiota siihen ja aloin panikoida että se on syöpää tai jotain muuta vastaavaa.. Näyttää siis lähinnä pigmenttiluomelta eikä ole mitenkään koholla tai kova tai mitään. Oon vaan nyt ihan vainoharhainen ja hädissäni, että mulla on kielisyöpä. Onko kellään mitään vastaavaa? Yritin googlettaa netistäkin, mutta tuntuu että missään ei lue asiasta mitään..
 
"vieras"
Mene varmuuden vuoksi heti lääkäriin. Kunnalliselle hammaslääkärille vaikka päivystykseen (tietävät näistä jutuista myös). Lähettävät sitten eteenpäin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24882087]Mene varmuuden vuoksi heti lääkäriin. Kunnalliselle hammaslääkärille vaikka päivystykseen (tietävät näistä jutuista myös). Lähettävät sitten eteenpäin.[/QUOTE]
Siis siksi päivystykseen, ettei tarvitse useampaa kuukautta odottaa jonossa.
 
"hätähousu"
En mä viitsi ihan päivystykseen lähteä.. varmaan laittaisivat mut pihalle sieltä. Mulla on kahden viikon päähän varattu hammaslääkäri (se raskausajan tarkastus), kai mä sinne asti uskallan odottaa? Mieskin pitää mua ihan pöpinä kun panikoin tällasesta...
 
"hätähousu"
Kuullostaako tää nyt oikeasti näin pahalta? Nyt oon vielä enemmän paniikissa. Vaikka on toi piste siinä ollu jo kauan.. ja tuskin se siitä mihinkään parissa viikossa muuttuu.
 
"vieras"
Voit hyvin odottaa kaksi viikkoa. En huomannut lukea, että on jo ollut kauan. Sitten ei ole varmaan yhtään mitään. Ja jos olet nuori, (etkä edes tupakoi?), niin ei ole hätää muutenkaan.
 

Yhteistyössä