yäk, löysin miehen sähköpostista kirjoittelua naisen kanssa :(

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
okei, olin kirjautumassa omaan sähköpostiini, mutta jotenkin se meni miehen sähköpostiin, oikeasti vahingossa. siellä oli vanhoja posteja, silloin ku minä ja mies ei oltu edes tavattu vielä mutta hyi kun menin lukemaan niitä, mitä se oli jollekki naiselle kirjoitellu:( en tajua miksi se ei oo poistanut niitä sieltä? pitäiskö puhua hälle asiasta vai antaa olla! hyi tuli jotenki paha olo...
 
heheh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
okei, olin kirjautumassa omaan sähköpostiini, mutta jotenkin se meni miehen sähköpostiin, oikeasti vahingossa. siellä oli vanhoja posteja, silloin ku minä ja mies ei oltu edes tavattu vielä mutta hyi kun menin lukemaan niitä, mitä se oli jollekki naiselle kirjoitellu:( en tajua miksi se ei oo poistanut niitä sieltä? pitäiskö puhua hälle asiasta vai antaa olla! hyi tuli jotenki paha olo...
Se sun äijäs kuule käy vieläkin naimassa sitä naista...
 
ap
no niin taidan antaa asian olla, en jaksa riidellä moisesta, koska mies ei ehkä enää käytä tuota sähköpostia...
silti jos mulla olis jotain tuollaista kirjoittelua jonku miehen kans ollu ja enkä olis poistanu niin mies olis saanu ison raivarin...
 
no hei mies ei ollut silloin sinun kanssasi? ja jos hän olisi halunnut jatkaa ko naisen kanssa kirjoittelua, niin hän olisi jatkanut, eikö vaan?! Tsemppiä ja hyvää viikonloppua. Älä kerro miehellesi kirjoittelustasi äläkä ala kyttäämään häntä - siinä ei hajoa kuin sinun sydämesi.
 
Et tietenkään anna olla. Laitat miehen koville, kysyt vaikka että miksi on mennyt kirjoittelemaan tuollaista jonkun toisen kanssa. Ei se ole mikään selitys, ettei vielä silloin tuntenut sinua. Erityisen rikollista on se, ettei ole poistanut niitä viestejä!

Miten muuten, jos nuo viestit olivat vanhoja, niin etkö joutunut menemään sähköposteissa aika paljon taaksepäin, riippuen palvelusta jopa vaihtamaan sivua?
 
öööööö


Miten muuten, jos nuo viestit olivat vanhoja, niin etkö joutunut menemään sähköposteissa aika paljon taaksepäin, riippuen palvelusta jopa vaihtamaan sivua?[/quote]

Ja miten oikeasti voi ihan vahingossa joutua toisen sähköpostiin???? olis kiva tietää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja öööööö:
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:
Miten muuten, jos nuo viestit olivat vanhoja, niin etkö joutunut menemään sähköposteissa aika paljon taaksepäin, riippuen palvelusta jopa vaihtamaan sivua?
Ja miten oikeasti voi ihan vahingossa joutua toisen sähköpostiin???? olis kiva tietää :D
Se on mahdollista esimerkiksi gmailissa, jos toinen ei ole kirjautunut ulos viimeksi käytettyään.
 
vieras
Taisit selata sitä sähköpostia oikein kunnolla kun vanhat viestit sieltä kaivoit, luultavasti mies unohtanut kun ei selaa vanhoja viestejä... Ja jos ne viestit oli ensimmäisenä niin sitten mies ei käytä edes koko sähköpostia enää ja se selittää edelleen miksi niitä ei ole poistettu. Ei miehet ajattele tuollaisia asioita että pitääpä poistaa viestit ettei nykyinen vain näe niitä. Mun exällä oli 10 vuoden takaisen tyttöystävän puhelinnumero, se ei koskaan poistanut yhtäkään numeroa! Tekstareita poisti vasta sitten kun ei uusia enää mahtunut, säilytti vuosien takaisia viestejä joissa vaikka oli sopinut jonkun tapaamisen kaverinsa kanssa.

Ja muuten, olet tehnyt rikoksen lukiessasi toisen viestejä. Unohda koko juttu, ei sillä ole mitään merkitystä.
 
Sekin on mielenkiintoista, että vaikka joutuisi vahingossa toisen meiliin, niin miten sieltä vahingossa etsii sen naisen viestin ja vielä vahngossa avaa sen viestin.

Itseltänikin saattaa jostain meiliboksista löytyä eksän ja minun meilinvaihtoa jostain viiden vuoden takaa. Joutuu vain ensin kelaamaan kymmenittäin sivuja taaksepäin ja sitten klikkaamaan viestin auki.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no niin taidan antaa asian olla, en jaksa riidellä moisesta, koska mies ei ehkä enää käytä tuota sähköpostia...
silti jos mulla olis jotain tuollaista kirjoittelua jonku miehen kans ollu ja enkä olis poistanu niin mies olis saanu ison raivarin...
Anna olla... Ensinnäkään sun ei olis kuulunut miehen sähköpostia lukea, vaikka sinne olisit "vahingossa" päätynytkin, toisekseen mä en itse ainakaan koskaan muista poistella vanhoja sähköposteja, ja kolmannekseen ne olivat ajalta ennen teidän suhdetta! Ei toisen menneisyydestä voi olla mustasukkainen, kaikilla on menneisyys. Ellette nyt ihan kakaroita ole...

Luottamus on kaiken a ja o suhteessa. Sinisilmäinen ei tietenkään kannata olla, mutta kyllä mä uskon että ennemmin tai myöhemmin pettämisestä jää kyllä kiinni. Niin kauan, että jotain todellista aihetta epäillä tulee, on paljon helpompaa olla suhteessa kun luottaa toiseen.
 
ööööö
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:
Alkuperäinen kirjoittaja öööööö:
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:
Miten muuten, jos nuo viestit olivat vanhoja, niin etkö joutunut menemään sähköposteissa aika paljon taaksepäin, riippuen palvelusta jopa vaihtamaan sivua?
Ja miten oikeasti voi ihan vahingossa joutua toisen sähköpostiin???? olis kiva tietää :D
Se on mahdollista esimerkiksi gmailissa, jos toinen ei ole kirjautunut ulos viimeksi käytettyään.
ja näköjään hotmailissakin.... Kiitos tiedosta! Täytyy olla varovainen ettei kukaan pääse lukee mun meilin vaihtoa cdon.comin asiakaspalvelun kanssa... ;)
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no niin taidan antaa asian olla, en jaksa riidellä moisesta, koska mies ei ehkä enää käytä tuota sähköpostia...
silti jos mulla olis jotain tuollaista kirjoittelua jonku miehen kans ollu ja enkä olis poistanu niin mies olis saanu ison raivarin...
Anna olla... Ensinnäkään sun ei olis kuulunut miehen sähköpostia lukea, vaikka sinne olisit "vahingossa" päätynytkin, toisekseen mä en itse ainakaan koskaan muista poistella vanhoja sähköposteja, ja kolmannekseen ne olivat ajalta ennen teidän suhdetta! Ei toisen menneisyydestä voi olla mustasukkainen, kaikilla on menneisyys. Ellette nyt ihan kakaroita ole...

Luottamus on kaiken a ja o suhteessa. Sinisilmäinen ei tietenkään kannata olla, mutta kyllä mä uskon että ennemmin tai myöhemmin pettämisestä jää kyllä kiinni. Niin kauan, että jotain todellista aihetta epäillä tulee, on paljon helpompaa olla suhteessa kun luottaa toiseen.
Ihanan fiksuja sanoja sulla :)
Mua ne kosketti.


Kerron hieman taustaa: mä epäilen miestäni aina jotenkin jaksottain.. tai siis mulle joskus tulee vaan sellanen tunne (ehkä jotenkin riippuen mun mielentilasta) kun epäilen miestäni. Olen ihan varma et tekee jotain, mut ei oo vaan todisteita. Tunne vaan.

Mut toisinaan taas ajattelen että kyllä mä olen hölmö kun edes mietin.


Ja mies mulle kerran sano et haluatko sä elää niin et luotat vai niin et koko ajan epäilet ja vanhana mummona huomaat et hei koko elämä mennyt epäillessä ja mitään ei oo tapahtunut...
 

Yhteistyössä