Voiko olla edes totta ?!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies sanoi "nyt loppu seksin harrastaminen kokonaan" ja siis suuttui mulle siitä kun en tarpeeksi nopeasti siirtänyt 6e tililleen että saa oluen baarissa (oltiin sovittu tietty summa jonka siirsin omalta tililtä jo aiemmin) :O tuli sit kotiin ja pamautti tuon kun meni nukkumaan. Ovesta heti tultuaan sanoi että saat tuntee sen nahoissas(se että raha ei ollut näkynyt tarpeeks ajoissa) meillä ei seksiä muutenkaan ole pahemmin. Vieraissa ei käy kun on aina meidän kanssa kotona... Rahaakaan ei ole ylimäärästä joten miksi edes mennä silloin baariin kun sen tietää... Olen miettinyt eroa mutta aina jokin saa mut jäämään... ollaan tiedetty toisemme teini ajoista ja alettu nyt aikuisena seurustelemaan ja perustettu myös perhe. Oon myös aina ajatellut että hän on se oikea... puhua hän ei suostu ongelmista... Ennen mua ollut innokkaampi seksissä... tuntuu että kun tietää kuinka tärkeetä se mulle on niin kiristää sillä ja haluaa kiusata asialla kokoajan... onko ero nyt ainut vaihtoehto? onko kellään edes vähän samanlainen tilanne ja antaa vinkkejä mitä nyt teen...
 
vierailija
Mies sanoi "nyt loppu seksin harrastaminen kokonaan" ja siis suuttui mulle siitä kun en tarpeeksi nopeasti siirtänyt 6e tililleen että saa oluen baarissa (oltiin sovittu tietty summa jonka siirsin omalta tililtä jo aiemmin) :O tuli sit kotiin ja pamautti tuon kun meni nukkumaan. Ovesta heti tultuaan sanoi että saat tuntee sen nahoissas(se että raha ei ollut näkynyt tarpeeks ajoissa) meillä ei seksiä muutenkaan ole pahemmin. Vieraissa ei käy kun on aina meidän kanssa kotona... Rahaakaan ei ole ylimäärästä joten miksi edes mennä silloin baariin kun sen tietää... Olen miettinyt eroa mutta aina jokin saa mut jäämään... ollaan tiedetty toisemme teini ajoista ja alettu nyt aikuisena seurustelemaan ja perustettu myös perhe. Oon myös aina ajatellut että hän on se oikea... puhua hän ei suostu ongelmista... Ennen mua ollut innokkaampi seksissä... tuntuu että kun tietää kuinka tärkeetä se mulle on niin kiristää sillä ja haluaa kiusata asialla kokoajan... onko ero nyt ainut vaihtoehto? onko kellään edes vähän samanlainen tilanne ja antaa vinkkejä mitä nyt teen...
No niin. Toivottavasti kenelläkään ei ole tuota tilannetta. Ja jos on, niin taitaa olla väärä ihminen tukemaan sinua tässä tilanteessa.
Tuntuu että metsään on menty jo aika syvälle. Oikea suhde ei koskaan perustu vain seksille. Niitä kutsutaan seksisuhteiksi, ei parisuhteeksi.
Parisuhteessa, ja varsinkin perheessä, asioista, myös rahasta keskustellaan, ja jos se on loppu, niin ei sitä vähääkään alkoholiin törsätä.
Tarina kuulosti kahden 16v nuoren kinalta, mutta ymmärsin, että ihan oikeasti nyt haet apua kahden aikuisen tilanteeseen.
Nyt tolkku käteen, vaikka en jotenkin näe tässä mitään syytä jatkaa parisuhteessa, ja jos ymmärsin, niin myös lapsen kasvattajina.
Apua varmaan tarvitsette, ja toivottavasti myös haette. Kaikki on mahdollista vielä korjata, mutta pahalta näyttää.
Tarvitsette ohjausta ja talousneuvontaa ja aitoa välittämistä ja rakkautta.
Puhukaa tukiverkoillenne, vanhemmille ym. Joskus ero on parasta lääkettä tilanteeseen, ja jatkakaa hyvinä ystävinä.
Kaikkea hyvää. Elämä joskus yllättää, mutta kyllä siitä selviää kun ei elä vain tätä päivää.
 
vierailija
Kyll mies lopettaa seksin harrastamisen vain jos saa pimperoa muualta.
Suuttui varmaan kun oli pyytäny toista naista "yhdille" eikä sit ollukaan tilillä rahaa, nolattiin raukka toisen silmissä.
 
vierailija
Kyllä sä ite sen vastauksen tohon tiedät. Vastaus on on yhtäkuin päätöksenteko, että mitä ikinä päätätkin niin se on se vastaus. Mieti, mikä sua tossa suhteessa pitää? Mitä haluat suhteelta?

Kiristäminen on alhasta ja vaan luonteeltaan heikot ihmiset sortuu siihen, kun kokevat, että heillä ei ole tarpeeks valtaa toiseen ihmiseen. Myös sä ap olet antanu pitkään näköjään miehes hallita ja ohjailla sua, eli olet antanu vallan miehelles joka hallitsee nyt sua kaikin tavoin. Se tekee myös sut heikoks ja riippuvaiseks, että miellytät miestä ja nuoleskelet häntä, että hän ei suutu. Mies tuntuu myöskin manipuloivan sua. Heikkous tekee riippuvaisen, eli olet riippuvainen miehestäs. Miksi? Pelkäätkö kenties, että jäät yksin eron jälkeen ja pelko saa sut pysymään miehen kanssa ja näin ollen myös rajottaa koko sun elämää. Mieti, mitä haluat?
 

Yhteistyössä