YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7



RYHMÄSSÄMME KUUMEILEVAT
Amati...............................5poikaa,1tyttö....7. haaveissa
Ebony.............36v...........5lasta................6. toiveissa
Touhu tenava..45v..........5 lasta 4-17v.....6. toiveissa
pikkukakkosen haaveilija
.......................38v.......... 3 tyttöä..............4. haaveissa
AinoEmilia...................................................4. haaveissa 2. yhteinen
Destiny..............39v...................................4. toiveissa/2.yhteinen
Kikkara........11/98=37v. ..3 poikaa.............2. yhteinen haaveissa
Annemaarit.................................................2. toiveissa, 1 km takana
Hibiscus......................................................2. toiveissa/1. yhteinen
Taikakuu.........40v...........tyttö -93.............1. yhteinen haaveissa
Pinkki69......................................................1. haaveissa



Kierron päiviä päivittää listan sivuilla pikkukakkosen haaveilija.


Taustalla jännittää:
mimmimamma, RvaPikkumyy, kanella, kuumetta, AnniSofii
Kadonneet lampaat:
HannaG, Ruujakengu, Sukulaku, elina67, Aniliini71



Listan odottajat
Siiri S.................la 10.9.2009
Sinderella 72.....la 29.8.2009
SpookyMama.....la 18.8.2009
happihyppy........la
Mansku72..........la
Äiti-Kengu..........la 7.7.2009
Rosemari............la
Aurora72............la 21.5.2009
mimuli.................la 8.4.2009
Mantana.............la 6.2.2009
Nokko.................la
surusydän..........la 18.12.2008


Listavauvat


minnihiiri68, 39v, 1. ............tyttö 13.12.2008
nevi, 40v, 5. .......................tyttö 16.12.2008
Neeanäiti.............................tyttö 18.11.2008
PUELLA................................poika 05.05.2008
KRIISI..................................tyttö
amati....................................poika 18.06.2008
senjuska..............................tyttö 08.07.2008

Kadonneetplussanneet...
HÄMY 71
Kehäkukka
Jane70 5.7.2008
Fenix
viidettä haaveillen la 25.8.2008
OnniMaija


KESKENMENOT:
a-alisa , kanella, Minni-07 , diddlina,Lumi-Marja ,Rouva Pikkumyy, Lumi-Marja, Hibiscus









Yli 35-v KUUMEILIJAT vol.1
http://kaksplus.fi/keskustelu/t567318
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol.2
http://kaksplus.fi/keskustelu/t877428,1300#m9929375
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol 3
http://kaksplus.fi/keskustelu/t972875,1175
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol 4
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1048919
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol 5
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1109590,475
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol 6
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1150736

 
:attn:
Nostan että kaikki huomaa uuden/vanhan pinon :D

Kivaa että löytyi uusi päivittäjä :flower: Pikkumyy kun minulle kans ehdotteli päivittäjän paikkaa niin heti iski huimaus kohtaus :eek: :LOL:
No hyvä että pikkumyy pääsee nyt odottajissa rauhassa keskittymään :heart:
tietysti kaivataan tännekkin välillä kuulumisisa!

Mulle voikin sitten päivittää kun joutaa hän = kp11, yk1 saa olla vieläki =)
perjantai iltana tuntuikin jotain nippailija mahassa, josko olisi taas munis yrittämässä irtaantua... jos vaan saisi tuon ukon päällensä... mutta kun tuo limakalvo taitaa olla vielä imetyksen takia niin ohut ettei sinne mitään tartu.... :ashamed: :LOL:

Käytiin jouluavajaisissa koko porukka. Oli kyllä niin kylmä että mentiin kattomaan ilotulistus autosta käsin.
Tänään la olisi ilalla pikkujoulut :D pääsee vähän käymään muuallakin kuin ruokakaupassa =)

Neeanäiti: :hug: ihana tyttö-vauva


Hyviä öitä!
 
Kiitos uudesta pinosta Siiri! :)

Kikkaralle iso :hug:

Minä kävin juuri ostelemassa ensimmäiset joululahjat. Ostettavien lista on piiiitkä, mutta toivottavasti siitä selviää ilman hirmuista stressiä. Minusta on oikeastaan aivan ihana ostella lahjoja, mutta se vaatii kyllä sen, että keksii ajoissa kivoja ideoita ja mitään hirmu kallista ei tietenkään voi ostaa kun tosiaan noita "lahjottavia" riittää. Olen kyllä jouluihminen ja nautin siitä hössötyksestäkin :xmas: :xmas: :xmas:

Kotiin olen pikkuhiljaa jo levitellyt kyntteliköt ikkunoille ja ulkona palaa tietysti parvekkeella kynttilälyhty. Ulkona on kyllä mustaa kun kaikki viime sunnuntaina tupruttanut lumi suli hujauksessa :(

Mutta nyt lähden tekemään ensimmäiset joulutortut :p

Voi kun saisimme kaikki tässä joulun alla vielä rapistella "pikkujoulupaketeista" plussatestejä...

Pinkkis :wave:
 
No niin, nyt tais mennä päivämäärätkin oikein. Huomenna on siis 30.11.2008 ja sunnuntai. Nyt alan opettelemaan hienojen kuvien liittämistä ;)

muoks. JOS TEIDÄN KP:T TAI JOTAIN MUUTA ON IHAN PÄIN PEETÄ, NIIN KORJATKAA MINUA IHMEESSÄ. ON MUUTAMA JUTSKA JOTA EN IHAN TUOSTA MYYN LISTASTA HOKAA...

Ja lisää muokkausta. Huomasittehan, että edellisessä ketjussamme on tasan 1000 viestiä. Aika hyvin.
 
Tässä järkyttyneenä siitä, että lupasin päivittää meidän pinoa, en ole huomannut ollenkaan, että omat kierron päiväni ovat kerenneet jo näin pitkälle. Mammaksin tikut on kyllä olleet tiiviisti käytössä. Tämänaamuisessa roskishaamu, tällaistakaan en ole koskaan aikasemmin saanut. Katsotaan mitä tuleman pitää.
 
Kikkara :hug: sinulle.

SiiriSisilisko kovasti sinulle peukuttelen, että tuo roskishaamusi ihan oikeaksi haamuksi ja plussaksi muuttuisi!

Täällä ei vielä oviksesta tietoa, pari päivää nyt tikuteltu.

Oikein mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
 
Anteeksi, mulla ei ole rillit päässä ja avasin teidän pinon ja toi eka otsikko vihreellä "ryhmässämme kuumeilevat" kääntyi mun silmissä "ryhmäseksiä suunnittelevat".

ai kamala mä aattelin, että no joo-o, onpas tää aikuisten pino roisi, ihan eri meno meillä keskenmenneillä....
Toki, mäkin oon jo 34, että ehkä mä voisin teidän kanssa alkaa ryhmäseksiä suunnittelemaan..


Ei auta ku mennä höyläilemään miehen kanssa ku näkeminen on tätä tasoa. Siitä puhe mistä puute!

Tsemppiä ja plussia teille!!!!

Ja ps siiri, hyviä kuvia http://www.glitter-graphics.com/


:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Ultrassa käyty, ruskuasipussi ja sikiö löytyi, mutta ei sykettä.... :ashamed:

Lääkäri haluaa uuden ultrauksen viikon päähän vielä kuitenkin , ei halua luovuttaa, eli mekin sitten toivomme ja rukoilemme sellaista ihmettä, että syke löytyisi :heart:

Hääppöseltä ei OnniEmmin elämä tällä hetkellä näytä.

Eli voikaapa kaikki mahdollisimman hyvin, itse en ihan niin tällä hetkellä koe eläväni! :ashamed:

Terveisin Rva Pikkumyy ja OnniEmmi :heart: :wave:
 
halaus sinulle ja miehellesi. Toivotaan että tämä vielä iloksi muuttuu.

Itselläni tuo raskausajatus poissa kun testi negaa näyttä ja veritestit niin korkeata hb näyttää. Ei sovi taudin oireisiin.

Sain sittenkin tuon työpaikan jossa kävin psykologisissa testeissä. Yllätys yllätys...muttei sitä vaavia. Ehkä pitää luovuttaa nyt kun vaki paikka ja kaikki. Voit siiri s poistaa minut tältä listalta. Ei tarvitse laske kp, kun kerran enemmän majailen tuolla 40+ jos edes sielläkään tällä hetkellä. Voit laittaa tausta jännäilijöksi :)

peukut pystyssä kaikille ja siiri s kyllä hassun viivan sait aikaiseksi. Enpä minä tuollaista ikinä saannut :)

mimmimamma
 
Kiitos kaikille..muuta ei voi kuin toivoa siis ja odotella, tein päätöksen että käyn kuitenkin töissä normaalisti tämän piinaviikon ilman slomaa, on jotain muutakin mietittävää.

Heippaus taas! :heart: :wave:

minä ja OnniEmmi :heart:
 

Yhteistyössä