Voiko sinusta joku lapsi olla liian kaunis??

  • Viestiketjun aloittaja Harmaa hiiri
  • Ensimmäinen viesti
Harmaa hiiri
Minä vähän nyt harmailen ja kysyn tuollaista asiaa kun meillä kaksi lasta ja koko ajan saa kuulla että ovat muka liian kauniita tai nättejä.Onhan se ihan kiva mutta kun itseä alkaa mietityttämään että mitä sillä tarkoitetaan että onko se pilkkaa vai jonkunlaista ivaa tai ihan vain kohteliaisuus??JA sanojat voi olla ihan ketkä vain nähdään jossain ja kuulema isona tulee sitten ongelmia kun ovat tuon näköisiä,siis häh sanon minä =(
 
vieras
ei mun mielestä kukaan ole liian kaunis,kauneuttahan on joka puolella,eikä sitä voi koskaan olla liikaa,etenkään ongelmiksi asti!eikä varmasti ole ollut pilkkaa vaan kohteliaisuus,aika erikoissti sanottu vaan,koska tottahan se on että lapsissa se todellinen kauneus asustaa
 
Kaikki lapset ovat kauniita ja söpöjä... omalla tavallaan. Ymmärrän kuitenkin mitä tarkoitat, meiän kuopukselle (poika 3v) useasti sanotaan suht samalla tavalla. Isot tummat silmät, pitkät ripset, tummat hiukset ja pyöreät posket ja maailman suloisin hymy. Ja useasti kuulee, että isona sitten tytöt juoksee perässä kun on niin komea!! Otan sen kohteliaisuutena, mieluummin kuin negatiivisena. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Jos lohdutaa niin kauniit lapset on yleensä isoina rumia ja rumat lapset kauniita

No jaa minä en kyllä tätä allekirjoita mutta ihan miten vai =)

Ap:n kommenttiin eikös just tuon Madeleinen tapauksessa ollut jotain että huomattavan kaunis lapsi.En kuitenkaan tarkoita että kauniille lapsille jotain tapahtuu,tuli vain mieleen tuo kun vähän liittyy aiheeseen kai =)
 
Kaikki lapset ovat viattomuudessaan kauniita.
Mutta ulkokuorinen kauneushan on katsojan silmissä.
Ei mielestäni kukaan ole liian kaunis. Se miten lapsi aikuisena suhtautuu ulkonäköönsä riippuu siitä millaisen kasvatuksen on pienenä saanut. Miten hänen ulkoiseen kauneuteensa on pienenä suhtauduttu.
Omia lapsiani on kehuttu kauniiksi. Monet varsinkin miehet ovat sanoneet että saan haulikolla hätistellä liikoja kosijoita tiehensä:) Kivaltahan se tuntuu mutta aion kyllä opettaa lapsilleni että se sisäinen kauneus on tärkeintä.
 

Yhteistyössä