Vuoden rumin maha- kisa

Kuka arpihirmu uskaltas laittaa kuvan mahastaan synnytyksen/synnytysten jälkeen? Mä voin laittaa eka jos saan otettua kuvan kohta, sillä ehdolla et muutkin lähtee mukaan :D
mä varaudun siihen voitan vuoden rumin maha-tittelin B)
 
Voi että, mie oisin vahvoilla tällä maailman rumimmalla, arpien ja läskien kirjomalla vauvamasullani, vaan kamera on rikki joten kuvaa ei ole eikä tule... (toivon vaan että masun sisältö on kuorta kauniimpi :snotty: )
 
voitto kotiin
Kameraa ei käsillä, mutta voitto voisi tulla jos olisi.... Kaksosraskauden jälkeen maha on raskausarpinen pussukka, joka ei mahdu mihinkään pöksyihin suosiolla. Ja muuten olen pienikokoinen ja hoikka. Ja raskaudesta siis aikaa useampi vuosi : D
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
tosin vähän oon saanut tosta läskiä pois, mut ei se paljoa nykyisestä eroa.
Mulla on just samis :D Sit se vielä on jotenkin "tiukempi" tosta navan kohdalta niin sit edestäpäin katottuna siinä roikkuu niinku kassi pussia :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
tosin vähän oon saanut tosta läskiä pois, mut ei se paljoa nykyisestä eroa.
Mulla on just samis :D Sit se vielä on jotenkin "tiukempi" tosta navan kohdalta niin sit edestäpäin katottuna siinä roikkuu niinku kassi pussia :D
Kuvittele siihen vielä keskelle pystysuora sektioarpi, näyttää niinkun ois perse keskellä mahaa. :snotty: :snotty:
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
tosin vähän oon saanut tosta läskiä pois, mut ei se paljoa nykyisestä eroa.
Mulla on just samis :D Sit se vielä on jotenkin "tiukempi" tosta navan kohdalta niin sit edestäpäin katottuna siinä roikkuu niinku kassi pussia :D
Kuvittele siihen vielä keskelle pystysuora sektioarpi, näyttää niinkun ois perse keskellä mahaa. :snotty: :snotty:
:D Sellaista ei sentäs ole :D Napa tosin on levähtänyt sellaiseksi, että hyvä kun on kuopalla enää olleenkaan :D
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
:x :x

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554125.jpg ei arpia mut silti
savanna, jos sä ihan oikeasti koet kuuluvasi tähän ketjuun, sulla on tosi vääristynyt kuva itsestäsi. Enkä siis sano mitenkään pahalla :)

MÄ olisin onnellinen tollasesta mahasta :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vappunaamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
:x :x

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554125.jpg ei arpia mut silti
eihän tuossa mitää kamalaa ole :kieh:
Tää on nimenomaan semmoinen kuva että kaikkien tulee tulla sanomaan että ei sulla oo kamala maha, nätti se on.. kehujen kalastelua
 

Yhteistyössä