Voimakas orgasmi. Asiallista keskustelua kiitos.

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Olen aika hämmentynyt..Sain jokin aika sitten elämäni voimakkaimman orgasmin,henkisesti ainakin.
Yleensä pystyn jotenkin hillitsemään itseni,mutta tuolloin suustani purkautui voimakasta huutoa ja sitten koko vartaloa ravisuttava itku.Onko tälläinen kuinka tavallista?

Tilannetta edelsi se,että miehelleni voivottelin kuinka en osaa olla hänen päällään. Mies totesi,että näytän kauniilta ja seksikkäältä ja tunnun hyvältä.Sitten minulta katosi kontrolli, mikäli seksissä niin voi sanoa.

 
On koettu
Kyllä toisinaan on noin voimakas orgasmi,että purkautuu huutona ja heti perään tulee hervoton itku ja nauru. Uskon, että ihan normia on. :) Itse en ole mitenkään outona pitänyt. Iloitse vaan siitä että osaat nauttia ja heittäytyä seksiin. :)
 
maurit
Oi ihanaa sitä tunnetta! Miten hämmentävää. Täällä on semmonen tilanne että nykyään tulen lähes aina. Ja näin oli kun muutettiin yhteen. Ehkä se on se rakkaan ihana lämpö joka tekee mulle taian. <3
 
No,mulla fyysisesti erittäin kovista orkuista kokemusta.Raskausaikana mun orgasmit on aina vahvistuneet niin että tuntuu kuinka koko kroppa olis tulessa ennen h-hetkeä.Ja ne "krampit" tai "kouristukset".Miten joku niin taivaallisen tuntuinen voi samalla NIIN sattua.

Kai liittyi tuohon limakalvoturvotukseen tai johkin,mutta parissa raskaudessa en viimeviikkoina enää halunnut orgasmia kun se sattui liiaksi samalla kuin tuntui hyvältä.Synnytyksen jälkeen tilanne tasaantui,mutta herkempi olen joka raskauden jälkeen ollut.
Saan helposti orgasmin,joskus jopa liian.

Mutta ap,jos tuo ei tuntunut pahalta niin eikö se ole hyvä asia?Osasit heittäytyä mukaan ja antautua kunnolla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja maurit:
Oi ihanaa sitä tunnetta! Miten hämmentävää. Täällä on semmonen tilanne että nykyään tulen lähes aina. Ja näin oli kun muutettiin yhteen. Ehkä se on se rakkaan ihana lämpö joka tekee mulle taian. <3
Tulen minäkin melkeinpä joka kerta kun rakastellaan,mutta noin voimakkaana en ole ennen orgasmia saanut.

Jotenkin "peläytti",että kuinka sitä heittäytyi niin rajusti tilanteeseen.
 
Mie en vieläkkään ossaa sanoin kuvailla sitä ensimmäistä orgasmia tuon nykysen miehen kans. Mut se tuntu ihan käsittämättömältä, ehkä siksi, että se oli minun elämäni eka orgasmi. Ja juu, ikää oli jo kumminki hetkinen... 26....? :ashamed: Luulin kyllä jo sitä ennenki saaneeni mokomia mut sillon mulle valkeni että enpä olekkaan... Se oli eka kerta tämän miehen kans ja jotaki ihan muuta ko siihen astiset kokemukset mulla. Sitä ennen en ees välittäny seksistä, nykyään tuntuu etten pärjää päivääkään ilman :saint:
Joskus ko oikein on virittäytyny tunnelmaan nii kyllä ne orgasmit hipoo taivaita ja tuntuu että taju lähtee ja itku tullee. Sellasia soisin jokaselle naiselle tässä maailmassa :heart:
 
Yleensä saan monta ns. normi orgasmia, mutta jos on kunnolla aikaa, kukaan ei häiritse, oikea hetki ja paikka niin saan tuollaisen ihanan koko kropan järisyttävän orgasmin missä monesti jalat kramppaa tai jää tärisemään. Se on ihanaa..mut siihen vaaditaan kunnolla heittäytymistä mukaan ja rentoutusta
 
J.t harmaana
Itse sain nykyisen mieheni kanssa elämäni ensimmäisen orgasmin 30-vuotiaana. Ja kokemus oli kyllä järisyttävä. Ja hämmentävä. Täytyy sanoa, että tuli tunne, että koko elämä muuttui. Onneksi se ei jäänyt ainoaksi, vaan nykyään saan lähes joka kerta.
 
laila
Kyllä se orgasmi on miehestä kiinni! Mitä paremmin miestä tunnet, sitä paremmin osaat ja uskallat rentoutua ja antaa tunteen viedä. Ennen nykyistäni mua sai nuolla melkein tunnin ennenkuin sain. Nykyään pari kosketusta riittää taivaalliseen orgasmiin.
 

Yhteistyössä