Voiko olla todellista?? Mies suuttui..

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
..kun huomautin nyt 2 vuotta kesken olleesta aidasta. Teki siis meille pihaan aitaa pari vuotta sitten. Jätti homman kesken eikä ole näinä kahtena vuotena edes koskenut siihen aitaan! Samoin pyysiin muutama vuosi sitten lapsille hiekkalaatikkoa, ei voi tehdä.

Näistä asioista nyt huomautin, niin mies SUUTTUI! Siis oikeasti? Eikö nuo nyt olisi asiallista hoitaa kuntoon? Mies on näköjään päättänyt, ettei aio urakkaa loppuun suorittaa. Taidan irtisanoutua tästä avioliitosta samoin tein..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja eroa äkkiä!!:
etkö ite osaa?
No en osaa! Palkkaisin hommaan jonkun, mutta mies ei suostu tähänkään! Ja on samanlainen joka ainoassa asiassa. Lupaa jotain, vaikkei ole aikomustakaan pitää lupaustaan. Kuinka hyvä tälläinen suhde oikeasti on?
 
nimim. kokemusta on
Jos kerran mies ei saa aikaseksi tehda aitaa ja lapsille hiekkalaatikkoa, etkä itse osaa niin soitat sellaiselle joka osaa, tai ostat valmiin hiekkalaatikon
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eroa äkkiä!!:
etkö ite osaa?
No en osaa! Palkkaisin hommaan jonkun, mutta mies ei suostu tähänkään! Ja on samanlainen joka ainoassa asiassa. Lupaa jotain, vaikkei ole aikomustakaan pitää lupaustaan. Kuinka hyvä tälläinen suhde oikeasti on?


Pyydä tarjouksia aidan tekemisestä,et siis sovi mitään tekijän kanssa sen enempiä.
Näytät miehelle,josko sitten alkaisi työt kun huomaa sinun olevan tosissasi.
 
v
meillä miehen kanssa hiukan samaa et jää tekemiset kesken. Otan itse aina työvälineet ja huidon sinne ja tänne vaikka en osaakkaan niitä tehdä niin siinä vaiheessa isännän omatunto kolkuttaa ja miehinen ego saa kolauksen ja hoitaa hommat loppuun:D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eroa äkkiä!!:
etkö ite osaa?
No en osaa! Palkkaisin hommaan jonkun, mutta mies ei suostu tähänkään! Ja on samanlainen joka ainoassa asiassa. Lupaa jotain, vaikkei ole aikomustakaan pitää lupaustaan. Kuinka hyvä tälläinen suhde oikeasti on?


Pyydä tarjouksia aidan tekemisestä,et siis sovi mitään tekijän kanssa sen enempiä.
Näytät miehelle,josko sitten alkaisi työt kun huomaa sinun olevan tosissasi.
No kyllä pitäis muutenkin tajuta mun olevan tosissani! Hei oikeesti: kaksi vuotta pihassa seissyt keskeneräinen aita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eroa äkkiä!!:
etkö ite osaa?
No en osaa! Palkkaisin hommaan jonkun, mutta mies ei suostu tähänkään! Ja on samanlainen joka ainoassa asiassa. Lupaa jotain, vaikkei ole aikomustakaan pitää lupaustaan. Kuinka hyvä tälläinen suhde oikeasti on?


Pyydä tarjouksia aidan tekemisestä,et siis sovi mitään tekijän kanssa sen enempiä.
Näytät miehelle,josko sitten alkaisi työt kun huomaa sinun olevan tosissasi.
No kyllä pitäis muutenkin tajuta mun olevan tosissani! Hei oikeesti: kaksi vuotta pihassa seissyt keskeneräinen aita!

Välillä eivät ihan oikeasti ota tosissaan.
Eli ei auta että vain sanot ja homma jää siihen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja v:
meillä miehen kanssa hiukan samaa et jää tekemiset kesken. Otan itse aina työvälineet ja huidon sinne ja tänne vaikka en osaakkaan niitä tehdä niin siinä vaiheessa isännän omatunto kolkuttaa ja miehinen ego saa kolauksen ja hoitaa hommat loppuun:D
No tuokin on sellainen homma, että minulla ei tosiaan voimat riitä tekemään maahan niitä reikiä aidan tolppia varten. Ja siis aita jo tehty valmiiksi palasiksi ja maalattukin, puolet pystytetty ja sit into loppunut. Eikä tosiaan meinaa pistää tikkua ristiin, että saattaisi työn loppuun.

Ja siis miehelle ei muutenkaan saisi koskaan huomauttaa mistään, sillä se on pelkkää nalkutusta. Tuon hiekkalaatikonkin tekemättä jättämisen perusteli sillä, että meillä on pihassa hiekkakasa, joka kelpaa ihan hyvin leikkeihin. Joo, eihän siinä mitään, mutta kun tuo hiekkakasa on kolmen tien risteyksessä ja siitä ajaa autoja ja rekkoja tosi lujaakin ohi. Ei minusta mikään pienten lasten leikkipaikka tosiaankaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Se on sitten talkoiden paikka kun isännän silmä välttää.
Mutta mistä sitä talkooväkeä hankkii? Kaikki ystävät ja tutut asuu kaukana, eikä heitä suoraan sanoen kiinnosta tulla meille tekemään hommia. Omissaankin jo tarpeeksi.
 
ninni
Jos mulla ois sama tilanne tekisin sen aidan itse ja en varmasti osaisi ja voimaakin tarvitaan, mut yrittäsin!! Ja osta valmis hiekkis lapsille! :) Mulla meni hermo ukkoon ku meidän piti lasten huone ja meidän makkari vaihtaa, no asia ei edenny ja niin minä sitten yhtenä päivänä uurastin 7 tuntia että sain vaihdettuu kamat huoneista toisii!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Jos mulla ois sama tilanne tekisin sen aidan itse ja en varmasti osaisi ja voimaakin tarvitaan, mut yrittäsin!! Ja osta valmis hiekkis lapsille! :) Mulla meni hermo ukkoon ku meidän piti lasten huone ja meidän makkari vaihtaa, no asia ei edenny ja niin minä sitten yhtenä päivänä uurastin 7 tuntia että sain vaihdettuu kamat huoneista toisii!
No kyllä minäkin olen niitä huoneita vaihtanut yms. muuta tehnyt. Mutta tähän tarvitsis oikeesti sitä miehistä voimaa. Vituttaa kun on tommonen mies, joka ei voi hommiansa loppuun hoitaa! :headwall:
 

Yhteistyössä