Voiko tällä takilla mennä hiekkalaatikolle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
miksi ei ?
mulle tulee vaan mieleen parkkipirkko tuosta, joten varmaan jos meidän leikkaria lähestyisit tuo ylläsi, juoksisin parkkipaikalle laittamaan mittariin rahaa lisää.ihan vaan varmuuden vuoksi :D
 
mie
No kyllä mä voisin. En minä siellä hiekkalaatikolla kuravellin kanssa leiki. Sitten tietysti jos on vielä niin pieniä, että heitä täytyy nostella ja kantaa tuo takki olis aika epäkäytännöllinen.
 
vieras
Mulla oli tollanen lukiossa joskus ysärillä. :D Tuli ihan nuoruus mieleen... Kiva takki, mikä ettei, ja mikä ihme tuosta tekee epäkäytännöllisen? Hupullinen ja lämmin, taskut löytyy. Oikein oiva ulkoilutakki minusta!
 
Juu
Eiköhän ap tarkottanu kelien puolesta, ei pukeutumiskoodin.

Kyllä toi viimaa kestää varmasti jonkin verran ja mut kosteella kelillä ei ehkä kiva. Ei varmaan hauskin puhtaanapidettävä pöllyävän tai märän hiekan kaa.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli tollanen lukiossa joskus ysärillä. :D Tuli ihan nuoruus mieleen... Kiva takki, mikä ettei, ja mikä ihme tuosta tekee epäkäytännöllisen? Hupullinen ja lämmin, taskut löytyy. Oikein oiva ulkoilutakki minusta!
No toi kangas, JOS joutuu kantamaan märässä hiekassa olevia lapsia. Ei se malliltaan ole epäkäytännöllinen.
 
ap
Jos yhdistäisi takkiin vielä nämä kengät:

http://www.asos.com/Ugg/Ugg-Cardy-Knitted-Boot/Prod/pgeproduct.aspx?iid=211454&SearchQuery=ugg&Rf900=1447,1561&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Mulla on tämäntapainen ... mutta se käykin sitten vaelluksille yms.
Ihan kiva, mutta mulla on urheiluvaatteet erikseen.

http://www.arcteryx.com/Product.aspx?EN/Womens/Jackets/Alpha-SV-Jacket-W
Kiva väri kyllä :) Jos siis tuota oranssia tarkoitit. Mulla vain yhdistyy niin usein urheilu/retkeily ja hiekkalaatikolla istuskelu, että ei tarvi hiekkalaatikolle erikseen varusteita. Ei kai sinne hiekkikselle mitään pukeutumisetikettiä ole, joten laita sitä mistä tykkäät :)
 

Yhteistyössä