yksinhuoltajuudesta...

olen kahden lapsen yksinhuoltaja. lapsillani on eri isät, mutta molemmat pitää toisen lapsen isää isänää, sillä hän oli meidän elämässä kuitenkin pitkään... esikoinen ei ole nähnyt isäänsä kuuteen vuoteen, koska isä ei ole halunnut. lapset ovat 7 ja 5 vuotta.

nyt olen raskaana, mutta en aio alkaa suhteeseen lapsen isän kanssa. hän kyllä haluaa olla elämässämme mukana, ja tiedän että hän on.

onko täällä muita vastaavassa tilanteessa? yksinhuoltajana useammalla lapselle, joilla on eri isät. mitkä on johtaneet siihen tilanteeseen? mulle voi myös laittaa yksäriä, asun pk-seudulla.

jonkun (ja varmaan monen) mielestä tää on epänormaalia tms mutta ollan ihan onnellisia näin ja pärjätään hyvin :)
 
elämää ei sen enempää
Mulla on kaveri joka on viiden lapsen yksinhuoltaja, lapsilla kolme eri isää. Kaveri pärjää ihan loistavasti, kouluttautui "siinä sivussa" ammattiin ja on nyttemmin perustanut oman yrityksen. Rankkaa ja raskasta toki on ollut, kun yksikään iseistä ei osallistu lasten elämään, mutta sitkeydellä ja rakkaudella hän on selvinnyt. Pidän häntä arjen sankarina.

Toivotan sulle kovasti jaksuja ja nostan hattua, kun pidät lapsen, etkä mene siitä mistä aita on matalin ja tee aborttia. Kaikkea hyvää! :)
 
kiitos =)

itse olen myös kouluttaunut kahden ensimmäisen ollessa pieniä, ja nyt olen vakituisessa työssä. olosuhteet ovat sellaiset (vakituinen työ, iso asunto tms.) että en voisi edes kuvitella aborttia, jota en kyllä edes missään vaiheessa ajatellut vaihtoehtona. lapsi saa kuitenkin rakastavat vanhemmat, vaikka asutaankin eri osoitteissa.
 

Yhteistyössä