Voiko netissä katsella ilmaiseksi elokuvia jollakin sivustolla?

  • Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
[QUOTE="vieras";21974466]Miksi ilmaiseksi.[/QUOTE]

No miksi ei? Videovuokraamossa maksan elokuvista, ja voin katsoa niitä mukavalla kotisohvallani. Mut jos nyt tässä tietsikkapöydän ääressä katon hetken jotain leffaa, en kai maksaan siitä rupee?
 
"vieras"
[QUOTE="mä";21974482]No miksi ei? Videovuokraamossa maksan elokuvista, ja voin katsoa niitä mukavalla kotisohvallani. Mut jos nyt tässä tietsikkapöydän ääressä katon hetken jotain leffaa, en kai maksaan siitä rupee?[/QUOTE]

Aika huono perustelu miksi sun pitäis voida katsoa elokuvia ilmaiseksi, kun ei niiden tekokaan ole ilmaista ollut.
 
"karkki"
[QUOTE="vieras";21974491]Aika huono perustelu miksi sun pitäis voida katsoa elokuvia ilmaiseksi, kun ei niiden tekokaan ole ilmaista ollut.[/QUOTE]
No miks niistä pitäis maksaa jos netistäki voi kattoo iha ilmatteeks tai lainaa
kirjastost mistää elokuvasta rupee maksaa 5 euroo et sä katot sen kerran
ja se oli sitte siinä
 
jokuhelvetinelokuvafriikki
voi vittu eks niitä elokuvia saa ilmatteeks täytyykö aina maksaa ja toi nordic tv:n voi ajaa suoraa konkurssiii kun yhen elokuvan saa toimii ni ei kuulu ääntä vaikka kone on täysillä nii vittu
 
asddsa
nordic-tv on laittomasti jo kauan ottanu rahaa käyttäjiltä vastaan että saavat kattoa "VIP" leffoja jotka on vitun paska laatusia ja linkit jossain ei pelaa, ja ite ylläpitäjä istuu rantalomalla vippiläisten rahoilla kun nämä idiootit menevät siitä maksamaan.
 

Yhteistyössä