Win10, joko on?

  • Viestiketjun aloittaja kaikkea kans
  • Ensimmäinen viesti
kaikkea kans
No minähän annoin luvan sen läppärille päivittää kun ilmaiseksi sai. Kolmatta tuntia siinä meni kun se oli valmis. Kädet ristissä katselin ja seurasin toimitusta.

Koneessa se on, mutta kyllä on sekainen. En tiedä minkä lajin insinööri pitää olla, että löytää takaisin kaikki ne toiminnot mitä seiskassa oli. Kyllähän se alussa kopioi ja tallensi kaikki ennen varsinaista uuden sisään ajoa. Mutta en vielä ole päässyt jyvälle koko systeemistä.

Onneksi on toisessa läppärissä vielä Win7. Taidan ajaa takaisin seiskan, onhan mulla cd visusti laatikossa tallessa.

En suosittele. Epäkurantti tuote. Näin on.
 
vierailija
Tässä läppärissä on ollut heti virallisesta julkistamisesta lähtien, toisessa läppärissä oli jo sitä ennen. Pöytäkoneessa ei ole eikä tule.

Kyllä kymppi hakkaa mennen tullen kasin, mikä oli yhdessä varaläppärissä.
 
vierailija
Seitsemään koneeseen, omiin ja sukulaisten, olen päivättänyt. Lenovon kanssa oli pistettävä totaalisen nollilta, kun levypartitiointi ei Windows 10:lle sopinut. Tulipahan heitettyä samalla SSD-levy entisen tilalle. Toiminut on hyvin ja kyllä ne kaikki Win7 ja 8 ominaisuudet sieltä löytyvät. Monia hyviä uudistuksiakin on tullut mukana, jotka huomaa vasta hetken käytettyään.
 
Kun en omista erillistä DVD-soitinta, niin olen käyttänyt läppärin vastaavaa. Katsonut leffoja sillä josta piuha telkkariin. Nyt päivitytin läppärin kympille, niin ei pyöri enää dvd-pesän jutut. Huomasin päivitystilanteessa kun koneesta tallentuivat muut sinne asennetut tiedot ja asetukset, että se poisti Windowsin Media Centerin. Miksi sen teki, ja mistä nyt löytyy nappula joka sen saa taas vörkkimään? Viitenä iltana olen kovasti etsinyt, mutta niin tyhmä olen, etten jäljille pääse.
 
vierailijaehee
Kun en omista erillistä DVD-soitinta, niin olen käyttänyt läppärin vastaavaa. Katsonut leffoja sillä josta piuha telkkariin. Nyt päivitytin läppärin kympille, niin ei pyöri enää dvd-pesän jutut. Huomasin päivitystilanteessa kun koneesta tallentuivat muut sinne asennetut tiedot ja asetukset, että se poisti Windowsin Media Centerin. Miksi sen teki, ja mistä nyt löytyy nappula joka sen saa taas vörkkimään? Viitenä iltana olen kovasti etsinyt, mutta niin tyhmä olen, etten jäljille pääse.
Ne pitää ostaa ne sellaiset ohjelmat. Kannattaa vähän seurailla digiuutisia...
 
Miksi pitää ostaa? Jos ne on viety, ne on korvattava vastaavilla. Ihme sekoilua koko Microsoftin touhu. Kai se on vaihdettava Mac myös kotiin. Työpaikan Macit pelaa ilman mitään pitkiä päivityksiä ja kanituksia. Jo vuosia.
 
vierailija
Klikkaa sitä hakunappulaa ja kirjoita, että windows palautus, niin löytyy helposti kohta, mistä voi palauttaa takaisin seiskaan. Siis kuukauden ajan kymppiin päivittämisestä voi tämän tehdä.
 

Yhteistyössä