yasmin pillereistä...

oon syöny yasmineita n.4kk ja nyt vasta tajusin et voiko nää oireet tosiaan johtua pillereistä.en oo aiemmin syöny tätä merkkiä,enkä yhdistää oireita pillereihin;kauheita migreenikohtauksia joihin liittyy toispuoleista puutumista,kuiva iho,jalkojen särky,ärtyneisyys ja hirveä hiusten lähtö yms...pakko oli lopettaa ja nyt en uskalla ottaa enää pillereitä.oonko jo luulotautinenkin vai onko muut kärsineet samaisista oireista :eek:
 
Mä oikeesti luulin tulevani hulluks kun söin ko.pillereitä,jatkuvast oli migreenii,huimas,rinnat oli julmetun arat...siis mä raivosin,itkin ja nauroin kaikkee yhtä aikaa.En ees tajunnu ennenkun mies sanoi et pitäisitkö taukoo pillereissä et olisit taas oma ittes.Oon ollu nyt jonkun aikaa syömättä ja oireet on poissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2005 klo 15:13 niksu1982 kirjoitti:
oon syöny yasmineita n.4kk ja nyt vasta tajusin et voiko nää oireet tosiaan johtua pillereistä.en oo aiemmin syöny tätä merkkiä,enkä yhdistää oireita pillereihin;kauheita migreenikohtauksia joihin liittyy toispuoleista puutumista,kuiva iho,jalkojen särky,ärtyneisyys ja hirveä hiusten lähtö yms...pakko oli lopettaa ja nyt en uskalla ottaa enää pillereitä.oonko jo luulotautinenkin vai onko muut kärsineet samaisista oireista :eek:
Minulla tuli myös sisäelinkipuja; aivan kuin joku olisi iskenyt puukolla. Minusta tuli myös niin ärtyisä ja itkuinen, että oli kyllä 100%:nen ehkäisy... Jos kerran on tullut jostain e-pillereistä migreeniä, niin toista kertaa ei saa mitään e-pillereitä käyttää. Kokeile ihmeessä minipillereitä.

Minulla oli nekin käytössä ja ensimmäiset pari vuotta ne sopi hyvin, mutta sitten kuukautiset meni ihan sekaisin. Mutta tämä on todella yksilöllistä...
 

Yhteistyössä