VVO: tapetti ja seinämaalimallisto....

v
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Meillä 10-vuotisremppa, ja eipä paljon antaneet vaihtoehtoja. 10 vuotta ollaan odotettu, ja sitten mallisto on niiiiiiiiiin köyhä :'(
No meille näytettiin sitä "VVO-mallistoa" jossa joku 10 eri vaihtoehtoa ja heti sanottiin että saa myös muuta valita jos siitä ei löydy mieleisiä.
 
RTV:n myyjä sanoi, että VVO on tpaljon karsinut värejä. Koska haluavat että seinät on melko neutraalinväriset, että miellyttäisivät seuraavia asukkaitakin. Mikä järki, kun kuitenkin jossain vaiheessa se uuskin saa valita omat värit. Itseasiassa maaleissa jo heti muuttaessa.
 
Non compos mentis
Ostin pari vuotta sitten tapettia 2? per rulla muistaakseni K-raudasta. Ei sen tartte niin kallista olla. Tai maalaa vaan seinät, ostaa yhden rullan kalliimpaa suosikkitapettia ja kehystää siitä suuria kuvia seinälle.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:
ostakaa itse mieluisat?
Aiemmin jo sanoin, ei varaa. Eikä järkeä vuokrakämppään itse kustantaa, jos kerran VVO:lta saa.
Jos tilanteenne on tuo, niin tyytykää siihen mitä saatte VVO:lta.
Ei VVO:kaan mikään hyväntekeväisyyslaitos ole, että kohtuuttoman kalliita sisustustarvikkeita ostaisi tuhottavaksi.

:headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:
ostakaa itse mieluisat?
Aiemmin jo sanoin, ei varaa. Eikä järkeä vuokrakämppään itse kustantaa, jos kerran VVO:lta saa.
Jos tilanteenne on tuo, niin tyytykää siihen mitä saatte VVO:lta.
Ei VVO:kaan mikään hyväntekeväisyyslaitos ole, että kohtuuttoman kalliita sisustustarvikkeita ostaisi tuhottavaksi.

:headwall: :headwall:
Juokse suohon |O
 

Yhteistyössä