Vyöhyketerapiasta ja homeopaattisista hoidoista???

Eli luin tuolta että edistäisivät raskauden alkamista. Osaakos joku sanoa että missä näitä hoitoja annetaan sekä hieman hintahaitaria. Itse asun Satakunnan alueella, ja mulle nuo hoidot ihan outoja.
 
Minä kävin vuosi sitten modernissa vyöhyketerapiassa, kun ei vielä tiedetty lapsettomuuden syytä. Mulle teki sellasen hedelmällisyyteen kohdistetun hoitosarjan. Eli käsitteli juuri noita kohdun, munasarjojen ym...vaikutusalueita. Meillä ei tuottanut tulosta, ehkä siksikin että syy löytyi miehen puolelta, mutta olin kyllä tyytyväinen hoitoihin. Siellä ainakin mieli lepäsi. Oli todella rentouttavaa. Kallista kyllä oli 50?/kerta. Mä taisin käydä jotain viisi kertaa. Nyt haluaisin viedä tuon miehenkin sinne, mutta yllätys eipä oikein suostu.
Netistä kyllä varmasti löytyy kun laittaa hakusanaksi vaikka vyöhyketerapian. Esimerkiksi Jyväskylässä on oma "hoitola", missä saa näitä vaihtoehtoisia hoitoja. Ensimmäisellä käynnillä hoitaja kartottaa sairaudet ym...ja syyt miksi haluaa vyöhyketerapiaan. Silloin kannattaa sanoa, että haluaa juuri tuota "raskautumista". Raskauden alkuvaiheessa hoidoissa ei saa käydä.
 
olen tosi kiinnostunut tuosta! Tänään yritinkin ottaa yhteyttä johonkin terapeuttiin jonka löysin tiedot netistä. Ei kai kehon "tasapainottamisesta" olisi haittaakaan, eikä stressinpoistosta.. Ja ihanaa jos se voisi vielä jotenkin vaikuttaa raskautumiseen. =)
 
Mä uskon noitten hoitojen vaikuttamiseen ainakin jollain asteella. Itse olen kovasti miettinyt, että alkaisin opiskelemaan vyöhyketerapiaa.

Mulle tuo hoitaja teki myös flunssahoitoja. Ja todella auttoi. Eka päivänä alkoi lima irrota ja parinpäivän päästä oli nuha tiessään. Paljon oli siihen aikaan poskionteloongelmia mulla.
Sit mulla oli kantapäät tosi kipeenä. Hoitaja kysy, et onko sulla peräpukamia. Sillon oli tosi kutiavat pukamat. Nyt ei oo pukamia, eikä kantapääkipuja.
Eli jotain perää pakko olla....vaikka itsekin aika skeptisesti noihin välillä suhtaudun.
 
Minä kävin viime viikon pe ensimmäistä kertaa vyöhyketerapeutilla eli en vielä sen kummemmin osaa siihen vastata vaikuttaako hedelmällisyyteen, mutta oli kyllä aivan mahtava kokemus muuten. Uni tuli seuraavana yönä heti ja nukuin kuin tukki. Aamulla heräsin pirteenä niinku olis kuukauden nukkunu putkeen. Flunssa oli just perjantaina alkamassa (minulla ne on yleensä semmosia tappoflunssia jotka kaataa sänkyyn), mutta se ei oikeen sitte ikinä tullukkaan päälle, pientä nenän tukkosuutta on. Kokemukset oli niin hyviä, että päätin jatkaa hoitoja. Kerta maksaa täällä päin 30e ja alkuun suositellaan muutamaa kertaa viikon välein. Itse löysin tuon vyöhyketerpeutin 020202.fi sivuilta.
 
Heissan! Minäkin kävin alkusyksystä muutaman kerran vyöhyketerapeutilla yhden ystäväni suosituksesta. (Hän oli tietenkin itse tullut raskaaksi heti käytyään tuolla, vaikka oli sitä ennen jo yrittänyt kokonaista viisi kuukautta.) Kokemus oli hyvin positiivinen: rentouttavaa ja muutenkin virkistävää itsensä hemmottelua. Raskaustestissä ei kuitenkaan tulosta näkynyt. Jos olisin rikas, kävisin varmaan hoidossa säännöllisesti. 50e /kerta on kuitenkin itselleni aika iso summa, kun lapsettomuushoidot muutenkin verottaa kukkaroa rankasti. Piti siis ikävä kyllä priorisoida tuo hemmottelu pois.

Olisin tosi kiinnostunut kuulemaan tuosta Raitapaitaisen mainitsemasta lopputyöstä. Toivottavasti, Raitis, saat tietoa käsiisi vielä.
 

Yhteistyössä