Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
huvittunut_
Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?
Oli kyllä viihdyttävä ketju ja sai repeillä NIIN paljo!!

Muutama juttu tässä "varmasti tosikertomuksessa" jäi vaivaan. Jo tuossa ekassa mainitaan kuin tyttö ei oo harrastanu seksiä moneen kuukauteen ja myöhemmin se olikin neitsyt joka oli harrastanu seksiä muilla kuin emätinyhdyntä-tavoilla. Mietinpä vain ku ei suostunu alottaja kertoon, millaisesta seksistä oli sitten kyse. Peppuseksiä? Runkkausta? Jäi vähä tarina avoimeksi tuon kohdalta..

Ja mites muuten kävi sen miehen ja tyttären yhteenmuuton kanssa? Miten se "one happy little family" onnistuu nytten kun lapsilla on eri äidit ja ehkä eri isät ym. Asutteko nytten kaikki yhdessä ja kuka pitää lapsen jonka tyttäresi on synnyttänyt mutta "on sinun" Saatko sinä kenties toisen lapsista?

Ja mitä tuo tarkoittaa? Sitä, että minä olen ehdottomasti tytön äiti, mutta mieheni ei ole varmaankaan hänen isänsä. Miten se on mahdollista? No olen pohtinut asiaa. Keväällä olin vierailemassa eräällä lähetysasemalla Senegalissa ja minulla oli mukana tuo sama pyyhe, jonka välityksellä tyttäreni siis tuli raskaaksi.

Lähetysaseman johtaja työskenteli karismaattinen, tumma ja komea pastori. Asuimme viereisissä huoneissa. Muistan erään kerran kun kävin illalla suihkussa, että pyyhe oli hieman märkä - aivan kuin joku olisi käyttänyt sitä juuri ennen minua. Mietin että jospa.

Toinen vaihtoehto saattaisi liittyä erääseen iltaan siellä Senegalissa. Vietimme iltaa kyläläisten kanssa. Oli jokin sadonkorjuuseen liittyvä juhla. Alkuasukkaat tanssivat villisti ja istuimme piirissä suuren nuotion ympärillä. Iso, laakea, puinen juoma-astia kiersi kädestä käteen. Jossain vaiheessa iltaa menin eräänlaiseen transsiin, enkä muista tapahtumia sen jälkeen. Oli kyllä erittäin mukava ja iloinen ilta. Mutta olisiko siellä voinut tapahtua jotain sellaista mitä en syystä tai toisesta muista? Onhan se toki mahdollista, mutta minun on vaikea uskoa itsestäni, että olisin tehnyt jotain sopimatonta.
Tässä toisessa vaihtoehdossa, puhutkohan kenties pettäneesi miestäsi jonkin Senegalilaisen kanssa? Harras uskovainen tuskin mainitsisi asiasta tuohon tyyliin. Ja niin harras uskovainen joka ei uskontonsa vuoksi voi käyttää ehkäisyä, tuskin pettäisi. Saatika menettäisi kontrolliaan ja muistiaan noin totaalisesti. Mietinpä vain.

Kaikenkaikkiaan hiton sekava ketju mutta pakko myöntää, että omalla mielikuvituksella ei tällasta syntyis :D Tuostahan vois melkeen tehä elokuvan, kannattaa ehkä yrittää myydä elokuvaan oikeuksia ;) Kaikki alkaa Senegalin vihreistä maisemista (Vai millaset maisemat onkaan) ja päättyy jouluyön ihmekaksosiin, joiden nimissä sattuu olemaan Raamatusta tutut Eeva ja Adam. Oiiii...
 
:/
Tosiaan tyttäresi on voinut tulla raskaaksi silloin muutama kuukausi sitten ja menkat jäivät vasta nyt pois..nimittäin itselläni oli menkat koko raskauden ajan aivan normaalisti.
 
Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?
eikö ton ikäinen ihminen oikeesti tiedä biologiasta yhtikäs mitään!!!! haloo, joko tää on ihan keksittyä pupellosta tai sitten kyseessä on oikeesti tyhmä ihminen ... niin, tai olikos se kalevalassa vai missä kun joku neito tuli raskaaksi syötyään puolukoita ;) heheheehheeh
 
"vieras"
Voi kuinka kiva, että tämä ketju elää yhä! Minä olen saanut kunnian tavatakin nuo pyyhekaksoset, kauniita pikkuisia! Nimiksihän tuli Finla ja Liina.

Muutaman viikon päästä Finla ja Liina tulevat saamaan pikkusiskon tai -veljen. Pyyhemamman mielestä lapsia täytyy perheessä olla ainakin puoli tusinaa!
 

Yhteistyössä