YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Lista päivitetty perjantaille ja vieläpä 13. päivälle!

Täällä vähän saman aiheiset viikonloppusuunnitelman kuin Elmaleenalla eli urakalla olis tehtävä talletuksia ;) Ovista en oo kerinny/muistanu/ehtiny vielä tikuttelemaan, mutta alamahassa kyllä nippailee ja eilen bongailin hieman ovislimaa eli eiköhän se ole sieltä tulossa. Tänään ajattelin jo varmuudeksi tikuttaa, jotta sekstailut osuis nyt mahdollismman hyvin h-hetkeen. Ollaan maltettu jopa muutama päivä pidättäytyä... ;)

Kaikille oikein hyvää viikonloppua - useimmilla taitaakin olla ne tärppipäivät pian käsillä. ONNEA matkaan!!! :D
 
Lauantai 14.1.2012


..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Kaktus-76...........35........7/26-30...........7...............2.
Syystuuli74 ........37........10/26-28............7...............2.
Lilliputti72...........39........12/29-30............4...............5.
Dominigue...........35........12/25-27.............9..............4.
Killi12.................38........12/30-31.............3..............2.
Elmaleena ......... 40 ........12/29.................2............. 3.
Ronja76..............35.........12/26-28............13.............1.
Elena75..............36.........13/25.................6...............3.
erika76...............35.........16/30-34............3...............3.
Melanie75...........36.........21/31...............1................3
Whisky Peat........36.......31/30-35.............5...............3.







KADONNEET: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



Plussanneet:

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

Syntyneet:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Heissan!

Lista lauantaille.
Mun tarinat tästä lisääntymisintentiosta ovat välillä tunteneet miltei kafkamaisilta.
Ja tässäpä jatkoa samoissa tunnelmissa.

Meillä oli viime viikonloppuna miehen kanssa kauhea riita tästä lapsiasiasta. Se sanoi, että mä ohitan sen epäröinnin asian suhteen ja toimin vaan oman vauvakuumeeni ohjailemana.

Meillähän on sellainen tilanne, että mies on suostunut tähän neloshankkeeseen minun takia. Mies tietää itsekin, että olen tehnyt elämässä monta kompromissia miehen takia ja nyt se on luvannut joustaa tässä asiassa.

Mut asetelma on mennyt sellaiseksi, että jos mies sanoo, että hälle riittää nykyiset kolme ja hänen ensimmäinen ajatus yöllä nuorimmaisen itkiessä oli, ettei enää tätä lajia lisää. Ja kun mies päästää tuollaiset lausunnot suustaan, mä pamahdan mielipuoliseen tunnetilaan.
Ja niin kävi siis viime viikonloppuna.Kun mies oli avautunut, lähdin makkarista ja paukautin oven kiinni sillä volyymilla, ettei jäänyt epäselväksi, menikö se kiinni. Päädyin nukkumaan eri huoneeseen ja vannoin mielessäni, että irtisanon itseni kaikista niistä miehen projekteista, joissa mun roolini on korvaamaton.

Aamulla puhuimme asiasta sit matalammalla tunnetasolla asioista.
Lupasin sit miehelle, että tällä yrittämisellä on joku takaraja. Kerroin, että se ois kesä tai syksy... Eli tuntuu, että mun paniikki ja paineet senku kasvaa.

Ja ehkä myös miehen. Tänään bongasin ovisplussan. Peittoja pöllyteltiin eilen ja tänä aamuna. Ja huomasin jo eilen, että spermaa tuli kitsaasti, vaikka mies laukesikin ja sama juttu tänä aamuna.
Kysyinkin mieheltä, että onko se runkkaillu viime aikoina ja onko tavaraa tullu sillon totutusti. Mies suhtautu asiaan huumorilla ja väitti kyllä, että aina sieltä jotain tulee.

Mut tunnen itseni jälleen kerran skitsofreeniseksi. Tiedän kyllä, että sperman määrä vaihtelee.
Useimmitenhan tilanne on vaan se, että aktin jälkeen sitä lientä tuntuu valuvan värkistä jälkikäteen litratolkulla. Ja nyt ei mitään. Ei kai se äijä voinu niitä siemeniään suoraan kohtuunkaan ampua.
Omituista. H****listä.
 
Voi Domi... mä jotenkin ymmärrän sua niin. Meillähän on periaatteessa aika sama yk, vaikka mulla tuolla listassa komeileekin "vain" 5. IRL, kierrukka poistettiin yli 9kk sitten, se tuulimuna vaan pisti pakan sekaisin.

Meillä erona se, että mies oli sen aloitteen tekijä, mutta silti suhtautuu asiaan rautaisilla hermoilla. Välillä oikein ÄRSYTTÄÄ!!! Meillä ei tässä kierrossa ole ollut kai yhtään seksikertaa ennen eilistä (kp 30), ihan siksi että ollaan oltu kipeitä ja toisekseen mulla on sellainen luonne, että vonkaamaan en ala. Kierrostani mies ei tiedä mitään, enkä ajatellut jatkossakaan valaista, niin ei tule paineita siitä. Enkä myöskään halua tästä mitään skitsoilun aihetta, se oli lähellä joku aika sitten, enkä tykännyt fiiliksestä yhtään.

Tikutellut en ole enää tässä kierrossa, tuskin seuraavassakaan. Jos tärppää seksiä satunnaisesti harrastamalla, ihan hyvä. Mulla takaraja on tällä hetkellä se, kun täytän 40, käytännössä tuskin siinä vaiheessa enää täällä kuumeilen. Onhan se niin, että ellei 4v aikana tärppää, niin meikäläiselle se meinaa sitä, että niin on tarkoitettukin.

Eipä tartte ehkäisyn kanssa tumpuloida, jos jotain hyvää haetaan :)

Runkkaamisesta sen verran, että miehethän ei sitä muka harrasta, ja naiset on muka uskovinaan. Mutta joku viisas tohtori on väittänyt, että tavaraa riittää vaikka harrastelisi joka päivä. Tiedä sitten.

Perkele.
 
Kiitos myötätunnosta WP. Tosiasiassa pidän itseäni moraalittomana, kun oon kinunnu mieheltä nelosen, vaikka se asia ei sen agendalla olekaan. Mut tässä sitä vaan porskutellaan.

Mites sulla WP on aikaisemmin lähtenyt raskaudet liikkeelle?
Mulla on aikasemmat lähteneet heti tilauksesta tai ilman tilausta. Nytkin siis olin siinä typerässä uskossa, että kun kesällä -11 jätän pillerit pois niin kyytiläinen ois masussa syksyyn mennessä. Kuinka naivi olinkaan!

Meillä mies tosiaan runkkailee ja ihan se vaan mulle passaa. Kyselin aiheesta mieheltä siksi, koska halusin tietää, toimiiko sen peli toivotusti. Ja väitti, että toimii. :)

En mäkään tosiaan uskalla miehelle valottaa enää mun tärppipäiviä. Aikasemminhan herra sai tosiaan lisäbuustia siitä, jos oltiin lasta tekemässä. No, se ilo loppu siinä syksyn tullen. (Joku saattaa muistaakin mun avautumisen aiheesta.)
 
Me tehtiin esikoista liki 2 vuotta. Siis pillereiden lopettamisesta meni n. 1v 11 kk tärppiin. Aloitettiin hyvissä ajoin, kun arvasin että kestää. Mulla kierrot oli 30 - 50 päivää. Silloin ei ollut nettiä tässä mittakaavassa kuin tänä päivänä, ja ovistestejä tiesin olevan tasan yhdellä, joka oli lapsettomuushoidoissa. 2v oli meillä puhuttu raja, jollei tärppää niin sitten tohtoriin.

Toista alettiin yrittämään, kun esikoinen oli 8kk, imetin vielä ihan täyttä päätä plussaan asti. Esikoinen oli n 1v, kun plussasin. Ikäeroa heillä 1v 9kk.
 
WP:lle vielä. Eli sulla on kuitenkin kokemusta jo pitkästäkin yrityksestä. Minkä ikäinen sulla on nuorimmainen? Meidän nuorin on 1v 10kk esikoinen kohta 14v ja keskimmäinen 8v. Eli mun edellisestä raskautumisesta ei ole kovin pitkä aika. Ja tarkalleen ottaen toi kuopus sai alkunsa kolmannesta yk:sta ja se on ollu mulle pisin tilausaika.

Musta vaan tuntuu, että tässä raskautumisen pitkittyessä olen joutunut monenlaisiin identiteettikriiseihin.
Olen joutunut luopumaan siitä huippuhedelmällisen naisen identiteetistä ja mehiläiskuningattaren roolistani. Olen siis saanut tuta, että mulla on mies, joka asettaa limitit lapsiluvulle. Alun alkaenhan mies on aina vitsaillut mulle, että minä olen se nainen ja äiti ja saan päättää montako lasta saatan maailmaan. "Ei mulla oo siihen kantaa", mies on leukaillut.
Siksikin oisin toivonu raskautumista heti, koska mies on ruvennu epäröimään, kun tärppi ei ole heti (likimainkaan) käynyt.
 
Tyttö täyttää kesällä 9v ja poika maaliskuussa 7v. Eli ihan alusta alkaisi niin kropalle kuin muutenkin tämä projekti :) Mutta tosiaan heti kierrukan poiston jälkeen raskauduin, odotettiin ne yhdet menkat, mutta tulos oli tuulimuna. Oviksia olen bongaillut lämpöjä mittaamalla myös, eli niitä tapahtuu. Lienee tuo seksin puute/ajoitusongelmat se, missä mättää. Kamalan huolissani en ole, eikä mieskään, koska olen sen vouhkaamisen jo lopettanut :LOL: Alkoi kai pelkäämään mun mielenterveyteni puolesta jo.

Kevään tullen aina alkaa enempi olla sutinoita, niin se vaan menee että lisää valoa = lisää energiaa = lisää seksiä :p
 
SUNNUNTAI 15.1.2012


..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Kaktus-76...........35........8/26-30...........7...............2.
Syystuuli74 ........37........11/26-28............7...............2.
Lilliputti72...........39........13/29-30............4...............5.
Dominigue...........35........13/25-27.............9..............4.
Killi12.................38........13/30-31.............3..............2.
Elmaleena ......... 40 ........13/29.................2............. 3.
Ronja76..............35.........13/26-28............13.............1.
Elena75..............36.........14/25.................6...............3.
erika76...............35.........17/30-34............3...............3.
Melanie75...........36.........22/31...............1................3
Whisky Peat........36.......32/30-35.............5...............3.







KADONNEET: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



Plussanneet:

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

Syntyneet:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Huh, monella palstalaisella on nyt talletuspäivät meneillään, tsemppiä!:)

Itse pongasin tänään pientä verituhrua pyyhkiessäni ja tietysti heti innostuin, että kyseessä voisi olla kiinnittymisvuotoa? Aikaisemmissa raskauksissani en muista vastaavaa. Kohti uutta viikkoa hyvissä fiiliksissä, nyt kun hormonikierukan poistosta johtuva pahoinvointi on hellittänyt. Enpä uskonut/tiennyt että sellaistakin tulee..

Nyt kävelylle, moi!:wave:
 
Whisky Peat::hug:
Mullakin yltyi sitten näköjään kunnon menkkavuodoksi tuo päiväinen tuhruilu...eli ei kiinnittymisvuotoa.
Kierto varmasti ihan sekaisin:| Eli nyt oli kiertopäivä 23...
Mulle saa laittaa kans kp1 ja yrityskierto 2 ja jos nyt vaikka laittas kierroksi 24-32 päivää. Aika haasteellista löytää ovisajankohta, mutta jos siinä kp 8 alkais touhuileen ja kp18 lopettais ja yrittäis yrittää olla kyllästymättä touhuun:p
Vielä en kuitenkaan haluaisi alkaa tikutteleen, kun en siitä oikein mitään ymmärrä. Mutta eikö se ole niin, että mulla oli viime kierrossa ovis noin siinä kp8 kun on noin lyhyt kierto? (hormonikierukka poistettiin kp 7)
 
Voi itku Melanie ja Whisky Peat. :(

Mulla ovis oli ilmeisesti eilen, ainakin kivut oli sen verran kovat että säteili jalkaankin, samalla tavalla kuin synnytyssupistusten aikaan. Illalla kipu sitten hellitti ja nyt ei tunnu missään. Viikonloppuna on talletuksia tehty oikein urakalla, joten nyt vain jännätään. :)

-Elmaleena-
 
MAANANTAI 16.1.2012


..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Melanie75...........36.........1/24-32..............2..............3.
Whisky Peat........36.........1/30-35..............6...............3.
Kaktus-76...........35........9/26-30..............7...............2.
Syystuuli74 ........37........12/26-28............7...............2.
Lilliputti72...........39........14/29-30............4...............5.
Dominigue...........35........14/25-27.............9..............4.
Killi12.................38........14/30-31.............3..............2.
Elmaleena ......... 40 ........14/29.................2............. 3.
Ronja76..............35.........14/26-28............13.............1.
Elena75..............36.........15/25.................6...............3.
erika76...............35.........18/30-34............3...............3.







KADONNEET: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



Plussanneet:

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

Syntyneet:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Lista päivitetty maanantaille!

Pahoittelut tädeistä Melanie & Whisky :hug: Kurjaa...

Lauantaina aamulla bongasin oviksen, kun hymynaama pärähti digitestiin. Talletuksia tehtiin ahkeraan koko viikonloppu. Onnea kaikille muillekkin tallettelijoille ja oviksen bonganneille. :) Tsemppiä erityisesti Dominiquelle - eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä milloin se nappaa (ei se määrä, vaan laatu.. ;) Välillä on suhteessa hankalampaa, kun ollaan eri linjoilla isoissa asioissa. Silloin tulee väistämättä törmäyksiä ja ovet paukkuu ;) Sitten taas asiat tasottuu ja löytää paikkansa tavalla tai toisella. Teillä tuntuu olevan hyvä keskusteluyhteys, se on kuitenkin parasta ja tärkeintä suhteessa.
 
Elmaleena:Aika jännä kun sulla on noin kovat ovistuntemukset, mulla ei yleensä ollut paljon minkäänlaisia. Välillä limat oon pongannu. Saa nähdä miten nyt kun kierto tasaantuu (toivottavasti) kierukan jälkeen.
Nyt taas muisti millaiset menkat voi olla ilman kierukkaa, vuodan kuin seula. Kivakiva...Toisaalta hyvä, kun eka kierto jäi noin lyhyeksi, pääsee pian taas tositoimiin:)
Ostin myös sitä Multitabs raskausvitamiinia. Hyvä kun mietin, että varmasti joku tuttu sielä apteekissa on asioimassa kun yritämme pitää vielä tämän projektin salassa. Kas kummaa, vanha kaverini tuli juuri kun olin lähtemässä mutta onneksi purkki oli visusti pussissa jo silloin:D

Plussatuulia:heart:

Ps:eek:lisko mulla kuitenkin tänään kp 2 kun eilen kerran menkat alkoi?
 
Viimeksi muokattu:
Melanie, mulla tosiaan tuntuu ihan kunnon kivut oviksen aikaan. Joskus muinoin ihmettelin että miksi mulla on aina silloin tällöin noita kovia kipuja niin että vaihtelee puolta. Kerran sitten tuskissani menin ihan lääkäriinkin että tutkikaa nyt ihmeessä mikä mulla on, ja lääkäri sitten ultralla katsoi ja totesi että ovulaatiohan se on vain. Aloin sitten hänen neuvostaan kirjata nuo kipupäivät muistiin, ja niistähän sitten näki ihan selvästi lukea, että vuorotellen eri puolille aina kierron puolivälissä jomotteli. Eipähän tarvitse ovistestejä tehdä. :) Olo ei vain ole niin hemaisevan hehkeän himokas kun sattuu, mutta kun laittaa kivun taka-alalle niin jopas taas sujuu. ;)


On nämä piinaavat kaksi viikkoa pitkiä. Pitää keksiä koko ajan jotain tekemistä että jännittäminen unohtuisi. Alan laitella koiramammalle kaikkea valmiiksi synnytystä varten ja keskityn sen tiineyteen. Pentulaatikon ajattelin loppuviikosta laittaa valmiiksi ja alkaa kasata pennunostajille tietokansioita valmiiksi. Siinähän ne illan hurahtaa kivasti. :)

Nyt muruille aamupalaa, kömpivät viereen äsken.


-Elmaleena-
 
Pahoittelut tädistä...

Täällä ovisviikko meneillään (kai), siis varmaksi en tiä, mutta jos päivien laskeminen auttaa. Käytiin miehen kanssa perhesuunnitteluneuvolassa ja terkkari määräs labrakokeisiin, papaan ja miehen simennesteanalyysiin. Labroissa katsotaan klamydia molemmilta, multa kilpirauhasarvot yms. Siemennesteanalyysi tehdään yksityisellä puolella. Täytyy suunnitella, milloin ehtis labraan. Teen 8-16 töitä, ja kilppariarvot otetaan klo 8-10 välillä...
 
Keskiviikkotsempitykset kaikille! :hug:

Itselläni on se tilanne, että lauantaiaamuna ( niin taisi joku muukin täällä tehdä? :) ) tikutin ovisplussan. Perjantaina oli jo niin viittä vaille plussaa, että näin parhaakseni korjata jo silloin simot talteen. :whistle: ja tietysti sitten vielä lauantai-iltana piti ottaa uusintakierros. :p Nyt sitten vain odotellaan taas nämä pari viikkoa... Jotenkin ei ole yhtä piinallinen ja odottava fiilis kun parina edellisenä kiertona. Ei ole sellainen " Voi prkele, jos ei tärppää! "- kuten esim. viime kuussa. Nyt on sellainen olo että, ei varmaan taaskaan tullut tärppiä, että uusia ovistestejä laitetaan ensi viikolla tilaukseen. Tiedä sitten olisiko tämä pessimistinen asenne hyvä, jos asenteella on joku vaikutus lisääntymiseen. Kun positiivisuus ei ole toistaiseksi toiminut. ;)

Nyt ryhdyttävä vetämään lapsille haalareita päälle ja lähdettävä tuonne lumihankien keskelle reippailemaan...:)

Erika76
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 19.1.2012


..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Melanie75...........36.........4/24-32..............2..............3.
Whisky Peat........36.........4/30-35..............6...............3.
Kaktus-76...........35........12/26-30..............7...............2.
Syystuuli74 ........37........15/26-28............7...............2.
Lilliputti72...........39........17/29-30............4...............5.
Dominique...........35........17/25-27.............9..............4.
Killi12.................38........17/30-31.............3..............2.
Elmaleena ......... 40 ........17/29.................2............. 3.
Ronja76..............35.........17/26-28............13.............1.
Elena75..............36.........18/25.................6...............3.
erika76...............35.........21/30-34............3...............3.







KADONNEET: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



Plussanneet:

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

Syntyneet:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)[/QUOTE]
 
Lista päivitetty torstaille.
Mutta pari sanaa vielä keskiviikkoisesta gyne-käynnistä.
Tää tohtori oli nuori, asiantunteva, asiallinen ja, kuinka ollakaan, raskaana.

Mut mennään sit meitin synnytyselimiin. Kaikki oli ok. Ultran mukaan munasarjat ja limakalvo näytti normaalilta ja ilmeisimmin myös ovulaatio oli tapahtunut, koska keltarauhanen löytyi.

Koska edellisestä raskautumisesta on vain vähän aikaa, mitään munanjohtimien tukkeutumistakaan ei ollut syytä epäillä. Kilppariarvot oli ok. (otin ne työterveydessä, väsymykseen ja sukurasitukseen vedoten).

Clomeja hän ei nähnyt kohdallani tarkoituksenmukaisena, koska kiertoni on säännöllinen, mikä viittaa vahvasti normaaleihin ovulaatioihin. Clomit voivat ohentaa limakalvoja ja gynen mukaan niitä ei sen takia kannata syödä ns. varalta. Kun kerroin marraskuun anovulatorisesta kierrosta, gyne sanoi, että kaikilla esiintyi satunnaisesti niitä.

Yhdyntäpäiviksi hän suositteli ovulaatioplussasta seuraavaa päivää (teen testin päivällä) ja sit yks päivä väliä ja taas menoksi.
Eli, kun sain o-plussan la, hyvät panopäivät ois ollu su ja ti. Meillä ne oli pe ja la. Olin tiistaina suuttunut miehelle ja kieltäydyin ja nyt harmittaa. :ashamed: Simpolle lekuri lupas elinaikaa vuorokauden, ehkä kaksi. (Täältä netistähän löytää tarinoita, joissa simoherrat on sinnitelleet 5-7 päivää!!!)

Summa summarum: Tässä nyt on sit vaan mukana se huono tuuri ja se 35+. Niin gyne sano. "Jos mitään ei ole tapahtunut vielä ensi kesänä, voitte mennä yksityiselle inseminaatiohoitoihin", hän sano vielä.

No, mies lähtis sinne vain virkavallan avustamana.
 
Dominique, helpottavaa kuulla etta kaikki on kunnossa, iän karttumista nyt ei voi estää. Toivotaan että tärppää ilman että mihinkään hoitoihin tarvitsee turvautua. Ja kyllä miehesi varmasti asialle lämpenisi mikäli tilanne oikeasti sitä vaatisi.

Jäin miettimään tuota saamaasi ohjetta suositelluista yhdyntäpäivistä, ja tajusin että mehän ollaan piru vie lopetettu liian aikaisin. Tai enhän minä mitään ovisplussista tiedä kun en tikuttele niitä, mutta tuntemusten mukaan mennään. Ja oviksen jälkeen ei ole enää huvittanutkaan ne hommat kun niitä on etukäteen varmistellen urakalla tehty... No, jos ei nyt tässä kierrossa tärppää, niin ensi kerralla sitten jatketaan talletuksia oviksen jälkeenkin muutamana päivänä.

Mulla muuten esikoisesta tiedän käyneen niin, että simpat elivät viisi päivää, tai ainakin se yksi. Se oli kierto jossa arvelin ettei onnistunut koska yhdyntäkertoja oli tasan yksi koko kierrossa, se oli viisi päivää ennen ovista. Mutta niin vain sillä kierrolla se plussa tuli kuitenkin. :)


Mulla ei toimi läppärissä kunnolla kaikki näppäimet, joten jos kirjaimia puuttuu niin johtuu siitä. Ärsyttävää.


Jokos muilla alkaa kuviteltuja (?) oireita ilmaantua? Mulla vihloi viime yönä mahaan muutaman kerran kuin olisi puukolla vedelty. Heräsin siihen ja ensimmäinen ajatus oli, että nyt varmaan kiinnittyi. Kaikesta sitä yrittää vain raskausoireita tehdä, kuten sekin että eilen nukahdin sohvalle puoli kahdeksalta. ;D Ihan kuin mitää voisi vielä ollakaa... Hullu mieli. ;)


Juu, nyt kahville.



-Elmaleena-
 
Lauantai 21.1.2012


..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Whisky Peat........36.........5/30-35..............6...............3.
Melanie75...........36.........6/24-32..............2..............3.
Kaktus-76...........35........14/26-30..............7...............2.
Syystuuli74 ........37........17/26-28............7...............2.
Lilliputti72...........39........19/29-30............4...............5.
Dominique...........35........19/25-27.............9..............4.
Killi12.................38........19/30-31.............3..............2.
Elmaleena ......... 40 ........19/29.................2............. 3.
Ronja76..............35.........19/26-28............13.............1.
Elena75..............36.........20/25.................6...............3.
erika76...............35.........23/30-34............3...............3.







KADONNEET: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



Plussanneet:

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

Syntyneet:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä