Voiko mitenkään estää sitä, että silmätipat eivät tulisi suuhun?

  • Viestiketjun aloittaja hyiiii
  • Ensimmäinen viesti
hyiiii
Osaa olla pahanmakuisia silmätippoja :/

Voiko mitenkään estää, ettei tipat tulisi suuhun? Istun rauhassa laittamisen jälkeen, mutta silti ne vaan tulee, kaikki 2 tippaa laitan ja tuntuu kuin ois enemmänkin nielussa lääkettä
 
SaY WhaaT
[QUOTE="a.p";30680259]Mistä minä tiedän :D kaipa jostain kyynelkanavia pitkin.[/QUOTE]

no ompa outoa :O ei mulla oo ikinä käynyt mitään tommosta vaikka silmätippoja oonkin paljon käyttänyt.
 
"a.p"
no ompa outoa :O ei mulla oo ikinä käynyt mitään tommosta vaikka silmätippoja oonkin paljon käyttänyt.
Jos sulla on ollu mauttomia tippoja etkä oo vain huomannu :D

Nää on kyllä niin pahoja, ettei voi jäädä huomaamatta. Ihan ekaa kertaa kuulen tuosta, että pitää silmäkulmaa painaa ettei näin käy. Miten se sitten auttaa kun tipat on silmässä kuitenkin pidempään, eikö ne pääse sinne kyynelkanavaan sitten myöhemmin? Mulla on myös salva jota laitetaan yöksi ja se on silmässä tosi pitkään
 
jsoan
Ei siihen auta mikään.. ne menee lopulta nieluun painoipa silmän sisänurkkaa tai ei... on vain nieltävä ja kestettävä se maku. Minulla on niin isot reiät päässä :LOL: että jos paineistan korvia niin silmänurkasta tulee ilmaa siitä missä on se kyynelkanavan reikä. Tosin minulla ei ole ikinä ollut poskiontelontulehduksia tmv. joyen isoista rei'istä on jotain hyötyäkin. :D
 
Silmänurkan
silmänurkan painaminen on tärkeää, jotta (lääke)silmätipat eivät menisi kyynelkanavaa. Se voi olla vaarallista, tietyt lääketipat voivat aiheuttaa vaikka sydänoireita (beetasalpaajat). Lue aina ohje kunnolla! Kostutustipat eivät ole vaarallisia :)
 
jhhj
:)

...ehkäpä siin painamisessa on tärkeintä se, ettei se valu HETI sinne nieluun, vaan ehtii myös vaikuttamaan sielä silmässäkin. Ja toisaalta se ylimääräinen valuu siihen poskelle, eikä sinne nieluun.
 
Ap haluaa estää sen, että silmätipat eivät tulisi suuhun. :confused:

Hän siis haluaa, että silmätipat tulevat suuhun. Siihen on helpoin keino tiputtaa ne suoraan kielelle.
Tai vaihtoehtoisesti äidinkieli ja logiikka ovat hieman hukassa...
 

Yhteistyössä