Yleisötapahtuma ja lapsen vessassa käynti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olimme eilen yleisötapahtumissa ja hieman vajaa 6v tytöllämme tuli vessahätä. Kävimme vessassa ja hän pissasi siellä, jonka jälkeen pyyhki itse. Olisi halunnut, että pyyhin mutta kannustin häntä pyyhkimään itse. Nyt minua ahdistaa aivan suunnattomasti, että miksi en pyyhkinyt puolesta.
Tyttö ei pessyt käsiä siis ennen vessassa käyntiä ja pyyhki yleisötapahtumassa ns.likaisilla käsillään. Onko tytölle voinut nyt tarttua alapäähän joku sairaus? Ja tämä ei ole provo vaan olen oikeasti ihan paniikissa asian kanssa enkä pysty nukkumaan. Annatteko te tuon ikäisen lapsen käydä jo itse vessassa ko. tapahtumissa ja huolehtia pyyhkimisestä itse? Tunnen itseni tosi huonoksi äidiksi ja pelkään toimineeni edesvastuuttomasti.
 
vierailija
Pakko olla provo.

Sulla tulee olemaan piiiiitkiä vuosia jos noin neuroottinen olet. Edelleenkään ne sukupuolitaudit ei tartu vessan renkaasta. Ja muutkin bakteeritartunnat kyllä taitaa vaatia jotain rikkinäistä ihoa. Vai onko sulla tarttunut joku tauti kun olet vaan pelkästään ehjää ihoa koskettanut?

Jotain rajaa, sun elämäs on kamala jos noin neuroottinen pöpöjen suhteen olet. By teh way, kuka pesee käsiään ennen vessakäyntiä (joo jonkun kuukupin tyhjennyksen yhteydessä ymmärrän, kun ronkitaan tossaa ihan sisältä päin sormin...)
 
vierailija
No eipä ole koskaan käynyt edes mielessä tuollainen. ..

Meillä on 9 lasta ja käydään viikoittain tilaisuudessa jossa on satoja ihmisiä... Lisäksi vielä tapa tervehtiä tutut kädestä pitäen.

Lapset on käyneet itse vessassa heti kun ovat osanneet hommansa siellä hoitaa ja ikinä ei ole kenelläkään ollut mitään tulehdusta yks. .

Kai se teoriassa voisi olla mahdollista että saisi jostain ensin pöpön käden iholle ja siitä alapään, mutta enpä ole koskaan moisesta kuullut.
 

Yhteistyössä