Voiko yksi kokonainen perhe vaan yhtäkkiä hävitä...???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 08:49 morkkis kirjoitti:
kuulostaa aika hurjalta.. tulee heti mieleen kaikkein traagisin teko, vaikka oikeesti sen ei niin tarvi olla! oletteko, jommankumaan kadonneen vanhempiin yms ottaneet yhteyttä?


Joo, itse tossa tilanteessa soittaisin jomman kumman vanhemmille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 21:25 Koiranilma kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, et ei kai ne suuttunu kun ette lainanu rahaa ja nyt mökötä teille?
no aivan,ehkäpä eivät halua olla kanssanne enää tekemisissä.ei ne ystävyydetkään aina ikuisesti kestä ja joskus voi olla vaikea kertoa sitä päin naamaa.liian naivi ei pidä olla,valitettavasti.
 
Huoltomies kävi tuttavani perheen luona. Naapurilta kuulin että oli poliisitkin käynyt myöhemmin...en tiedä mitä on tapahtunut....ei sieltä ole kyllä ketään tuotu pois :eek:

(eli minä en ole ap, kyseessä ei sama perhe kuin ap:n perhe)

Toivottavasti ap olet jo saanut tietoa perheestä.<br><br>
 
Mahtava Peräsin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 14:38 whitney73 kirjoitti:
Huoltomies kävi tuttavani perheen luona. Naapurilta kuulin että oli poliisitkin käynyt myöhemmin...en tiedä mitä on tapahtunut....ei sieltä ole kyllä ketään tuotu pois :eek:

(eli minä en ole ap, kyseessä ei sama perhe kuin ap:n perhe)

Toivottavasti ap olet jo saanut tietoa perheestä.
no hui :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 14:38 whitney73 kirjoitti:
Huoltomies kävi tuttavani perheen luona. Naapurilta kuulin että oli poliisitkin käynyt myöhemmin...en tiedä mitä on tapahtunut....ei sieltä ole kyllä ketään tuotu pois :eek:

(eli minä en ole ap, kyseessä ei sama perhe kuin ap:n perhe)

Toivottavasti ap olet jo saanut tietoa perheestä.
hui kamala! toivottavasti ei mitään ikävää ole tapahtunut...
 
böös
Olen ollut paljon tekemisissä työni puolesta ns sosiaaliperheiden kanssa ja jos vähänkin on heillä ongelmia sossujen kanssa, niin voisi olla mahdollista heidän vaihtaneen paikkakuntaa.
Näitä kiertäjiä on aika paljon..

Alkuperäinen ei tiennyt onko mies töissä nykyään eli ei kuulosta ihan lähiystäville kuitankaan.

Suomessa muuten katoaa omaehtoisesti ihmisiä vuodessa uskomaton määrä!

Toivottavasti kuitenkin asianosaisilla kaikki ok!
 

Yhteistyössä