Voisitko harrastaa seksiä laitosapulaisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "Ellen"
  • Ensimmäinen viesti
"Aapee"
Ei vaan mä tapasin todella kivan ja komean miehen josta olin kiinnostunut kunnes hän kertoi olevansa laitosapulainen.
Olen aina ajatellut että pääasia että tehdään töitä eikä vain syljeskelemään kattoon (ja olen edelleenkin sitä mieltä) mutta en tiedä voisinko kuitenkaan itse tapailla sellaista miestä joka nyt tuntuu niin kunnianhimottomalta ja saamattomalta :-(
 
"Siiri"
Toki voisin, kunhan on hyvännäköinen, hyvä sängyssä, kemiat pelaavat ja muutenkin kiva ihminen. Itse olen koulutettu, mutta ei minua haittaa yhtään, mikä on mieheni koulutus tai ammatti, kunhan hänellä on sellaiset työajat, että pystyy osallistumaan hyvin perhe-elämään. Mitään paljon matkustelevaa yritysjohtajaa en haluaisi miehekseni.

Nuorena seurustelin työttömän miehen kanssa ja se kyllä häiritsi minua, kun mies ei edes halunnut mennä töihin. Tärkeintä on, että kumpikin perheen vanhemmista pystyy kantamaan kortensa kekoon lasten elättämisessä.
 
Vier
No minulla esim. on sekä yliopistotutkinto että pitkä kokemus siivoojana. Miten se laitoshuoltajuus ihmisestä kunnianhimottoman tekee? Ihmeellistä yleensäkin tämä Suomessa vallitseva palvelualojen aliarvostus.
 
"vieras."
Kyllä mä seksiä voisin harrastaa kunhan on kuuma pakkaus ilman tauteja.

Mutta missä menee sit se raja kunnianhimoisten ammattien ja kunnianhimottomien välillä? Ei vartija, myyjä, varastomies, postimies tai mikään muukaan ammatti johon ei juuri koulutusta tarvita ole sen kunnianhimoisempaa kun se laitosapulaisen työ.
 
Aaapee
No tapaus tämä ei kyllä ollut Turussa vaan pääkaupunkiseudulla. Eilen tavattiin kuppilassa ja täytyy sanoa että viihdyin kyllä hänen seurassaan ja vaihdoimme numeroitakin... Itse vain olen pyörinyt lähinnä akateemisissa piireissä joten mietin tuleeko tästä yhtään mitään.
 
viera.s
Seurustelu ja seksin harrastaminen on kyllä kaksi ihan eri asiaa. Seksissä ammatilla ei ole mitään väliä, jos vakavampaa ajattelisi, niin pitäisi vähän tarkemmin tietää taustat, miksi on tuollaisen ammatin valinnut. Eikö muuhun ole päässyt vai kokeeko jostain syystä tuon työn sopivaksi. Vai onko vaan välivaihe, ennen kuin päättää mitä tekee "isona". Eniten häiritsisi, jos miehellä ei olisi edellytyksiäkään mihinkään ihmeempään, muut syyt ihan ok.
 
"vieras."
No tapaus tämä ei kyllä ollut Turussa vaan pääkaupunkiseudulla. Eilen tavattiin kuppilassa ja täytyy sanoa että viihdyin kyllä hänen seurassaan ja vaihdoimme numeroitakin... Itse vain olen pyörinyt lähinnä akateemisissa piireissä joten mietin tuleeko tästä yhtään mitään.
Mitä jos tutustuisit ensin ja sitten päättäisit? Kyllä akateeminenkin voi olla kapeakatseinen tai omata muita epämiellyttäviä piirteitä. Eli ei se pelkkä akateemisuus tee ihmisestä parempaa.
 
kjlksf
Luokanopettaja on akateeminen. En kuitenkaan usko, että on kovin kunnianhimoinen. Tai vaikka perusinsinööri. Ei välttämättä ole kunnianhimoinen hänkään. Inssiksikin pääsee, vaikka ei olisi penaalin terävin kynä.
 
Wierass
Mä tapasin viime viikolla miespuolisen laitosapulaisen nimenomaan Turussa ja jäin niin harmittelemaan ettei päästy vaihtamaan numeroita tai edes nimiä, sen verran symppiksen oloinen kaveri oli, et mielellään olisin vaikka kahville lähtenyt :)
 
p.e.
[QUOTE="Ellen";29889485]Siis seurustella/ olla seksisuhteessa laikkarimiehen kanssa?[/QUOTE]

heteremies kun olen, niin laitosapulaisMIEHEN kanssa en seksiä voisi/haluaisi tai edes kykenisi harrastamaan. Naisen kanssa, miksei - kovin tilanteesta kiinni, mutta kyllä varmaankin.
ehkä,olen joskus niin tehnytkin, kaikkien ammatteja ei ole tullut edes kysyttyä.

mutta seurustelisinko.. En usko, en sitten millään
ei duunareissa sinänsä pahaa ja olen joskus perushoitsuakin kokeillut, mutta elämönkokemus vaan,kertoo etteivät yleensä ole minun tyyppiäni, eivät,perushoitajat, eivät siivoojat eikä laitosapilaisetkaan.. Ehkä stereotypia, mutta tuppaavat noissa ammateissa olemaan vähän omanlaista porulkaansa...
 

Yhteistyössä