yhdistetty "päivän vaatetus & mitäs teillä on tänään syöty" -GALLUP

miula on tummansiniset, levenevälahkeiset mammafarkut & seppälän alerekistä pongattu naruolkaiminen, rinnasta tiukka & rypytetty mutta helmasta väljempi toppi jossa oranssilla pohjalla punaisia kuvioita... ja mie en edes pidä oranssista väristä, tuosta vain tuli niin mieleen auringonlasku että oli pakko ostaa :D ! lisäksi mustat sukat, mustat sukkikset joista pätkäisty legginsit,
mustat alusvaatteet & kun lähden ulos, lisään tuohon lyhyen mustan neuletakin.
aamiaiseksi syötiin muksun kanssa itseleivottuja sämpylöitä, tyttö joi kaakaota ja mie teetä. mies oli mennyt kuuteen töihin, joten en tiedä syömisistään.. lounaaksi oli KokkiKartanon kanapastaa ja myöhemmin mies kehittelee nakeista jtn päivälliseksi. iltapalaksi teen varmaan mannapuuroa & kaapin perukoilla on iso pussi irtiksiä odottamassa illan criminal mindsiä :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Mustat paksut sukkahousut, mustat säärystimet ja harmaat villasukat. Harmaa kesämekko ja sen päällä musta vaarinpaita-tyylinen pitkähihainen :D

Syöty on aamupalaksi vispipuuroa maidolla, kahvia ja keksi. Lounaaksi sitten broilerin ohutleikettä, vuohenjuustoa, tuorepastaa ja pestoa ja salaattia. Ja taas kahvia. Keksit loppui :(
 
"vieras"
paksut mustat sukkahousut, luumunväriset farkut, tumman ruskea toppi ja luumu villatakki. ja tää on työvaatetus, jalassa vielä pinkit reinot.

ruokana illalla on pottuja ja hirvenpaistia
 
Musta kokohaalari. Villasukat ja rintaliivit.
Tukka kahdella letillä...
- ei todellakaan edustuskuntoinen mummeli. :D

Aamiaiseksi leivoin valkosipulisämppärietä . Niitä kahvia ja leikkeleitä.
Lounaaksi tonnikalasalaattia.
Nyt uunissa tulossa sydänten surujen kakku välipalaksi.

+ paljon , paljon kahvia joka välissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Blue cat ja SyysYö
Nyt tulee sellainen tyylipläjäys, että huh huh...

Lilat kalasarit jalassa, harmaat säärystimet, paitan kapearaitainen yöpaita.

Muutaman suolakeksin oon syönny ja kolme mukia kahvia.

Kohta pitäis lähteä postiin joten ehkä vähän lisää vaatetta päälle
 
"MiMeira"
Pitilähteä aamusta asioille, mutta autosta akku lepo..... Eli nyt ollaan kotona tukka laitettuna, meikit naamassa, farkut jalassa ja sininen pitkä toppi ja saman sävyinen löysä lyhyehkö leveähkö paita (kuuluvat samaan settiin).

Nakkisoppaa lämmittelin. Illalla tonnikalasalaattia. Ja kunhan mies tulis kotiin niin pääsis kauppaan& niille asioille. Tätä päivää viettänyt dvd-tallennusten kanssa. Isompi lapsi meni naapurin kyydissä kerhoonsa ja sieltä mummulle. Pienin tutkii kirjahyllyn kaappeja tuossa vieressä.
 
"Elisa"
Mustat paksut villasukkahousut, punainen neulemekko, valkeat pitkät neulesukat. Syönyt olen voisarven ja kahvia, lounaaksi tein miehen anssa lohikebakoita ja perunamuusia.
 
öh, mulla pyjama kun ollaan vielä kipeänä ja näitä eilisiä töhteitä syödään


perunaa, porkkanaa, punasipulia, makkaraa, omenaa ja miniluumutomaattia.


Pelkkää einestä siis...jos huomenna olis siinä kunnossa, että saisi tehtyä kunnon sapuskaa niin kiva olisi :( Ima oisi tuomassa sellaisia herkkuja taas ettei tosikaan...
 
FreezeCat harmaana
Mitäs kysyit, tässä tulee karmea vastaus :D!

Eli yllä v- kaula- aukkoinen violettinen paita sekä pääväriltään ruskea (mutta jossa valkoisella ja beessillä ihme koukerokuvioita) trikoomekko ja jalassa violetti- okra- anilliinipunaraidalliset villasukat - ja mitään en puhu minkään istuvuudesta enkä värisilmästä enkä mistään :D!

Aamupalaksi riisipuuroa ja appelsiinia. Lounaaksi kinkkukiusausta ja salaattia. Päivällinen säätövaiheessa...
 
..
Mustat Puman collegehousut (viimein sain alesta ostettua kunnolliset, yleensä jotain kulahtaneita vanhoja H&M:iä), musta plyyshitakki ja alla ikuvanha, mutta hyväkuntoinen vaaleanpunainen t-paita piristömässä muuten ankeanväristä kokonaisuutta. Hiuksia en ole harjannut, naaman olen kyllä rasvannut tälle päivää.

Lounaaksi oli lohilasagnea. Väkersin ison vuoallisen parin päivän tarpeisiin.

Nyt kotiäidin kahvikuppostauko, lapset päikkäreillä.
 
"vieras"
itellä ruskeat velourhousut ja pinkki toppi.
lapsilla myös velourhousut ja pitkähihaiset paidat.

aamupalaksi lapset söi leipää, juusto ja kurkkua.
minä join diet mix proteiinijuoman. ei aamulla ruoka maistu

lounaaksi syötiin lasten kanssa riisiä, salaattia oliiviöljyllä, tonnikalaa ja raejuustoa
 
Päällä yöpaita ja pojalla kans. Syöty pakkasesta löytyneet kalapuikot ja nyt laitan pakasetpizzan uuniin. Kipeenä ollaan eikä täällä ole kaupassa käyty :mad: :D
Voi mä niin haluaisin jotain salaattia ja sisäpaistia...aaahh herkkusienikastiketta ja... :'( Tule jo kotiin mies! :D
 
Päällä yöpaita ja pojalla kans. Syöty pakkasesta löytyneet kalapuikot ja nyt laitan pakasetpizzan uuniin. Kipeenä ollaan eikä täällä ole kaupassa käyty :mad: :D
Voi mä niin haluaisin jotain salaattia ja sisäpaistia...aaahh herkkusienikastiketta ja... :'( Tule jo kotiin mies! :D
Teilläkin mennään eineslinjalla...meillä ollut kaikki kipeänä....mies myös.
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru
"oikea ammattivalittaja"
Päällä on raitaverkkarit, valkoinen teepaita ja villapaita. Aamulla syötiin leipää ja puuroa ja päivällä perunaa ja voita. Poika otti ketsuppiakin.
 
äireenä
Lyhythihainen paita, olikohan Lindexiltä. Mustat lahkeista hiukan leveämmät trikoot, ellokselta.
Lapsen kanssa oltiin aamupäivä kotona kahdestaan..
joten aamulla puuro ja minulle myös kahvi. Lounaalla pinaattikeittoa ja kananmunaa. Äsken otin uunista pois makaronilaatikon.
Lapsella flunssaa ja syö huonosti, joten hänen lemppari ruokia olen valmistellut.
 
"äiti"
Harmaat sukkikset ja musta neulemekko.
Aamiaiseksi syötiin ruisleipää ja tuoremehua, lisäksi taapero joi velliä ja söi jogurtin.
Lounaaksi taaperolle laitoin tonnikalapastaa. Itse join pari kuppia kahvia ja söin kaksi leipää, jossa päällä savulohisalaattia.
Nyt napsin Dajm-rakeita :p
 
Anopin vanha punainen t-paita 70-luvulta, sekä päällä samaa mallia oleva vaaleanpunainen villatakki. Harmaat lököhousut ja lilat villasukat. Edustavaa :)

Syöty on aamupalaksi kaurapuuroa, kaffetta ja pari päivää sitten leivottua pumpulikakkua, lounaaksi broilermakaroonilaatikkoa. En ole vielä kotoa poistunut kun ei ollut pakko ja ei jaksettu lähteä tuonne pakkaseen paleltumaan lapsen kanssa.
 
Päällä on mustat paksummat leggingsit ja lohenpunainen pitkä toppi + alusvaatteet ja sukat.

Aamupalaksi oli ohrapuuro+mehukeitto, leipää, juustoa, kurkkua, maitoa. Itse join lisäksi kahvia.

Lounaalla syötiin eilistä possuwokkia.

Muuta ei olla ehditty vielä syödä. Mutta päivälliselle teen kirjolohikiusausta.
 
"vieras"
Alusvaatteet, mustat 40 denierin sukkahousut, harmaat villadamaskit, musta lyhythihainen T-paita, petrolinsininen pitkähihainen T-paita. Just kotiintultua riisuin siniset farkut ja harmaan neuletunikan...kotona on lämmin.
Aamiainen: lasi vettä, töissä kuppi kahvia ja 3 kaurakeksiä (Jyväshyvä)
Kotona äsken eilistä spaghettivuokaa kylmänä (kauhee nälkä, kun aiemmat syömiset oli mitä oli)
Ja nyt jos laittais jonkun trikoohameen vaikka päälle, että olis säädyllinen asu:)
Ja sitten lasi valkoviiniä, koska olen sen ansainnut !!!
 
Päällä vaaleanpunainen saunatakki ja pinkit sukat.
Muu perhe on toistaiseksi hoitanut ruokailunsa päiväkodissa/töissä, minä sairaana kotona ja päivän saldo on puoliksi syöty sämpylä ja paljon kuumaa mustaviinimarjamehua.
 
IhanaValo
Nyt on päällä lohenväriset Hello kitty-velourhousut ja violetti Kiroileva siili-t-paita, mustat sukat ja viininpunaiset alusvaatteet. Töissä oli farkut lökäreiden sijaan ja t-paidan päällä musta, pidempi neuletakki.

Syönyt/juonut oon tänään pari kuppia kahvia, kaksi leipäpalasta margariinilla ja kalkkunaleikkeellä, pari kaakaomuroa, muutaman lasin vettä ja tässä ootellaan ranskiksia lisukkeineen ruuaksi.
 
:D

Oukei.. Alla on punainen t-paita jossa lukee "Queen of everything", sitten päällä vaaleanpunainen kimalleneulepoolo (ostettu seppälän lastenosastolta joskus kymmenen vuotta sitten?) ja sen päällä vielä hihaton suurikauluksinen ja paksu neulepusero. Jaloissa capripituiset tykit/legginssit..mitkälie.. ja varpaita lämmittämässä mustat isännän sukat ja punaiset villasukat.

Syötiin pannulla tehtyä makaroonilaatikkoa ketsupilla :p
 

Yhteistyössä