Voiko yksi kokonainen perhe vaan yhtäkkiä hävitä...???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:56 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:54 mörökölli kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika karmaisevalta :eek: Onko he ennen "kadonneet" tuollalailla?entä mitenkä puhelimet,ovatko aikasemmin ollu suljettuina? Mut tuo etteivät lapsetkaan ole olleet hoidossa ni pistää kyllä miettimän :/
mene ihmeessä käymään tänäänkin ja tosiaan kyse joltain naapurilta jos oikeesti huolestuttaa
Tää oli eri juttu, mä en tiedä onko näiden esikko ollut tarhassa vai ei: meidän lapsilla on eri päiväkodit. Mutta ellei niistä ala kuulumaan, aion kyllä mennä kyselemään sitäkin. Varmaan kaikki pitävät mua ihan pimeänä, kun löytyvätkin kaikki ihan kunnossa, mutta kun ei voi tietää ikinä... :ashamed:
Turhaa sitä nolostut,pakkohan tuo on saada selvitettyy ja jos teillä ei kerran ole mitään riitaakaan ollut niin tosi outoa :/ ja kyllä vielä ymmärtää jollei pariin päivään kuulu tai saa yhteyttä,mut et noinkin pitkä aika jo hukuksissa :/ Ja nykymaailmassa sitä tulee itsekkin aina pelättyy sitä pahinta jos jostain ei kuulukkaan...
 
scilla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:56 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:54 mörökölli kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika karmaisevalta :eek: Onko he ennen "kadonneet" tuollalailla?entä mitenkä puhelimet,ovatko aikasemmin ollu suljettuina? Mut tuo etteivät lapsetkaan ole olleet hoidossa ni pistää kyllä miettimän :/
mene ihmeessä käymään tänäänkin ja tosiaan kyse joltain naapurilta jos oikeesti huolestuttaa
Tää oli eri juttu, mä en tiedä onko näiden esikko ollut tarhassa vai ei: meidän lapsilla on eri päiväkodit. Mutta ellei niistä ala kuulumaan, aion kyllä mennä kyselemään sitäkin. Varmaan kaikki pitävät mua ihan pimeänä, kun löytyvätkin kaikki ihan kunnossa, mutta kun ei voi tietää ikinä... :ashamed:
Olisin tosi onnellinen, jos minullakin olisi ystävä, joka huolehtisi minusta näin. :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:56 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:54 mörökölli kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika karmaisevalta :eek: Onko he ennen "kadonneet" tuollalailla?entä mitenkä puhelimet,ovatko aikasemmin ollu suljettuina? Mut tuo etteivät lapsetkaan ole olleet hoidossa ni pistää kyllä miettimän :/
mene ihmeessä käymään tänäänkin ja tosiaan kyse joltain naapurilta jos oikeesti huolestuttaa
Tää oli eri juttu, mä en tiedä onko näiden esikko ollut tarhassa vai ei: meidän lapsilla on eri päiväkodit. Mutta ellei niistä ala kuulumaan, aion kyllä mennä kyselemään sitäkin. Varmaan kaikki pitävät mua ihan pimeänä, kun löytyvätkin kaikki ihan kunnossa, mutta kun ei voi tietää ikinä... :ashamed:

joo minun tuttava perhe on myös kadonnut maan alle. Eivät vastaa puheluihin, verhot ikkunoissa, kukaan yhteisistä tutuistamme ei ole saanut heitä kiinni. Meidän lapset on samassa päiväkodissa ja lapsia ei ole näkynyt hoidossa. Meinasin itse soittaa naisen työpaikalle....

ja tää nainen ei ole tännekkään kirjautunut koko tänä aikana mitä ollut "kadoksissa"....

Onko tällä sinun tuttavillasi montako lasta?<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 12:03 whitney73 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:56 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:54 mörökölli kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika karmaisevalta :eek: Onko he ennen "kadonneet" tuollalailla?entä mitenkä puhelimet,ovatko aikasemmin ollu suljettuina? Mut tuo etteivät lapsetkaan ole olleet hoidossa ni pistää kyllä miettimän :/
mene ihmeessä käymään tänäänkin ja tosiaan kyse joltain naapurilta jos oikeesti huolestuttaa
Tää oli eri juttu, mä en tiedä onko näiden esikko ollut tarhassa vai ei: meidän lapsilla on eri päiväkodit. Mutta ellei niistä ala kuulumaan, aion kyllä mennä kyselemään sitäkin. Varmaan kaikki pitävät mua ihan pimeänä, kun löytyvätkin kaikki ihan kunnossa, mutta kun ei voi tietää ikinä... :ashamed:

joo minun tuttava perhe on myös kadonnut maan alle. Eivät vastaa puheluihin, verhot ikkunoissa, kukaan yhteisistä tutuistamme ei ole saanut heitä kiinni. Meidän lapset on samassa päiväkodissa ja lapsia ei ole näkynyt hoidossa. Meinasin itse soittaa naisen työpaikalle....

ja tää nainen ei ole tännekkään kirjautunut koko tänä aikana mitä ollut "kadoksissa"....

Onko tällä sinun tuttavillasi montako lasta?
Kaksi, toinen kotihoidossa ja toinen päiväkodissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 12:03 whitney73 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:56 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:54 mörökölli kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika karmaisevalta :eek: Onko he ennen "kadonneet" tuollalailla?entä mitenkä puhelimet,ovatko aikasemmin ollu suljettuina? Mut tuo etteivät lapsetkaan ole olleet hoidossa ni pistää kyllä miettimän :/
mene ihmeessä käymään tänäänkin ja tosiaan kyse joltain naapurilta jos oikeesti huolestuttaa
Tää oli eri juttu, mä en tiedä onko näiden esikko ollut tarhassa vai ei: meidän lapsilla on eri päiväkodit. Mutta ellei niistä ala kuulumaan, aion kyllä mennä kyselemään sitäkin. Varmaan kaikki pitävät mua ihan pimeänä, kun löytyvätkin kaikki ihan kunnossa, mutta kun ei voi tietää ikinä... :ashamed:

joo minun tuttava perhe on myös kadonnut maan alle. Eivät vastaa puheluihin, verhot ikkunoissa, kukaan yhteisistä tutuistamme ei ole saanut heitä kiinni. Meidän lapset on samassa päiväkodissa ja lapsia ei ole näkynyt hoidossa. Meinasin itse soittaa naisen työpaikalle....

ja tää nainen ei ole tännekkään kirjautunut koko tänä aikana mitä ollut "kadoksissa"....

Onko tällä sinun tuttavillasi montako lasta?
onko kukaan sukulainen tms. ilmoittanu heistä poliisille? eihän toi ole normaalia ettei lapset mene hoitoon eikä kukaan saa yhetyttä? onko ne ollu siis töistäkin pois? mä soittaisin talonmiehelle, että käy katsomassa ovatko kotona vai onko jotain sattunu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 12:08 d u m b o kirjoitti:
Puhelimet ja nettihän on voinut mennä sulkuun maksamattomien laskujen takia. Ehkä ovat myös vähän masentuneet taloudellisesta tilanteesta ja eivät halua seurustella vieraiden kanssa.
No jos todella olisi näin: millainen ihminen jättää ilmoittamatta itsestään mitään kenellekään, vaikka vähän masentaisikin, kun tietää että varmasti toiset huolestuu?? Seurustella ei tarvisi, mutta voisi sitä edes antaa muiden tietää että ovat hengissä.

Ei kuulosta mun ystävältä kyllä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 12:11 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 12:08 d u m b o kirjoitti:
Puhelimet ja nettihän on voinut mennä sulkuun maksamattomien laskujen takia. Ehkä ovat myös vähän masentuneet taloudellisesta tilanteesta ja eivät halua seurustella vieraiden kanssa.
No jos todella olisi näin: millainen ihminen jättää ilmoittamatta itsestään mitään kenellekään, vaikka vähän masentaisikin, kun tietää että varmasti toiset huolestuu?? Seurustella ei tarvisi, mutta voisi sitä edes antaa muiden tietää että ovat hengissä.

Ei kuulosta mun ystävältä kyllä.

Voihan heillä olla vaikka lapsi sairaana ja kenties ovat sairaalamajoituksessa. Aina ei välttämättä tule mieleen kaikille ilmoittaa, jos on huolia ja murheita.
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 12:15 sähläri kirjoitti:
no mun oma perhe katos just noin kerran...
hätäännyin vähän,mut olivat mun isän mukana sairaalassa kun isä sinne joutui ja kaikkien puhelimet kiinni
tän kyllä ymmärtäisin..mut jos viikko tolkulla(monta viikkoa,viikon?) yrittänyt saada kiinni. Niin siinä ajassa olisi kerennyt kyllä ilmoittaa jos jokin on sairaalassa..

ap:lle :hug: itse "tunnet" parhaiten ystäväsi kuin kukaan meistä palstalaisista..
Itse kävisin ainakin kurkkimassa postiluukusta että onko kerääntynyt postia tai muuta vastaavaa eteen..ja :ashamed: joskus kun kotonta lähen pitemmällä matkalle ni jätän teipin oveen(näkee jos joku liikkuu)...
Vastaavasti voi tietysti tehdä nytkin..eli jos eivät vastaa, jätät palan kirkasta teippiä huomaamattomaan kohtaan mahdollisimman ylös etteivät lapset näprää..ja jos se seuraavan kerran tarkistettaessa on paikallaan niin asunnosta pois ja sisään ei ole liikettä.

toivotaan parasta että saat heihin yhteyden..
 
Me tehtiin tossa joku aika sitten tollanen katoaminen.
Oltiin kylpylässä liiton lomalla :whistle:
Vain lemmikkiemme hoitaja tiesi minne mentiin. Ja vain siksi, että ei haluttu leveillä lomareissullamme.
No, siitä sitten saatiin kuulla jälkeenpäin...ois pitäny antaa selonteot ihan tosissaan.
Vaikka ei meistä kyllä noin huolissaan oltu.

Ja me ei silti olla ainoita meidän suvussa jotka on tehneet reissuja kertomatta muille.

Että jos ovat saaneet vaikka jonkun tuetun loman tai muun kivan reissun, eivätkä pysty pitmään puhelimia auki?

Mä nyt yritän vaan kertoa, että aina kaikki ei oo niin kauheeta, mitä mieleen juolahtaa hyvinkin helposti.
Vaikka joskus sitten on kauheempaa. :/
 
Ymmärrän täysin ap:n huolen! Toivottavasti kaikelle on jokin helpottava selitys.

Tuli tästä mieleeni sellainen vanha juttu jostain 90-luvulta. Mahtaako kukaan muistaa sitä: perhe (äiti isä ja lapset) katosi niin, ettei kukaan tiennyt heistä. Muistaakseni heillä oli mersu, joka myös oli kateissa. Heistä oli juttua lehdissä ja telkkarissa ja kaikkea kauheaa epäiltiin. Siten perhe löytyi jostain ulkomailta, olikohan Ruotsista: olivat vain lähteneet pakoon kaikkea; oli rahahuolia ja mitä lie muuta. Siinä oli koko sukukin ihan hädissään.
 
Kauan tämä perhe on ollut kadoksissa? päiviä vai viikkoja? Kyllä mullekkin ensiks tulis mieleen, et josko perheellä ois huolia eikä jaksa ottaa ketään vastaan tai vastailla kysymyksiin. Eihän aina tarvi olla tavoitettavissa. Mutta toisaalta tilanne ei ole omalla kohdalla, etten tiedä miten sitä oikeesti sitten reagoisi.
 

Yhteistyössä