VOK Krista!!V*TUN ärsyttävä!!!

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Juu minäkään en kestä sitä yhtään. Mä en ymmärrä miksi sen pitää joka ainoan laulajan kohdalla hosua käsillään, laulaa itse siihen päälle ja kinuta ja vinkua todella ärsyttävästi lapsia omaan joukkueeseensa. Varsinkin jos lapsi sattuu olemaan ruotsinkielinen.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28988148]Teatraalinen paska. Täytyy aina vaihtaa kanavaa kun se ilmestyy ruutuun hyppimään tuolille ja voihkimaan.[/QUOTE]

Haista sinä kuule pitkä vittu!!
On se kumma kun joku on aidosti iloinen ja energinen persoona, niin se halutaan lytätä kateellisten ämmien toimesta heti?
Mikäs +100kg lähiön siiderivalas siellä taas huutelee?
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28988474]Haista sinä kuule pitkä vittu!!
On se kumma kun joku on aidosti iloinen ja energinen persoona, niin se halutaan lytätä kateellisten ämmien toimesta heti?
Mikäs +100kg lähiön siiderivalas siellä taas huutelee?[/QUOTE]

Moi Krista!!!
 
"unikeko"
sitä mietittiin eilen miehen kanssa, että miksi niillä on samat vaatteet koko ajan? Vaikka kuinka ois samana päivänä kuvattu kaikki nii vois kai sitä silti vaatteita vaihtaa välillä..? Ei ennen tainneet olla samoissa kuukausia putkeen?
 
Yök
En ole pystynyt katsomaan koko ohjelmaa Kristan takia. Inhosin sitä yli kaiken jo euroviisu-valinnoissa ja jätin euroviisutkin kokonaan katsomatta sen eukon takia. Äärimmäisen epämiellyttävä olento.
 
dipu
Joo enpä minäkään oikein välitä hänestä, mutta toisaalta ymmärrän, että tuollanen hösö saattaa jopa vetää enemmän katsojia puoleensa. Mutta sitä mä myös ihmettelen, että miksi niinkin kaunis nainen kuin Krista on, pilaa itsensä tuolla hillittömällä meikkauksella? Pelkkä ripsivärikin riittäs, mun mielestä nuo luomivärit ja kajaalit on ihan kauheita! Muillakin ihmisillä siis...
 
Ei yhtään ärsytä. Antaa pomppia vaan. Jos oikeaa riehujaa halutaan nähdä, niin siinä vieresssä istuu Mira. Hänellä sitä liikettä löytyy kun on areenalla. Sujuu käsilläseisonnat sun muut.
 
Eilen meiltä jäi ohjelma katsomatta, niin...onhan se vähän jännä persoona...no eipä kaikkien tartte hänestäkään tykätä niinkö ei meistä muistakaan kaikki tykkää.
Joten annetaan vaan jokaisen olla oma itsensä?!
 
shutup
Ei kaikkien tarvii tykätä kaikista. Jos noin paljo ärsyttää ni eikö sen vois pitää iha omassa mielessä. Miltähän kristasta tuntuu jos se lukisi nämä kommentit??? Ei kivalta. Ajatelkaa,jos teistä kirjoitettaisiin nettiin tolla tavalla.... -.- olkaa hiljaa
 
fani ja ikuisesti sellainen
Ottaa keikoilla kaikki huomioon, on ystävällinen ja mukava. Älkää aina keskittykö pintaan. Ajatelkaa syvemmälle. Kristan elämä on ollut kurjaa ja nyt haluaa nauttia siitä täysillä :)! More is more.
 

Yhteistyössä