Voiko mies olla puuma?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vai ovatko nuorempien perään katselevat vanhat miehet vaan automaattisesti "ällöttäviä pervoja"? Siinä missä vastaavaa toimintaa harrastava vanhempi nainen on puuma.
 
Meiän yhteiskunnassa on ihan normaalia, et mies on parisuhteessa itseään 30 jopa 40-vuotta nuoremman naisen kanssa. Naiset saa tolla kenties julkisuutta, rahaa tai yrittävät hakea miestä olemattoman isäsuhteen tilalle. Mies saa nuorta ja nättiä. Itse en jaksaisi yrittää suhdetta johonkin, joka olisi varmuudella haudassa monta kymmentä vuotta ennen mua.
 
vierailija
Mun mielestä ne kaikki on ällöttäviä pervoja :LOL: Jos siis ihan metsästää pelkästään selkeästi nuorempia miehiä tai naisia.
Jaa vain niin. Mikäs siitä pervoa tekee? Biologia nimenomaan ajaa ainakin miehen katsomaan nuoria naisia, koska biologian mukaan he ovat hedelmällisiä ja heidät voi siittää. Mutta toisaalta mitä pahaa pervoudessa on muutenkaan?
 
Mä en oo kyll koskaan ajatellut, että puuma metsästäisi tarkoituksella nuorempia. Vaan metsästää yleisesti ja minkäs sille mahtaa jos kakaroitakin helmoihin jää kiinni roikkumaan.

Ja sekin on sit vielä erikseen, tekeekö niiden roikkujien kanssa jotain vai ei.
 

Yhteistyössä