Voiko vatsa kasvaa jo rv9???

  • Viestiketjun aloittaja Pullukka
  • Ensimmäinen viesti
Pullukka
Olen laihtunut alkuraskauden aikana jo melkeimpä kymmenen kiloa pahoinvoinnin takia, mutta yllätys oli kova kun olin lähdössä ulkoilemaan tänään. Vedin ulkoiluhousut (jotka ennen raskautta olivat olleet löysät) jalkaan ja ne meni nipinnapin kiinni ja puristi kovasti tuosta alavatsan kohdalta!!! Olen kyllä huomannut että mahallaan ei ole hyvä nukkua, mutta voiko vatsa jo tässä vaiheessa kasvaa niin paljon, että housut jumittaa???
 
:)
turvotustahan se, häipyy jossakin vaiheessa ja esiin tulee kunnon vauvamaha :)
mulla oli turvotusta aika paljon mun omasta mielestä alussa, mammahousujakin (joita ei mammahousuiksi tiennyt ulkopuoliset ) käytin rv.8 eteenpäin.
 
vieras
Mulla 4. raskaus (tosin toinen lapsi vasta tulossa) ja jo aikalailla heti plussan jälkeen piti jättää farkut kaappiin kun alkoi puristaa. Turvotusta alussa joka sit hyvin pian, rv 8 --> muuttui vauvamasuks. :)
 
hei
Turvotusta se enimmäkseen on, mutta sitä kun tulee tohon kohdun seutuville, niin kyllähän se vauvavatsaa muistuttaa. Mun mummo sano mulle rv 7, että oot raskaana. =) Vatsasta kuulemma jo näki (en todellakaan ollut vielä sitä paljastanut).
 

Yhteistyössä