YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Eilen illalla (kp13) ei Clearblue Digital näyttänyt vielä ovulaatio-hymynaamaa. Niin kauhea, fyysisesti tuntuva, yt:stä johtuva työstressi, että tuleeko tässä mitään ovulaatiota ollenkaan. Eikös se voi stressin vuoksi jäädä väliin?
 
Miltsulle onnea!! Meil kans esikoinen syntyi saman painoisena, vko 31. Mutta hienosti kasvoi, nyt 15,5kg :) Siro yhä ja aika flunssa-altis tapaus, mutta voishan olla muutenkin. Ihanaa vauvailua!! Onpahan pidempään pieni & söpö heh ;) Saa käyttää kokoa 40! Nukke :)

Kaisalle tsempit stressin keskelle, toivotaan et ei vaikuta.

Mä ootan täällä menkkoja aika luovuttaneena. Kylhän kaikenlaisia oloja on, mut se että rinnat yhä vähemmän arat varmaan kertoo karua totuutta. En jaksa nyt testejä tuhlata, ehkä su, ellei vieläkään vuodosta merkkejä.

Muille uskoa ja toivoa ja ONNNEA!!
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
No nyt ne menkat alkaa, pinkkiä jo tuli.

Sen on kyllä tässä huomannut, että joka kuukausi on ihan erilainen, olipa raskaana tai ei. Aina on vähän eri jutut, ei ole ihminen mikään kone. Ja sillä ei ole mitään eroa, uskooko ite olevansa raskaana vai ei. No, muutaman kuukauden kokemus varmaan opettaa vähän relaamaankin, et ei hätkähtele jokaista tuntemusta, kun mikään ei kuitenkaan mitään merkitse - ennen kuin vasta sitten, kun oikeesti on raskaana.

Se kyllä oli tässä kierrossa hyvä huomata, että ovistesti kaiketi piti paikkaansa, samoin iPeriodin mukaan kaikki piti hyvin kutinsa. Kierto edelleen hyvin säännöllinen. Sitä en tiedä, mikä kipu oli dpo4, kiinnittymisyritys?

Mä muuten olisin ensisijaisesti halunnut adoptoida toisen lapsen, suuri unelma ja etenkin keskosen jälkeen, mutta miehellä on (lievää) masennustaustaa, niin ei voida. Se kyllä harmittaa, et vaihtoehtoja ei tässä oikein ole, jos oman kakkosen tahtois.

MaiMei, dpo13, huomenna kp1
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä uuteen kiertoon MaiMei :hug: Mun mielestä siitäkin voi ja pitäisi olla iloinen, että kroppa toimii. Voi sitten pitää odotukset korkealla tän seuraavan kierron suhteen =) Eli nyt sitten heinäkuista yrittämään =)

Mä tulin siihen tulokseen, että se mun viimeviikkoinen "ovulaatio" ei tapahtunutkaan, kun niitä haamuja on ollut niin pitkään jälkeenkin päin. Eilisessä tikussa ei ollut haamua, joten jännityksellä odottelen mitä tänään saan tikkuun.

Oloja on, eli kaipa tässä jotakin kiertoon liittyvää tapahtumaa olisi jossain vaiheessa odotettavissa. Mulla on kuitenkin ihan normikierrossa ollut aina loppukuusta kuvotusta ja toisaalta raskauspahoinvoinnit alkais vasta myöhemmin, niin ihan normi kierron palautumista tässä ounastelen.
 
Tack tack :)
Muuten, mulla tulee aina ovistestiin haamu. Tai ainakin tän menneen kierron aikana. Ostin ison kasan halpatestejä niin aina välillä huvikseen koklailin. Aina haamuviiva, viimeksi toissapäivänä. Et sen verran sitä hormonia kropassa ainakin loppukierrosta. Menkkojen aikana en koklannut. No joo, eri testillä kun alkukierrosta dippasin, niin siihen ei tullut yhden kerran mitään.
 
Dpo4 ja aika menee niin hitaasti. Alamahaa on tänään turvotellut kummasti. Viime yönä heräsin vasemman puoleisen munasarjan? kipuun. Nyt päivällä on taas särkenyt oikealle puolelle. Mutta tämä turvotus on ihan uusi juttu. Pilvilinnoja täällä rakennellaan ;) ja ensi viikolla tiputaan korkealta. Onneksi on uusia työjuttuja tulossa lähiaikoina niin ehkä ei kerkeä niin paljon miettimään raskautumista. Tsemppiä kaikille!
 
Olen ollut viikonlopun mökillä, niin sai testit jäädä tauolle. Menkkajomotuksia on ja muutenkin on sellainen fiilis et huomenna viimeistään aukee hanat. Pissaan kohta tikkuun ja jos se negaa näyttää, niin alan tilailee ovistestejä ensi kiertoon. Olisko jotain suositusia mitä kannattas tilailla?
 
Kp 13 ja luulen ovulaation olleen eilen tai tänään? Eilen oli viimeinen limapäivä ja nännit on kosketusarat, kuten usein ovulaation jälkeen. Sutinaa oli ja ans kattoon miten käy? Kovin toiveikas en ole pitkän yrittämisen jälkeen.
 
An79 minä olen tilaillut ovistestejä raskauskeijulta ja mammaksilta. Tulevat aika nopsaan viimeistään parissa arkipäivässä tilauksesta. Tykkään davidin testeistä ja niitä ei saanut enää raskauskeijulta, joten mammaksilta teen jatkossa tilaukset. Ulkomailta saisi ehkä halvemmalla noita testejä, mutta mä olen tyytynyt näihin suomalaisiin :)

Täällä dpo6 ja viime yönä näin unta, että raskaustestiin tuli plussa jo dpo6 :) Aiemmissakin kierroissa oln nähnyt plussaunia ja negakiertojahan ne ovat loppujen lopuksi olleet. Eilen tunsin kummallisen muutaman sekunnin kestävän vihlaisun oikealla puolella munasarjassa. Toivon että olisi kiinnittymiskipua ;) Ja outo jatkuva näläntunne on vaivannut parina viime päivänä. Vilunväreitä tuli jossain vaiheessa eilispäivää ja ja ja mitäs muita oireita :D Huomen aamulla testailen pc:lla, ilmoittelen sitten pikimiten tuloksesta tännekin. Mutta kun näin paljon oireita tulee ja epäsäännöllinen kierto vielä on, niin negaahan sieltä voi odotella.

Oletteko muuten syöneet foolihappoa?
 
Hei pitkästä aikaa! Oli pakko tulla kommentoimaan tänne. Jäin siis vuosien yritysten ja joidenkin hoitojen jälkeen lapsettomaksi, ja olen asian hyväksynyt. Olen ottanut koiranpennun (joka jo 7 kk vanha) ja aloittanut korkeakouluopinnot, mennyt elämässäni eteenpäin. Mutta tänään kirpaisi KATEUS! Siskoni sai poikavauvan. En haluaisi mennä katsomaan. En jaksaisi äidin ja muidenkaan hehkutusta.
 
Maanantaina 13.10.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Yrittäjä J....................36..............1/26-28......................23...............3
Marrasmasu..............35.............14/24-26..................16...............4
Sohvi35.......................37..............23/??.......................1..................?
Vauvatoiveinen..........37.............1/27-29........................................1
80emilia..................35.............39/26-32..................9...............4
Whisky....................35.............14/29-32.......................4...............4
Kaisa888.................38...............17/28-31............................3.........1
Iltatähti...................37................19/28.........................2................3
Maimei...................38..............2/26-27............................5..............2
Tätimoonika............35..............26/??.............................2..............4
Minttumaari*.........37.................??/??..........................1..............2
Dark76..................37...............12/28-30......................41............2
An79....................34 .................29/30-32 ....................1 .......... 3(6)


DPO & PP




:wave:TAUSTALLA:wave:

Carolina30+
*Pinkku*
Pirpali
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho
Kaneli-78
Takkutukka-76
Voila
Uniikki75
Xienna
Tolleri77
lilliputti78
Risse79
Ruutana




:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis, Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom, miltsu76, Karhunvatukka, kurki
toukokuu......Tombatar,Pippurihäntä
kesäkuu.......Väpä,Myymi,Villitusina
heinäkuu......Vaavi-haavi,Raidallinen kissa,Tolleri77, höpönenä
elokuu.........Pupuliinu,Jadey,Sisko36
syyskuu.......Oodikas
lokakuu........
marraskuu....
joulukuu.......


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Tinttu76..............15.6.2014 poika
Minttumaari*........4.6.2014 poika
Ollakkovai...?........6.5.2014 poika
Kanervankukkanen..5.5.2014 tyttö
Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
pp on "piinapäivä", eli päivät alkion siirron jälkeen



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia naiset :)
Meillä menee molemmilla "kourallinen" vitskuja..mm foolihappo,E-vitamiini,sinkki,seleeni,gelee royal,d,c ja monivitamiini.
Tietty itse kiskon viel sitä etikkaa :)
Mukavaa maanantaita,tädille matkalippu 9kk muualle,kenen kaikkien luokse tulikaan pyytämättä kylään.. :(
 
nyt on viimeinenkin testi kaapista (nega) testattu. Sais menat nyt alkaa et pääsis uuteen kiertoon pian. Pitäis lähtee ensi viikoksi reissuun ja en todellakaan halua et sillon on täti matkassa. Jotain vinkkejä miten sais alkamaan ne ajoissa :D ;)
 
Ehkei sinul alakaan, An ;) Vielä on toivoa! Mä sain plussan viime raskaudessa vasta kolme-neljä päivää sen jälkeen, kun piti alkaa. Eka roskishaamukin tuli vasta silloin. Ja eihän ne ekat muutenkaan olleet mitään selkeitä plussia. Eka selkeä tuli vasta viikon kuluttua. Muistan nimittäin miettineeni, että elokuvissa yms. aina heti on selkeä raskaus testissä - tai ei oo - mut että itsellä ainakin vasta tosi myöhään tuli plussa näkyviin. (No se tieto ei kyllä esim. viime kierrossa lohduttanut - heti olin ihan varma, että nega merkkaa negaa, niinkuin merkkaskin. Mutta aina voi tsempata muita...)
 
Kp 14. Lauantaina touhuiltiin ja tänään toivon mukaan ;) Oon alkukierron ollut ihan ajattelematta näitä vauvajuttuja ja välillä jopa miettinyt että onko mulla edes enää kuume kun en ajattele asiaa 24/7 :D
Nyt kun kierto on taas tällä mallilla niin se kuume alkaa taas nouseen. Rennoin mielin yritän olla ja se plussa tulee jos niin on tarkoitettu :)
 
Syystuuli voimia :hug: Ihan varmasti kirpaisee ja kovaa. Tietäähän sun perhe tilanteen, siis että lapsettomuus on tahatonta? Silloin varmasti ymmärtävät myös huonoja fiiliksiä, joita siskon vauva saa aikaan.

Meillä on hiukan sama tilanne, mutta toisinpäin. Mun sisko ei ole aikaisemmin halunnut perustaa perhettä, mutta huomasin oman vauvani myötä, että asia herätti vähintäänkin ristiriitaisia tunteita. Hän ei esim. tullut katsomaan vauvaa flunssaan vedoten ennen kuin kahden ja puolen viikon ikäisenä. Siinä ajassa ehti pahimmat huurut jo laskea mummojenkin päissä, eli hehkutus ei ollut ihan niin voimalla päällä enää.

Ainakin itselleni äidin sisko on aina ollut todella läheinen ihminen. Oikeastaan hän on tosi paljon kivempi kuin oma äiti, sellainen ihminen jonka kanssa tehdään kaikkea kivaa: käydään leffassa ja leivotaan. Lapsena hänelle saattoi kertoa niitä vähän salaisempiakin juttuja, toisin kuin äidille. Varmasti siskosi toivoo, että olisit iso osa hänen lapsensa elämää - ja ymmärtää että vauva tuo pintaan myös ikävän omaan lapseen.
 
No nyt se ovulaatio vihdoin tuli mittariin :)

Syystuuli, ymmärrän tunteen. Muistan kun siskoni ja hänen miehensä kertoi ensimmäisen lapsen tulosta. Oli tädin 60-v juhlat ja läsnä oli iso joukko sukulaisia, kaukaisempiakin. Olin ihan shokissa, istuin koko päivän ihan paniikissa sohvalla ja pidättelin itkua. Olin silloin 36 vuotias epätoivoinen sinkku ja pelkäsin, etten koskaan saa omaa perhettä. Tai no, pelkään mä vieläkin . . .
 

Yhteistyössä