Voisko Suomen jakaa kahtia kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja kyllästyttää
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja virheiden mettä;30037738:
Virheiden metsä on Esplanadilla.;)
Siksi ne oiskin hyvä pistää tutustumaan todelliseen luontoon ilman vettä ja sähköä ja autoa, lähimpään kauppaan vähintään 30km. Saisivat vähän tuntumaa todelliseen elämään. Bulevardin asunnossa on helppo räyhätä yksityisautoilua vastaan kun ratikka menee alaovelta ja Stockan herkkuun on 100m matkaa.
 
Vihreät kannattaa kasvukeskuksia. Ok, sulloutukoot Hesaan ja johonki Viikkiin mikälie. Konservatiiveja jää jäljelle sinne pohjoiseen vähemmän -> asuvat harvaan maaseudulla, eli siellä sit paikat on kohta pajupuskaa täynnä, asfaltti kuoritaan teiltä pois kun niitä ei käytetä, eläimet vilistää villeinä -> vihreiden toivoma luontoskenaario kesyttömästä luonnosta toteutuu.

Win-win.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: krut
"jemina"
Vihreät kannattaa kasvukeskuksia. Ok, sulloutukoot Hesaan ja johonki Viikkiin mikälie. Konservatiiveja jää jäljelle sinne pohjoiseen vähemmän -> asuvat harvaan maaseudulla, eli siellä sit paikat on kohta pajupuskaa täynnä, asfaltti kuoritaan teiltä pois kun niitä ei käytetä, eläimet vilistää villeinä -> vihreiden toivoma luontoskenaario kesyttömästä luonnosta toteutuu.

Win-win.
No jaah. konsut ampuis kumminkin sudet, peurat, hirvet ja muut kumppanit sukupuuttoon ja hakkais kaikki puut haloiksi. ja päristelis niillä maastureillaan ympäriinsä.
 
[QUOTE="jemina";30037763]No jaah. konsut ampuis kumminkin sudet, peurat, hirvet ja muut kumppanit sukupuuttoon ja hakkais kaikki puut haloiksi. ja päristelis niillä maastureillaan ympäriinsä.[/QUOTE]

No jaa, ehkä vähän tehometsätaloutta meillä näkyisi, mutta ollaan me riistanhoidosta sen verran perillä että kyllä me sinne osa hirviä osattaisiin jättää. :)

Maasturien pärinä joo, mutta te tallaisitte ja saastuttaisitte koko Uudenmaan. :'( Jotkut miljoonan ihmisen tallaamat kuppaiset lenkkipolut yyyyhhhh....
 
bravurio
Siksi ne oiskin hyvä pistää tutustumaan todelliseen luontoon ilman vettä ja sähköä ja autoa, lähimpään kauppaan vähintään 30km. Saisivat vähän tuntumaa todelliseen elämään. Bulevardin asunnossa on helppo räyhätä yksityisautoilua vastaan kun ratikka menee alaovelta ja Stockan herkkuun on 100m matkaa.
Olin eilen Sellon Elixian (liikuntakeskus jos joku ei tiedä :) tunnilla niin ohjaaja kehotti pyöräilemään ja vilkuttamaan/vittuilemaan autoilijoille, että ymmärtäisivat vaihtaa auto pyörään. Mietin samalla miten mä poljen 80km töihin aamuisin joka päivä, talvisin hiihdan ja keväisin varmaan vesihiihtoa...

Jossain pikkupaikkakunnalla/Lapissa (oon asunut molemmissa) tää on monelle ihan perustyömatka
 
vieras,
Olin eilen Sellon Elixian (liikuntakeskus jos joku ei tiedä :) tunnilla niin ohjaaja kehotti pyöräilemään ja vilkuttamaan/vittuilemaan autoilijoille, että ymmärtäisivat vaihtaa auto pyörään. Mietin samalla miten mä poljen 80km töihin aamuisin joka päivä, talvisin hiihdan ja keväisin varmaan vesihiihtoa...

Jossain pikkupaikkakunnalla/Lapissa (oon asunut molemmissa) tää on monelle ihan perustyömatka
Autoilijoita pitäisi kohdella kunniakansalaisina, koska he maksavat vuodessa noin 14.000.000.000 euroa veroja hyvinvointiyhteiskuntamme ylläpitämiseksi, mutta viherääliöt näyttävät keskaria koska eivät tajua kokonaisuuksia.
 
Autoilijoita pitäisi kohdella kunniakansalaisina, koska he maksavat vuodessa noin 14.000.000.000 euroa veroja hyvinvointiyhteiskuntamme ylläpitämiseksi, mutta viherääliöt näyttävät keskaria koska eivät tajua kokonaisuuksia.
Viherääliöiden kuningatar teetti itse pimeää remonttia eli ei montaa veroeuroa siitä valtion kassaan kilahtanut. Lisäksi hänelle kelpasi verovapaa ministeriauto ihan hyvin.
 
Mutta kun mä en halua muuttaa kehäkolmosen sisäpuolelle.

Mä haluan pysyä täällä maalla suvaitsemassa homoja, kannabista, ja kumminkaimanmamman kaa naimista. Haittaaksse?
Ok, Hyvinkään eteläpuoli vielä sallittakoon teille, se on harmaata aluetta. Mut sen pohjoispuolella alkaa jyrkkä suvaitsemattomuus ja korpi.

Btw, me omistetaan Joulupukkikin. :rolleyes: Jos se ei rupea kannattamaan vihreitä ja Setaa, siinä tapauksessa sen vois lähettää etelään.
 
Ok, Hyvinkään eteläpuoli vielä sallittakoon teille, se on harmaata aluetta. Mut sen pohjoispuolella alkaa jyrkkä suvaitsemattomuus ja korpi.

Btw, me omistetaan Joulupukkikin. :rolleyes: Jos se ei rupea kannattamaan vihreitä ja Setaa, siinä tapauksessa sen vois lähettää etelään.
Saanks mä asuu vähän Hyvinkäätä pohjoseen, jos mä en kuitenkaan oo vihree?
En mäkään kaikkea suvaitse, mutta mulle on kyllä perskkohtaisesti aivan sama, ketä kukakin nai, ja millä päänsä pistää sekaisin.
 
Saanks mä asuu vähän Hyvinkäätä pohjoseen, jos mä en kuitenkaan oo vihree?
En mäkään kaikkea suvaitse, mutta mulle on kyllä perskkohtaisesti aivan sama, ketä kukakin nai, ja millä päänsä pistää sekaisin.
No, pitäähän niille Uudenmaan suviksille joku oikea luontoelämys olla, joten saat maapläntin jostain Klaukkala-Mäntsälä -väliltä. Rupeat ottamaan etelästä vastaan maaseutumatkaajia ja koululaisryhmiä. :)
 
Saanks mä asuu vähän Hyvinkäätä pohjoseen, jos mä en kuitenkaan oo vihree?
En mäkään kaikkea suvaitse, mutta mulle on kyllä perskkohtaisesti aivan sama, ketä kukakin nai, ja millä päänsä pistää sekaisin.
saat sää

ei me konsutkaan piitata siitä että ketä aikuiset panee vaikka me ei hypitäkkään riemusta jos homoparit saa adoptio-oikeuden
 
No, pitäähän niille Uudenmaan suviksille joku oikea luontoelämys olla, joten saat maapläntin jostain Klaukkala-Mäntsälä -väliltä. Rupeat ottamaan etelästä vastaan maaseutumatkaajia ja koululaisryhmiä. :)
Eli siis käytännössä mun elämä ei muutu juuri mitenkään? JESSSS!!!

Ei tarvii edes muuttaa, ja täällä käy nyt jo notkumassa kaupunkilaisia haistelemassa hevonpaskaa, puolet lähiseudun koululaisistakin hengaa jo meillä, sama se mulle sit on, onko ne jostain stadin koulusta.
Mahtavaa. Jatkakaa.
 
Eli siis käytännössä mun elämä ei muutu juuri mitenkään? JESSSS!!!

Ei tarvii edes muuttaa, ja täällä käy nyt jo notkumassa kaupunkilaisia haistelemassa hevonpaskaa, puolet lähiseudun koululaisistakin hengaa jo meillä, sama se mulle sit on, onko ne jostain stadin koulusta.
Mahtavaa. Jatkakaa.
Heh, sen mä muistin että sulla eläimiä on, mutta en arvannut että noin hyvin tuo "asumismääräys" sopii. :D
Pertillä riittää haukuttavaa kun koko pääkaupunkiseutu pakkautuu teille kylään. :heart:
 
Heh, sen mä muistin että sulla eläimiä on, mutta en arvannut että noin hyvin tuo "asumismääräys" sopii. :D
Pertillä riittää haukuttavaa kun koko pääkaupunkiseutu pakkautuu teille kylään. :heart:
Hyvin osui joo :D

Eikä haittaa stadin turistit, Pertillä on henkisenä tukena Koskinen. Koskinen on sen isä. Koskinen on myös niin iso, ruma ja tyhmä, ja sillä on niin kumea haukku, että varmaan noin puolet pääkaupunkiseudusta kääntää varpaat tulosuuntaan, ja tungos jää puolet pienemmäksi.
 
Mutta kuten joku sanoi niin konservatiivitkin jakautuu uskonnon ja rodun mukaan, ei kaikki jaa esim.mun hihhuliutta.

Siksipä menisin siellä Kainuun/Lapin korvessa asumaan vähän sivummalle, häiritsemättä ei-uskonnollisia konsuja, jonkin kivan järven rantaan ja perustaisin kristillisen keskuksen.
Kauniit hirsirakennukset, erilaisia saunoja ja hyvää ruokaa.

Luterilaisille konservatiiveille hiljaisuuden retriittiä ja kinkereitä, hellareille ja vapislaisille telttakokouksia. Lestatkin saisi oman telttansa mutta pienen matkan päähän, koska haluavat olla vähän erillään.

Sit etelän puhkinaineet saisivat tulla sinne erämaan rauhaan pysähtymään ja miettimään ketä tulikaan ryysiksessä paneskeltua.

Ah sitä rauhaa. :D
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="minä vaan";30038140]Järkyttävää huomata miten paljon on rasisteja ja miten pieneksi on huvennut suvaitsevaisten joukko. Vielä on paljon tekemistä suvaitsevaisuuden puolesta![/QUOTE]

Suvaitsevaisuuden voi määritellä monella tavalla.
 
Minusta koko suvaitsevaisuus on hoopoa. Yksilöitä pidä suvaita vaan heidät tulee hyväksyä. Sen estyminen jonkin niin tyhmän perusteen kuin ihonvärin tai kielen perusteella on suurta typeryyttä. Kaikkia ei tietenkään pidä sietää, eikä pigmentin suuri määrä ihossa ole mikään tae ihmisen kunnollisuudesta. Pitää vain nähdä sen ohi ihmiseen ja tuollainen kategorisoiminen, mitä rasistit tekevät, on silkkaa pahuutta.
 
vie
Tässä hauskassa aloituksessa pilkka osuu omaan nilkkaan. Rikas etelä vetää perässään nytkin köyhää pohjoista. Hyvinvointivaltion rakentaminen maalle olisikin melkoinen haaste ja loppuisi rahapulaan. Henkisestikin suvaitsemattomuus voisi käydä pidemmän päälle ylivoimaiseksi. Mitä sitten, kun täydellisen ihmisen lapsi rakastuisi samaan sukupuoleen tai erilaiseen ihmiseen. Vai meinaatko kasvatuksella vaikuttaa jo sikiöön?
 

Yhteistyössä