Voiko väsymykseen kuolla?

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
voihan unen puutteeseen vissiin kuolla niin, että sydän pettää. mutten tiiä väsymykseen...eikös se mene nukkumalla ohi?
en raski viel mennä. kohta meen.
joo hyvä. määki meen kohta suihkuun ja unille. pienet jo kuorsaa, isot kattoo frendejä. ne varmaan kattoo simpsonitkin...jaksaiskohan sitä iteki ne kattoa? mies on reissussa, tosi yksinäistä, nyyh.
 
A shadieeyah
kaipa siihen periaatteessa..tai jos ei suoraan niin sivuvaikutuksellisesti..
väsyy ja sitä ylivireytyy..stressaantuu elimistö alkaa paukkumaan *korvien välykset*,sydän varmaan papattaa,verenpaine?
 
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
voihan unen puutteeseen vissiin kuolla niin, että sydän pettää. mutten tiiä väsymykseen...eikös se mene nukkumalla ohi?
en raski viel mennä. kohta meen.
joo hyvä. määki meen kohta suihkuun ja unille. pienet jo kuorsaa, isot kattoo frendejä. ne varmaan kattoo simpsonitkin...jaksaiskohan sitä iteki ne kattoa? mies on reissussa, tosi yksinäistä, nyyh.
meil digiboxi tekee jotain ihme juttuu. pätkii sillain ku enne vanhaa ku digiboxi oli uus. mikään kanava ei näy.
 
kuolemakuittaaunivelat
Väsymys voi olla oire kuolemaan johtavasta syystä.. aamusta sen sit näkee, sinä tai se joka sut löytää.. Mut mun mielestä paras tapa kuolla on kuolla nukkuessaan..
 
Äitini joka sairastui burnouttiin meni lääkärille valvottuaan muutaman vuorokauden kyselemään mitäs tehtäs niin lääkäri totes että ei hätiä mitiä, unen puutteeseen ei ole vielä kukaan kuollut...:/ Todella rohkaisevaa romahduksen partaalla olevalle...
 
matkailija
Jaa, en tiedä. Mut oon kuullu että joku ihminen olis valvonu 11vrk putkeen (en tiedä missä, milloin, kuka, tää on kuulopuhetta) . En kyl kannusta ketään kokeilemaan :eek:!
 
kuoleman väsyny
tuskinpa voi kuolla vaikka tää nyt siltä taas tuntuiskin.Kipeitä lapsia ja huonosti nukutut yöt ja aamulla silmät ristissä töihin.Jospa jaksais vielä huomisen.
 
Olen "kokeillu" Viime toukokuusta lokakuulle unta muutama tunti viikossa, ja viikkojen pätkiä kokonaan hereillä, kipujen takia, joita ei voitu raskauden vuoksi lääkitä. Sitä vajetta korjataan edelleen. Sanon vaan että se oli kamalaa, ja unenpuutteeseen voi kuolla. Alko pumppu pettämään ja verenpaineet heilumaan.
 
vierailija
Mun mielestä voi kuolla jos tarpeeksi kauan valvoo tulee oireita ihmisen kroppa ei vaan kestä jos ei saa lepoa ! Oon lukenu täst jtn ku mun veljel oli joskus peliriippuvuus ja se valvo yöt ja päivät :/ no kerroin asiasta sille ja puutuin asiaan rupes se sen pelaaminenki vähenee ja uni maittaa :)) nukkukaa ihmiset oikeesti niin jaksatte paremmin
 

Yhteistyössä