Waltteri Torikka, seurusteleeko?

  • Viestiketjun aloittaja "Mitäs nyt?"
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Kuka se ees on?
*Joku laulaja? Näyttelijä?


Suomalainen oopperalaulaja, äänialaltaan baritoni ja voitti Maikkarin tämän kevään Tähdet, tähdet-kilpailun.

Jossain haastattelussa puhui entisistä naisystävistään. Puhui myös siitä, kuinka parisuhde on haastavaa tuolla alalla, mutta missään ei ole "tunnustanut" seurusteleeko tällä hetkellä vaiko ei. "Saa lähestyä", oli ainoa kommentti jossain haastiksessa.
 
kesäkeiju
MInkä takia pikkulasten äidit (?) ovat täällä kiinnostuneita Waltterin naisasioista...? Kuunnelkaa sen musiikkia, ja jättäkään henkilökohtaiset asiat kunkin ihmisen omaksi.
 
vierailija
Olen kuullut muusikkoystävältäni, että seurustelee kyllä, mutta miehen kanssa.
Uskotko aina kuulopuheita? Jos joku kertoo, että poltti yöllä talon, uskotko heti? Onko nyt kyse jostain urakateellisista ihmisistä? Kannattaa aina esittää perustelut väitteidensä todeksi? Tuskin oli ketään mukana esim. 5 viikon Kroatian matkalla tai yleensä tuolla reissuissa mukana. Ja puolustan Waltteria, vaikka väittäisit mitä. Ihminen on aina ihminen ja on loukkaavaa eritellä sitä ja tätä jossain typerillä keskustelupalstoilla ilman väitteen todentamista.
 
vierailija
Uskotko aina kuulopuheita? Jos joku kertoo, että poltti yöllä talon, uskotko heti? Onko nyt kyse jostain urakateellisista ihmisistä? Kannattaa aina esittää perustelut väitteidensä todeksi? Tuskin oli ketään mukana esim. 5 viikon Kroatian matkalla tai yleensä tuolla reissuissa mukana. Ja puolustan Waltteria, vaikka väittäisit mitä. Ihminen on aina ihminen ja on loukkaavaa eritellä sitä ja tätä jossain typerillä keskustelupalstoilla ilman väitteen todentamista.
Oli Kroatiassakin mukana yksi kapellimestari. Voisin lyödä vetoa että seurustelevat.
 
vierailija
Oli Kroatiassakin mukana yksi kapellimestari. Voisin lyödä vetoa että seurustelevat.
Huhupuheet on usein huhupuheita. Olitko itse mukana tuon oopperakuukauden aikana? Mitä et itse ole nähnyt, älä täällä levittele. Toinen puhuu baritoniystävästä, toinen kapellimestarista, kolmas (nainen) on seurustellut hänen kanssaan, mitähän neljäs väittää. Omituisinta on, että keskustelua käydään pikkulasten äitien/naimisissa olevien naisten keskustelupalstalla. Ehkä kannattaa nyt katkaista koko typerä keskustelu tältä osin tähän. Muistaakseni Matti Vanhanen teki aika ison jutun henkilökohtaisuuksiin menosta ja sitä puitiin aika kauan oikeudessakin. Siihen ei täällä kai sentään pyritä?
 
vierailija
Huhupuheet on usein huhupuheita. Olitko itse mukana tuon oopperakuukauden aikana? Mitä et itse ole nähnyt, älä täällä levittele. Toinen puhuu baritoniystävästä, toinen kapellimestarista, kolmas (nainen) on seurustellut hänen kanssaan, mitähän neljäs väittää. Omituisinta on, että keskustelua käydään pikkulasten äitien/naimisissa olevien naisten keskustelupalstalla. Ehkä kannattaa nyt katkaista koko typerä keskustelu tältä osin tähän. Muistaakseni Matti Vanhanen teki aika ison jutun henkilökohtaisuuksiin menosta ja sitä puitiin aika kauan oikeudessakin. Siihen ei täällä kai sentään pyritä?
 
vierailija
No omg taas.... Kyllä kaikki muusikkopiireissä liikkuvat tietävät mistä on kysymys, sikäli kun se kenellekään kuuluu. Miten jonkun vauvapalstan ihmiset jaksaa vaahdota tästä. Ei ymmärtää...
 
Huhupuheet on usein huhupuheita. Olitko itse mukana tuon oopperakuukauden aikana? Mitä et itse ole nähnyt, älä täällä levittele. Toinen puhuu baritoniystävästä, toinen kapellimestarista, kolmas (nainen) on seurustellut hänen kanssaan, mitähän neljäs väittää. Omituisinta on, että keskustelua käydään pikkulasten äitien/naimisissa olevien naisten keskustelupalstalla. Ehkä kannattaa nyt katkaista koko typerä keskustelu tältä osin tähän. Muistaakseni Matti Vanhanen teki aika ison jutun henkilökohtaisuuksiin menosta ja sitä puitiin aika kauan oikeudessakin. Siihen ei täällä kai sentään pyritä?
En edes tiedä, kuka ko. tyyppi on, mutta naurattaa tuo uhkailu ja etenkin viittaus tuohon "naimisissa olevien äitien" palstaan. Ihan kun kyseessä olisi joku oma rotu, jonka tulee olla kiinnostunut vain lasten kakkavaipoista ja imetyksen onnistumisesta.
 
vierailija
Waltteri Torikka ja ystävänsä Heidi Sohlberg. Juhannuksena ilmeisesti yhdessä myös.
Paljon yhteisiä instapäivityksiä. Hienoa jos on löytynyt ystävä, mutta musta haiskahtaa kyllä, että jommalla kummalla on muitakin tunteita pelissä. Rakastuneet tunnistaa kissan päästä. Tai sitten tarkoituksena on uhallaan kiusata seutaajakuntaa vihjeillä. ;)
Mutta eipä mulle kuuluu.
 
vierailija
Waltteri Torikka ja ystävänsä Heidi Sohlberg. Juhannuksena ilmeisesti yhdessä myös.
Paljon yhteisiä instapäivityksiä. Hienoa jos on löytynyt ystävä, mutta musta haiskahtaa kyllä, että jommalla kummalla on muitakin tunteita pelissä. Rakastuneet tunnistaa kissan päästä. Tai sitten tarkoituksena on uhallaan kiusata seutaajakuntaa vihjeillä. ;)
Mutta eipä mulle kuuluu.
Autocorrect Kissan päästä tunnistaa joo. Heh.
 
vierailija
Waltteri Torikka ja ystävänsä Heidi Sohlberg. Juhannuksena ilmeisesti yhdessä myös.
Paljon yhteisiä instapäivityksiä. Hienoa jos on löytynyt ystävä, mutta musta haiskahtaa kyllä, että jommalla kummalla on muitakin tunteita pelissä. Rakastuneet tunnistaa kissan päästä. Tai sitten tarkoituksena on uhallaan kiusata seutaajakuntaa vihjeillä. ;)
Mutta eipä mulle kuuluu.
 
vierailija
Minkä ihmeen takia Waltteri Torikan naisasiat tai ihmissuhdeasiat kiinnostaa jossain Vauva- tai Kakkosplussan sivuilla?? Eiköhän nyt noissa kaikissa kuvitelluissa teksteissä ole mielikuvitus ollut laukkaamassa vähän liikaa. Joku jo väitti, että Waltteri jo seurusteli jopa kapellilmestarin kanssa. Tällä ko. kapellimestariherralla on ollut kyllä tyttöystävä seurustelua varten. Usein julkkisten yhteistyö tai joku bisnes tulkitaan heti suhteeksi, se on kai kuitenkin enemmän katsojan silmässä, halutaan jotain suurta turhaa valhetta koko ajan keksiä ihmisistä, joita kukaan ei oikeasti edes tunnekaan.. typerää.
 
kjdg
Minä näin sen loppukesästä miesseurassa ravintolassa. Käyttäytyi kuin vanha pari - tai sitten Waltteri ihan muutoin vain pomputtaa ystäviään tylysti komennellen ja ylimielisesti keskustelussa lytäten. Ei voinut välttyä kuulemasta, ikävä tyypi, itse olisin jättänyt yksin kusipäähetkeään potemaan jos minun seuranani olisi ollut.
 

Yhteistyössä