YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Onnea Lumi-Marjalle plussauksesta :)
Ei tarvii minun testailla viikonloppuna, kolmatta päivää vuotoa. Eli tosi lyhyt kierto tällä kertaa, 23pv. Voi päivittää minun kiertoni 3/23-32 yk10. Helmikuusta oollaan oltu sitä mieltä että tulee jos on tullakseen. Ei ole silleen yritetty kuin neljää aiempaa. Täytyy varmaan ottaa sama keino käyttöön, eli joka toinen päivä se pari viikkoo kiertojen välissä. Oon kyllä hankkinu ovis testejä, mutta en osaa varmaan niitä käyttää,niin varmin tapa on aloittaa se
joka toinen päivä heti menkkojen loputtua. Se oli kyllä aika rankkaa puuhaa :whistle:
 
Olen niin onnellinen, lähdin pyörällä töihin ja vielä illalla sauvakävelimme rakkaan tulevan aviomieheni kanssa;=)

Onkohan nuo Lugesteronit, jotain onnellisuus kapseleita? :D

Kaipa olen vaan Onnellinen, että ylihuomenna on Perjantai!
:heart: + :heart:

Huomenna vielä palstailen, mutta sitten saattaapi olla niin, että vasta sunnuntaina tai maanantaina seuraavan kerran?

Tuleekohan riipuvaisuusongelmia, kun en ole täällä? :D :heart:

Mitä Vastaatte, jos joku työkamu, tuttava kysyy, että josko oisi iltatähti tulossa teille, vaikka, ette ole mitään kertoneet aikeestanne vielä toivoa, että sellainen ihme tapahtuisi. :heart:

Minulla kävi niin työkamu parhaimmasta päästä lähetti pe minulle tekstarin, kun voin pahoin ja pää särki:Josko teille tulee iltatähti tai jos sinulla on migreeni? Vastasin, vastausta en tiedä kumpaankaan, mutta migreeniä ollut vaikka muille jakaa viime aikoina.
Jatkoksi vielä, ettei puhu työkamujen läsnäollessa vauva-asiaa, kun siitä tulisi kauhea show työmaalla!..Lupasin kertoa jos joskus jotain kerrottavaa on ja hän vastasi JOOOOOOOOOOO:=`)

Eli nyt vaan edetään rauhallisesti, jos niin on tarkoitettu, että joskus pienen saamme, sellainen tulee ja jos ei niin, sitten tyydymme elämään tälläisenä perheene, olemmehan saaneet molemmat lapsia, joista olemme Onnellisia! :heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart:

Kaikille oma sydän, jokaiselle lapsellemme.

Muuten olen oireeton, lämpö korkealla ja tissit kipeät, mutta niinhän se aina tässä vaiheessa kiertoa on;=)))

Ihanaa olla Nainen! :heart: :saint:

Lumi-Marjalle paljon,paljon Onnea , on se niiiin Ihanaa se Plussa!!!
:heart: ++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:


Viidettä haaveillen pahoittelut menkoista!
:hug: :heart:


-pikkumyy- :heart: :wave:

Missä muut jännäilijät? :D
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja jarusukat pidetään varmasti jalassa :heart:

En malttanu päikkärien jälkeen olla testaamatta ja viiva sen kuin vahvistuu. Lähes yhtä vahva kontrollin kans. Kaippa tämä on pikkuhiljaa uskottava todeksi :heart:

Minun taitaapi olla aika siirtyä taka-alalle. Kiitos kaikesta tuesta, hyvästä palstaseurasta ja kaikesta muusta hyvästä, mitä olen täältä saanut. Olette ollut korvaamaton tuki. Tuntuu haikealta jättää tämä palsta. Askel uuteen vaiheeseen elämässä tuntuu olevan pitkä ja pitkän sillan takana, mutta kohdattava se nyt kuitenkin on.

Joka vessareissu sitä punaista pelkää näkevänsä, mutta ei sitä vain ole tullut. Hyvä niin. Nyt vain suuntaan ajatuksia heinäkuun lopulle pikkuista nyyttiä hoitamaan ja kirpeisiin syysaamuihin vaunulenkin puitteissa.

Vattanpohjaa nippailee välillä tosi lujaa, mutta asentoa muuttamalla menee ohi. Aivan sellaista menkkamaista kipuilua, mutta se ero siinä on menkkakipuun, jotta menee välillä ohi. Menkkakipu mulla ei menis ohi edes päälläseisten. Eikä pää ole ollut jälkeen oviksen kipee ollenkaan, mikä on todella mahtava tunne.

Toivon teille kaikille jaksamista kuumeiluun. Odotus palkitaan ennen pitkää ja toiveet toteutuvat. Jokaisella vauvalla kai on oma aikansa jolloin saapua tähän maailmaan. Se odotus voi olla pitkä ja kipeä tai lyhyt ja jännittävä, mutta kaikella on aikansa. Meillä tähän meni 1v8kk, itkua, surua, pettymystä, suuria toiveita ja taas pudottiin lujaa. Nyt kuitenkin pikkuinen on aloittanut masumatkansa ja elämä on uusia haasteita täynnä. Toinen toistanne tukien jaksatte vaikka mitä ja rakkaus on kantavista voimista suurin tässäkin asiassa. Kaikille teille plussaa toivon mitä pikimmiten. Pitäkää huolta toisistanne, missä ikinä olettekin.

Rakkaudella ja lämmöllä
Lumi-Marja ja Helmi-Onni

 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 2-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
vimaville...................1/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..4/23-32........5.s haaveissa
mimuli..................8/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
tuohu tenava.... ...7/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Nuusku................9/23-32........... 4.s toiveissa
kuumetta.............11/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1................13/26........................5.s toiveissa
pikkumyy 42.........18/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............19/29.................1. yhteinen
ebony..................25/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............26/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................29/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 30/27-29........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:
HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
Lumi-Marja :flower:
 



Plussarikasta päivää kaikille! :D :heart:

Saa nähdä menenkö taas pyörällä töihin, ihana kun saa silloin raikasta ulkoilmaa haistella enemmän! :D

Eipä tässä muuta tällä kertaa....Viesteilemisiin! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:

 
Moi,

eilen laitoinkin tuonne ylipainoisten puolelle, että laskettu aika edelleen 31.5. eli rv 12+4 vaikka ultran arvio eilen 13+0. Uusintakolposkopia tiedossa maaliskuun alussa. Päänsärky ja paha olo tuntuu vaan jatkuvan ja töitäkin pitäis tehdä, taitaa olla flunssakin tulossa.

Plussaonnea kaikille!!!
 
Moi.


-Mimmimammalle- isot kiitokset kirjoituksestasi. Olit aivan mahtavasti osannut luoda tilanteen mitä nyt juuri elämme. Kirjoituksesi kolahti todella voimakkaasti.

Juuri tuo ylireagointi sekä tämä että mies kokee ettei ole puhumisen aihetta. Osittain se on juuri sitä että aiheuttaa itselleen mielipahaa, kun sen miehen tavallaan ensin "ahdistaa" sinne nurkkaan.

Paljon sain miettimisen aihetta kirjoituksestasi. Nyt kuitenkin piipahdan nopeasti pois koneelta ja tuota kuopusta lähden noutamaan.

Edelleen kiitoksia ihanalle tsemppaavalle palstalle.



-Lumi-Marjalle- oikein paljon tarrasukkia matkaan =)
 
Lumi-Marjalle plussasta! Sitkeys palkittiin, jälleen kerran.

Meillä eletään nyt kp 1:stä. Vuoto alkoi yöllä. Meilläkin tätä yritystä on takana pian pari vuotta. Usko siihen, että tulisin enää raskaaksi on aikalailla mennyt.
Eikä se itse asiassa edes tunnu kauhean haikealta. On aika jättää hommat jo nuoremmille. Mutta en minä tältä palstalta minnekään häviä. Haluan nyt teidän muiden kauttanne kokea uudelleen ja uudelleen sen kutkuttavan tunteen, kun testiin ilmestyy ne maagiset kaksi viivaa.
Plussaonnea teille muille.
 
Kauheelle alkoi tuntua kun Kriisi laittoi tuollaisen viestin lasketusta ajoista ja viikoista. :ashamed: Mulla olis ollu LA 23.5 ja viikkoja 13+, jos ei ois tullu km lokakuussa. :'( Tuntuu haikealta ajatella että nyt minulla olisi jo ollut eka ultra ja mahakin näkyvissä. Ihan kun ois menny monta kuukautta hukkaan :(
Nyt täytyy aloittaa kaikki alusta, jos nyt enää sitä tapahtuu, että tulen raskaaksi. Ensi viikolla sitten tosi toimiin.
 
No niin.... gynellä kävin ja tuloksena Terolut resepti! Lääkäri tutki perusteellisesti ja tilanne aikas samassa. Ei ole rakkulat lisääntyneet, paksuuntumaa munasarjassa ym ym. Toiveita raskautumiseen on, mutta... ylipainoa, joten ei voida clomifeenihoitoa vielä ajatella. :ashamed: Lenkille vaan ja kiloja pois reippaasti vielä! :headwall: Kolmen kuukauden päästä jälleen kontrollikäynti ja tutkitaan tilanne. Hyvä keskustelu ja paljon ohjeita lääkäriltä, joka aikanaan kielsi minua synnyttämästä alateitse, kun tyttö oli tosi iso!

Lääkäri näki, että munasolu oli jo sieltä irronnut, joten kuuri aloitetaan vasta seuraavasta kierrosta varmuuden vuoksi. Kierrot pitää saada kuriin ja kiloja pois eli nyt on näytön paikka! Lääkäri sanoi haluavansa olla minun omatuntoni ja vaativan tuloksia!!!!! =)

Vielä 12kg pois niin sitten voidaan harkita clomifeenihoitoa ja silloin vasta alkaa olla mahdollisuuksia lapsettomuushoitoihin, jos niihin halutaan! Semmoista. Aikas tsemppaava tunne oli sieltä lääkäristä lähteissä, joten sitäkin paremmalla syyllä jää tänä vuonna joulusuklaat ym herkut syömättä!!! :xmas:

Kp26/28-40 ja lääkärin arvion mukaan kuukautiset alkaisivat mahdollisesti kp30-35, joten ans kattoo nyt! =)

Semmoista, mutta yritystä on ollut, niin ainahan on toivoa... ;)

Kaikille paljon mukavia syyspäiviä ja muistakaa heijastimet!!! :hug: :wave:

Lumi-Marja käyppä välillä kertomassa kuulumisia, olisi kiva kuulla miten odotus sujuu ja muutenkin! :wave:

Plussatuulia kaikille!! :flower: :flower: :flower: :wave:
 
Onnea Lumi-Marjalle ja vauvalle tarrasukkia, että pitää lujasti kii =) Esikoisen yrittäminen oli kyllä työlästä ja lopulta luovutimme, ettei me sitten saada lasta ja tein ekan kerran ovistestin ja sain ovisplussan siitä se poika sai alkunsa, en ollu hoksannu edes käyttää testejä aikaisemmin.

Nyt tilanteeni on aika outo, tänään pitäis tädin tulla ja testi näytti taaskin negaa, tein testin Babyplussan liuskatestillä aamulla. Kiertoni on aina ollut hyvin säännöllinen, eikä ole koskaan ollut ylipitkiä kiertoja. Oviksenkin bongasin kaksi vkoa sitten ja näytti selkeästi useampina päivinä plussaa, pupuiltiin aika tarkasti ovispäivänä ja oli kyllä oikein täsmäiskuja, mutta ei kovin montaa kertaa keretty. Raskaustestit ovat näyttäneet selvän plussan aikaisemmissa raskautumisissa sinä päivänä, kun olisi pitänyt tädin tulla ja toisessa muutaman päivän myöhästymisen jälkeen. Nyt vain odotellaan tuleeko täti, mutta pysyköön vain poissa, vaikka taas sen 2 vuotta ;) Pikkumyyllä alkaa olla jännät paikat, onnea vain vielä kerran ! :flower: :flower:

Plussapuhureita teille kaikille jännääjille, täällä lakeuksilla tuuleekin tällä hetkellä niin että peltikatto paukkuu ja nurkat suhisee! :wave: :heart:
 
B) tirkistelyreissulla..taas.

Enhän minä täältä osaa mennä mihinkään. Jännään peukut ja varpaat pystyssä teidän puolesta ja odotus puoli on vielä niin vieraan tuntuinen. Eikä tuo mantanan houkuttelu tänne käymään ainakaan mitenkään vähentäny tarvetta laittaa pari riviä :D

Mukavasti täällä sujuu ja testejä olen tehny kaapista pois ja viiva sen kuin komistuu. Tänään oli eka kerran etovaa oloa, mutta meni ohi kun söi. Menkkamainen olo mahassa välillä, mutta se kuuluu asiaan. Nyt voisinkin laittaa niitä oireita mitä oli ennen plussaa, jotka sitten varmistui oikeiksi oireiksi.

-migreeniä ei tullut
-kuiva kausi ei ollut kuiva, vaan valkkaria oli normaalisti
-tissit kipeyty sisältä ensin, ei sivuilta. Täysin eri tuntuiset, kuin PMS kipuilu
-närästystä jos syö vähänkin liikaa
-viluttaa
-väsyttää, veto pois olo
-finnejä
-PMS vi***ta ei tullut ollenkaan
-itku ja nauru mahtuu samaan hetkeen
-turvotusta masussa
-kupliva tunne masus, aivan kuin joku puhaltelis saippuakuplia
-kn ei heti oviksesta noussut ylös eikä kovettunut. Vasta kp27/28-30 ampaisi korkeuksiin ja kovettui. Enää sitä ei löydä enkä edes etsi.

Eikä noi oireet alkanu heti oviksesta, kuten PMS oireilla oli tapana. Ehkä noin viikko oviksesta, eli siihen aikoihin kuin pikkuinen on alkanut tehdä pesää ja kiinnittynyt.

Puputouhut jäi kaikki ennen ovista olevaan aikaan, tai siis niitä viivoja edeltävään. Ovisviivapäivänä oli viimeinen pupuilu ja ajattelin, että täs se sitten oli taas tämä kierto. Mut toisin kävi:)

Plussatuuliin teidät kaikkia haluan mukaan ottaa ja kaikkia kädestä kiinni. Tulkaahan pian tuonne odottajiin, siellä on kaikki niin vierasta.

Lämmöllä, Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 4+2
 
Käytin ekaa yrittäessämme sekä Clomifenia, että Terolutia, hedelmöityshoitojakin meille suositeltiin, mutta niihin emme sitten kuitenkaan lähteneet. Clomifenista tuli kuumat aallot sivuoireina, joten nekin nyt on koettu, eikä ollu mitenkään miellyttäviä tuntemuksia |O En tiedä miksi en raskautunut ennemmin, eikä miehen simpoissa ollut mitään häiriötä, mutta joka tapauksessa nyt olen kahden lapsen onnellinen äiti, joskus sekin tuntuu aivan uskomattomalta, että toinen lähti sitten niin helposti matkaan ja ikää oli itselläni 39 v. kun sain tytön. Nyt haaveilemme vielä kolmannesta, saa nyt sitten nähdä mitä tuleman pitää.
 
On se mukavaa kun täällä tulee plussia :)

Omia juttuja: takana gynekologi tiistaina, kaikki tutkimukset paitsi irtosolunäyte onnistuttiin saamaan, koska tätihän hyökkäsi sitten samana päivänä illansuussa kimppuuni ja silloinhan ei näytettä voi ottaa jos on vaarana tulla verta mukaan.

Ultrassa ei siis näkynyt mitään havaittavaa vikaa, kaikki näennäisesti kunnossa munasarjat, limakalvot jne. Lääkäri kirjoitti lähetteen Naistenklinikan lapsettomuuspolille, mutta sanoi myös että voi olla, ettemme iän vuoksi sinne pääse lainkaan. Täytyy nyt odotella kuukausi ja sitten soittaa, jos ei sieltä mitään kuulu asiasta. Sitten on vielä Väestöliitto tai joku muu yksityinen vaihtoehto, mutta taitaahan se hoito niissä olla aika arvokasta.

Sitten se lääkäri passitti minut myös akupunktioon, joita hoitoja on nyt varattu kolmen sarja joulukuussa. Kaikkea pitää yrittää. Lääkäri oli kyllä aivan loistava ja hauskutti mua muun muassa kertomalla, että kohtuni on sydämenmuotoinen. Luulisi siis, että siellä olisi vauvan hyvä kasvaa :heart:

Iloista iltaa täältä Niagara-tätilandiasta!
 


Saa nähdä Kirjoitanko viimeistä kertaa Neiti Pikkumyynä tähän pinoon;=), voi olla, että tulen vielä kurkkaamaan ennen h-hetkeä.

Oma napa väsyttää, paikat särkee, poljin taas mennen tullen pitkät työmatkani eilen ja tänään ja vielä sauvakävelylenkinkin eilen teimme Rakkaan tulevan aviomieheni kanssa.

Toivottavasti Sormus muistetaan ottaa mukaan huomenna :D
On se vaan ihanaa avioitua :heart: + :heart: , odotin kihlaustamme kiltisti 4 vuotta, ja nyt kun 31.12.-07 tulee 6,5 vuotta saankin olla jo Rouva Myy :heart: , On se jännää! :D ..Kiitos kovasti kaikille etukäteis- onnitteluista! :hug:

Minulla alavatsakipuja, aivan kuin ennenvanhaan kun oli menkkakipuja, samanlaisia nyt , mietin , johtuuko se Lugesteroneista?



Plussatuulia kaikille puhallellen poistuva -pikkumyy- :heart: :wave:

:whistle: +++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Tälläistä toivon joka kotiin lämmittämään sydämiämme! :heart:
 
Vain aito rakkaus täyttää sydämen, se kestää, kuin lupaus ikuinen. Hän vierelläs kulee, elämän jakaa, ottaa kädestä ja hellästi halaa. Hän kestää huonot päivät, hän tukee itkun tullen. Hän iloitsee ilostasi ja onnenne on yhteinen. Kulkekaa matkanne rakastaen, toistanne tukien, murheet ja huolet jakaen. Olkoon elämänne onnellinen. Hyvää hääpäivää

Piti vielä avata kone ja tulla kirjoittamaan hääpäiväonnittelut. Laitan vielä yhden laulun sanat tuohon, jotka mielestäni sopivat hyvin tähän hetkeen. Ikimuistoista päivää teille, rakkaudella Lumi-Marja ja Helmi-Onni. Terveiset myös mieheltäni, joka ihmetteli miksi vielä koneelle pakko päästä

Sinä vain

Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää
Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää
Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje
kokonaan tämä elämä vierelläin kulje

Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet
Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet
Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi
silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi

kertosäe:
Sinä vain
ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain
yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain
joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain
olet aina ainoain

Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi
Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi
Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:
Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta

Sinä vain
ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain
yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain
joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain
olet aina ainoain

-Tauski-
 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:



vimaville................2/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..5/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 8/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................9/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Nuusku.................10/23-32........... 4.s toiveissa
kuumetta..............12/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................14/26........................5.s toiveissa
pikkumyy 42.........19/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............20/29.................1. yhteinen
ebony..................26/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............27/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................30/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 31/27-29........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:
HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
Lumi-Marja :flower:
 
Kello on soimassa 7.30 ja taas kuitenkin heräsin 5.30;=)

Kiitos Lumi-Marja Hääpäiväonnitteluista! Täytyypä tulostaa :heart:
Ja onnea sinulle oikein,oikein paljon kauan odotettuun raskauteesi ja miehellesi myös Onnittelut! Molemmille, sekä koko perheelle paljon iloa ja Onnea tulevasta pienestä! :heart:

Kaikille ihanaa perjantai päivää!

Minun pväni alkaa siten , että kello 10:ksi hurautan kampaajalle tuohon isoon kaupunkiin, tietävät siellä, että on hääpäivämme, annan aika vapaat kädet leikkauksen ja värin suhteen, kunhan eivät ihan tumman ruskeaksi-mustaksi tai punaiseksi laita. Saa siis olla esim kulta-kuparia. Mutta em väreissä minusta tulee kalpea kuin haamu ja tänä tärkeänä päivänämme en halua olla sellainen;=)-
Mies kävi tilaamassa eilen yllätyksenä morsiuskimpun, saamme esen tänään mennessämme Toimitukseen. Kyllä minua kuitenkin taitaa vähän jännittää, hyvä niin! :heart: =)

ja

Eipä muuta kuin kaikkea hyvää jokaiselle ja saakaamme ihania Plussia!
:flower: +++++++++++++++++++++++ :flower: :heart: :whistle:


Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:


Kiitos myös mantanalle, joka samaan aikaan koneella häärää :D :heart:



 
Oikein ihanaa hääpäivää Pikkumyylle ja onnea vielä kerran! :flower: =)

Tätiä ei oo näkyny, tuntemuksiakaan ei juuri oo muuta kuin alaselkää ja lonkkia jomottaa ja välillä vatsasta nippailee, yökkäilyä eikä muutakaan ole, mutta ei ole kyllä ollut kummassakaan edellisessä raskaudessa pahoinvointia, ummetus yleensä vaivaa, kuten nytkin ja jatkuva väsymys on päällä. Tässä vain odotellaan tuleeko täti kylään vai ei. Testit edelleen negaa, kyllä pitäisi jo näkyä jotain, jos raskaana.

Mitä teille muille samoissa kiertopäivissä oleville kuuluu? ebony, Tiiu64, mantana?
 
Nopeasti vielä, pian alkaa meikkaukset ym ihanat valmistelut!;=) :heart:

Nuusku Onnea teillekkin paljon Hääpäivänänne! :heart: + :heart:

Ihanaa pvn jatkoa, nyt ei enempää kerkiä *jännittää*..ja molempia;=)))

Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:
 
Tällä ei ole tapahtunut mitään uutta, kp 30 lähestyy loppuaan ja täti pysynyt pois. Väsymystä ja selkäsärkyä ja jonkinlaista vatsan turvotusta on, mutta testi näytti taaskin negaa, tein tänään vielä Apteekin Omalla. Kummallista kun on näin pitkä kierto, yleensä on 27-29 pv, luulis jo testinkin näyttävän jos raskaana. Mikä lie megakierto, mulla on ollut vasta 2 tätikiertoa, kun vasta hiljattain lopetin imetyksen ja täti tuli 2 vuoden reissultaan. Minipillerit lopetin 24.8.-07 Luulis ettei nekään enää sekoita kiertoa, mutta tosi outoa on.

Plussasta haaveilen yhä, kun täti viipyy.

Plussatuulia teille puhaltelen ja Onnea Pariskunta Pikkumyylle! :flower: :flower: :heart:
 

Yhteistyössä