Voiko kuolleen ihmisen henki auttaa maan päällä elävää? Tietääkö kukaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on sellainen tunne. Erikoinen vahvatunne side oli yhteen ihmiseen, vaikka emme olleet läheisiä. Hän menehtyi, mutta minulla on outo tunne, että hän on läsnä lähelläni ja auttanut monissa asioissa. Olenko hakoteillä?
 
Minulla on sellainen tunne. Erikoinen vahvatunne side oli yhteen ihmiseen, vaikka emme olleet läheisiä. Hän menehtyi, mutta minulla on outo tunne, että hän on läsnä lähelläni ja auttanut monissa asioissa. Olenko hakoteillä?
Olet todellakin hakoteillä, mutta ei tuolla nykyisin ole väliä. Kaikki, mitä joku kokee todelliseksi, on muiden vain uskottava.

Tosin ehkä minuakin käydään haudan takaa auttamassa. Joka aamu vaikuttaa siltä, kuin joku olisi yöllä käynyt antamassa hieman hierontaa.... :p
 
vierailija
Mulla on kuollut isä, äiti ja muita läheisiä. Ja monta, ainakin 3 miesystävää. Joskus mietin että ei kai ne hemmetti näe miten elän täällä surkeana nälässä ja paskan keskellä, otan turpiin nykyiseltä jne. No ei, ei tasan, kai ne jotain tekis.
 
  • Surullinen
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Minulla on sellainen tunne. Erikoinen vahvatunne side oli yhteen ihmiseen, vaikka emme olleet läheisiä. Hän menehtyi, mutta minulla on outo tunne, että hän on läsnä lähelläni ja auttanut monissa asioissa. Olenko hakoteillä?
Uskonnollisesti katsottuna: tuota kutsutaan vainajien palvonnaksi ja siihen oli vanhassa raamatunkäännöksessä selkeä ohje, se on syntiä. Perkele houkuttelee kauemmas Jumalan luota. Kaikki luodut kuuluvat siis Jumalan luokse.

Mutta perkelettä ei kuitenkaan ole olemassa vaan se on vain vertaiskuvainnollinen ilmaus ihmisyydessä istuvasta pahuudesta. Evoluution älykkäimpänä olentona ihminen voi siis olla lähinnä ihan mitä haluaa.
 
vierailija
Olet todellakin hakoteillä, mutta ei tuolla nykyisin ole väliä. Kaikki, mitä joku kokee todelliseksi, on muiden vain uskottava.

Tosin ehkä minuakin käydään haudan takaa auttamassa. Joka aamu vaikuttaa siltä, kuin joku olisi yöllä käynyt antamassa hieman hierontaa....
Ainakin sain hyvät naurut. Hyvä sinulle jos heppisi on vielä niin aktiivinen.

Mut hei, enkelit ei istu koipikankaalla. Eikä ne ole teinejä. Niiden ikää ei edes pystyisi määrittämään ulkonäön perusteella.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Mulla on kuollut isä, äiti ja muita läheisiä. Ja monta, ainakin 3 miesystävää. Joskus mietin että ei kai ne hemmetti näe miten elän täällä surkeana nälässä ja paskan keskellä, otan turpiin nykyiseltä jne. No ei, ei tasan, kai ne jotain tekis.
Tai sitten mun suojelusenkelit on aika perseestä. Mutta itsetyydytys hävettää, jis ne katsoo. Tai noi roskavuoret kämpässä.
 
vierailija
Minulla on sellainen tunne. Erikoinen vahvatunne side oli yhteen ihmiseen, vaikka emme olleet läheisiä. Hän menehtyi, mutta minulla on outo tunne, että hän on läsnä lähelläni ja auttanut monissa asioissa. Olenko hakoteillä?
Ei, et ole hakoteillä lainkaan. Itselläni samanlaisia havaintoja. Älä vain tee sitä erhettä, että yrittäisit "lääkitä" yhteyttä viinaksilla tms. Kaikkea hyvää 🙏🏻
 
vierailija
Uskonnollisesti katsottuna: tuota kutsutaan vainajien palvonnaksi ja siihen oli vanhassa raamatunkäännöksessä selkeä ohje, se on syntiä. Perkele houkuttelee kauemmas Jumalan luota. Kaikki luodut kuuluvat siis Jumalan luokse.

Mutta perkelettä ei kuitenkaan ole olemassa vaan se on vain vertaiskuvainnollinen ilmaus ihmisyydessä istuvasta pahuudesta. Evoluution älykkäimpänä olentona ihminen voi siis olla lähinnä ihan mitä haluaa.
Heh

Minkä jumalan? Niitähän on miljoonan verran jos kaikilta kansoilta kysytään 😂
 

Yhteistyössä