Voiko kiiwi aiheuttaa tällaista?

Meidän pojalla on aina ollut todella hyvä iho eikä hänellä ole ruoka-aineallergioita. Nyt parina päivänä maha on ollut löysällä ja toiminut noin
5-6kertaa päivässä ja lisäksi pylly punoittaa aika pahasti. Muutama pieni näppy on myös ilmaantunut takapuoleen, samoin suun ympärille. Olen miettinyt nyt kovasti, mistä vois johtua enkä keksi muuta epätavallista kuin että poika on kahtena päivänä syönyt kiiwi-hedelmää.

Onko kiiwi nyt saanut vatsan sekaisin ja pyllyn punoittamaan vai onko pojalla joku mahatauti ja löysä kakka vain ärsyttänyt takapuolen ihoa? Onko muilla kiiwi aiheuttanut tällaisia oireita? Pojalla ikää 1,5 v.
 
Olen antanut kanssa kiiwiä muttei meille tullut mitään oireita..mutta kyse voi hyvinkin olla kiiwistä koska se kuulemma on erittäin allergisoiva. pidä vähän väliä ja kokeile uudestaan että varmistut.
 
Meillä on kaikki allergiatestit tehty, eikä likka ole millekkään allerginen. Kiiwi kyllä aiheuttaa meilläkin ripulia ja peppu punoittaa ja kutittaa ihan hirveesti kiiwin syömisen jälkeen. Naamaan tulee myös aina laikkuja. Olen jättänyt kiiwin siis vielä pois,likka on nyt kaksivuotias. Joskus,kerran kuussa, herkutellaan sillä,mutta siis pieniä määriä vaan.
 

Yhteistyössä