Yhdyntäkivut, kenelläkään kokemuksia?

Mulla tulee siis yhdynnän jälkeen ja kuukautisten aikana. Ei voi harrastaa seksiä kahtena päivänä peräkkäin, saati sitten monta kertaa samana päivänä.. Useimmiten kipu kestää muutaman päivän kerrallaan.

Tänään kysyin lääkäriltä ja mitään hoitokeinoa ei kuulemma ole, kipulääkettä suositteli. Tätäkö tämä nyt sitten on loppuikä? :| :|
 
osaako miehes tyydyttää sut muuten? jos osaa niin suosittelen kokeilemaan puudutetta.
ja eihän johdu hauraista limakalvoista? mulla moinen vaiva teki aivan helvetilliset kivut ihan sama miten kosteeta oli niin silti oli limakalvot aina rikki, siihenkin on hoitokeinot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
osaako miehes tyydyttää sut muuten? jos osaa niin suosittelen kokeilemaan puudutetta.
ja eihän johdu hauraista limakalvoista? mulla moinen vaiva teki aivan helvetilliset kivut ihan sama miten kosteeta oli niin silti oli limakalvot aina rikki, siihenkin on hoitokeinot.
Limakalvot on ok. Nykyinen mies osaa kyllä.. :D Aiemmin ollut sen kanssa hieman ongelmia.

Yhdynnässä ei ole siis kuivuusongelmia enkä ole huomannut sen jälkeenkään mitään muutoksia limakalvoissa.
 
siis
tuleeko se kipu just limakalvoihin tyyliin kirvelyä, vai enempi alavatsalle yleisemmin? itselläni on endometrioosi, ja kiinnikkeet sun muut kipeyttää hommaa varsin ikävästi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
tuleeko se kipu just limakalvoihin tyyliin kirvelyä, vai enempi alavatsalle yleisemmin? itselläni on endometrioosi, ja kiinnikkeet sun muut kipeyttää hommaa varsin ikävästi.
En osaa sanoa missä kipu tarkalleen on, se on kuitenkin lähinnä alapäässä, ei limakalvoilla vaan jossain muualla. Mulla ei ole endoa.

Voi vitsi, ei sullakaan kiva tilanne ole :(
 
mina
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
tuleeko se kipu just limakalvoihin tyyliin kirvelyä, vai enempi alavatsalle yleisemmin? itselläni on endometrioosi, ja kiinnikkeet sun muut kipeyttää hommaa varsin ikävästi.
En osaa sanoa missä kipu tarkalleen on, se on kuitenkin lähinnä alapäässä, ei limakalvoilla vaan jossain muualla. Mulla ei ole endoa.

Voi vitsi, ei sullakaan kiva tilanne ole :(
Kuulostais vähän siltä, että sulla vois olla vestibulodynia tai sitten vaginismi. Ensimmäisessä emättimen suulla on kipua ja kosketusarkuutta. Jälkimmäisessä taas lantionpohjalihakset kramppaa ei-tahdonalaisesti ja aiheuttaa kivun. Näihin auttaa fysioterapia jossain määrin, siellä opetellaan siis hallitsemaan niitä emättimen ympärillä olevia lihaksia niin, että se osaa tarvittaessa myös rentouttaa.
 

Yhteistyössä