Voisko joku auttaa blondia yliopistoon hakemisessa :)

Nii elikkäs ongelma, etten tajuu yhtää:) Olin ajatellut hakevani terveyshallintotieteitä lukemaan Kuopioon...mut jos nyt osasin tulkita oikein nii ei siellä olekaan sellaista, niinkö? Eli mun pitää sit valita preventiivinen hoitotiede, pyh...vai miten noi menee mä en vaan tajuu..ja erillishaku...siel kans tuo preventiivinen hoitotiede ja voinko hakea molemmissa hauissa?
 
hhh
Mun käsittääkseni Kuopiossa terveystieteiden opiskelijoiksi valitaan sellaisia, joilla on jo pohjalla sairaanhoitajan tms. (amk)koulutus. Onko sulla? Ja mainitsemaasi terveyshallintotieteen linjaa varmaan vastaa tuo hoitotyön johtaminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Noh kyl mie tiiän et se on tuo Itä-Suomen yliopisto :D mut tuo hoitotyön johtaminen on eri juttu ku terveyshallintotiede...:) Ja on mulla terveudenhuollon amk pohjalla...
Miksi pitää olla nii vaikeeta :) kun en tajuu nii en :)
kannattaisko sun sitte jättää hakematta.. :LOL: (vitsi sitten vaan)
 
Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Noh kyl mie tiiän et se on tuo Itä-Suomen yliopisto :D mut tuo hoitotyön johtaminen on eri juttu ku terveyshallintotiede...:) Ja on mulla terveudenhuollon amk pohjalla...
Miksi pitää olla nii vaikeeta :) kun en tajuu nii en :)
kannattaisko sun sitte jättää hakematta.. :LOL: (vitsi sitten vaan)
:LOL: pyh...mie päätin jo et haen lääkikseen :) tai tuohon paskaan preventiiviseen hoitotieteeseen...
 

Yhteistyössä