Vuosi 1987

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Olisikin karua 15-vuotiaana sällinä nähdä 5-vuotias ipana lastentarhan pihalla ja miettiä: "Tuon kanssa pistän hynttyyt yhteen vähän vanhempana."
Sit nämä ajatukset laitetaan pois....mä nään kohta mun miehen 5vuotiaana :eek: se ei ois kivaa...
 
Olin 3v. ja pikkusisko oli syntynyt edellisenä talvena. Muistan hämärästi että serkku oli meillä käymässä ja olin hirveän kateellinen kun serkku sai pitää vauvaa sylissä ja mulle ei sitä hommaa uskottu! :snotty: Olinkin saanut synttärilahjaksi tyttönuken jonka vaatimattomasti nimesin "vara-siskoksi", ihan vain siltä varalta jos sisko vaikka hukkuu.....
 
Hmmm..-87, olen ollut 11v, päässyt siis viidenneltä luokalta, en muista yksityiskohtia mutta eiköhän kesä mennyt uiden (olen aina ollut vesipeto) tyttöleirilläkin taisin olla, normi kesäretket perheen kanssa, kavereiden kanssa hengailuja jaja tietysti tallilla, elelin koko "nuoruuden" hoidellen hevoisia :D
 
Yksvaan
Täytin sinä vuonna toukokuussa 18 v, ajokortin auton kanssa ajoin vasta elokuussa. Mulla oli kiva kesätyöpaikka ja parin vuoden vanha suhde, kihloihinkin oltiin menty edellisvuonna.

Haaveilin isommasta motskarista ja sen ostinkin sitten.
 

Yhteistyössä