YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Alissialle ja Samettihortensialle lämpimästi tervetuloa! Tämä on tosi ihana ketju, saatte takuulla samanhenkistä juttuseuraa :)

Ja Mustikkasuu: mä NIIIIIIIN tiesin! ;) Onnea!! Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Paljon tsemppiä alkuvaiheen piinaaviin viikkoihin!!

ON: Käväisin nyt sitten varhaisultrassa tänään. Siellä pompotti vahva ja terhakka syke :heart: Voi että, melkein omakin sydän pakahtui siihen hetkeen. Jokohan sitä vihdoin uskaltaisi edes hetken olla murehtimatta, ja uskoa olevansa raskaana... ajattelin nyt ottaa myös seuraavan suuren henkisen askeleen ja siirtyä kirjoittelemaan pääasiassa tuolla plussanneiden puolella. Käyn silti täällä varmasti aina silloin tällöin kurkkimassa mitä teille kuuluu. Paljon halauksia ja plussaonnea jokaiselle!
 
No niin eilen ne alkoi, eli tänään kp2... :( Mutta niinkuin aiemmin kirjoitinkin, että mitään suuria toiveita ei tähän kiertoon ollutkaan mutta kuitenkin se pieni toivo on aina jossain tuolla takana kolkutelemassa..
Uusin toivein ja touhuin härkää sarvista kiinni ;) Hyvää alkanutta viikkoa meille kaikille :)
 
TIISTAI 2.10.2012

.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa
Äiskä3..................38...........3/26-28..............?..................3
Kaktus-76.............36...........5/29..................1v.................2.
K.........................37...........6/28..................2v.................3.
Sirpa75................36...........6/25-27.............2v..................2.
Pippurihäntä.........35...........8/28-34.............5....................2.
Syystuuli74...........37...........16/26-30...........16..................2
Puskajussi............40...........17/23-30............8..................5
Samettihortensia...38............20/26-28..........1....................3.
Elena75................37...........20/28................16.................3.
Alissia..................36...........22/30................1...................3.
Mustikkasuu..........37............29/25-26..........3..................2.





:attn:TAUSTALLA:attn:
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Alissia ja Samettihortensia tervetuloa mukaan:wave:

Tarkastakaa listasta tietonne menivätkö yhtään oikein, ja tsekatkaa muutkin että tietone ovat oikein. Haluatko Samettihortensia jonkun kp:n listalle?

Scarleth, ihania uutisia. Nyt vaan nautit kasvavasta vatsastasi ja käy joskus kertomassa kuulumisia.

Mustikkasuu, hienoja uutisia sinullakin, onnea.
 
Lohtuhalit teille joilla ei ole ollut plussaonnea & isot onnittelut tärpittäjille :kiss: Itsestä kun tuntuu, ettei tässä iässä VOI enää raskautua niin kummasti antaa toivoa kaikki iloiset raskautumisuutiset!

Anteeksi, unohdin nuo olennaiset tiedot eli rivini näyttäisi tälläiseltä:

Samettihortensia...38..........20/26-28.....................1....................3.
 
Onnea mustikkasuulle! en vissiin oo vielä onnitellu.. oon ihan pihalla kun raskaana oleva ystävä sai kuulla eilen sellaisia uutisia että en toivoisi kenellekään samaa. Kummasti omat murheet rupesi tuntumaan aika pieniltä ja tällä hetkellä se ajatus ettei koskaan raskautuisi enää, ei tunnu edes pahalta.

Tsemppiä kaikille!
 
Saako täällä rupatella niitänäitä? Minulla kun on kp 20/26-28 menossa niin sitä alkaa kehittämään ties mitä raskausoireita :)
Eli mielikuvitusoireista löytyy ainakin rintojen kipeytyminen, pieni kuvotus ja menkkakipuja. Tosin kaikki muutenkin suht normeja PMS-oireita joten ei tästä kai voi mitään päätellä. Ihanaa pitää vain hieman toivoa yllä. Edellisestä raskaudesta kun on jo reilut 6 vuotta niin ei muista niin tarkkaan oireita. Onkos muilla mitään kivoja oireita?? Olisi mukava kuulla niistä...
 
Hienoja uutisia Scarleth ja plussaonnittelut Mustikkasuulle!

Me käytiin tänään nt-ultrassa ja siellä se avaruusolio sätkytteli ja huitoi :D
Ihan mieletön fiilis.
Minä siis vieläkin teitä täällä tsempitän :) Saa nähdä houkutteleeko mikään odottavien pino tarpeeksi.
Eli peukut kaikille!

Jaahas rv 11+6
 
Kiva että kävit kuulumisia kertomassa Jaahas, masun kasvatteluja sinnekin.

Samettihortensia kyllä täällä saa rupatella ihan mitä vaan, asiaa ja sen vierestäkin:). Mä lopetin omien oireiden tutkimisen jo aikoja sitten, ei mulla kyllä mitään kunnon oireita oo ollutkaan. Täti on kurvannut aina paikalle vähän liiankin säntillisesti. Tuo viime kierron plussakin tuli ihan puskista, ei siis silloinkaan ollut mitään oireita. Paitsi tissit oli kipeät mut sen laitoin lugejen piikkiin.

Mä onneton en nyt osaa päättää olisinko täällä vai en...Laitoin itseni kuitenkin takaisin listalle, taas kerran:LOL: Eilen kävin ultrassa+labrassa ja tänään tuli lupa jatkaa yritystä. Elikkä clomit alkoi tänään ja ovista sitten tikutellaan taas ensi viikolla. Täytyy vaan toivoa ettei kierto veny sen kemiallisen/ar:n km:n takia (tai mikä se sitten olikaan). Toinen inssi siis on meillä suunnitelmissa. Jos sekään ei onnistu niin sitten meillä on edessä tauko.
Me tarvitaan kumpikin tauko tähän yrittämiseen, välillä tuntuu et pää hajoo ja elämä on vaan pelkkää tikkuihin pissimistä. Tähän asti ollaan oltu yksityisellä hoidossa mutta jos/kun päätetään jatkaan niin lähete lähtee valmiiksi jo julkiselle sektorille, on ainakin niiden jonojen verran aikaa miettiä asoita.

Mites Mustikkasuu, ootko lisätestejä tehnyt ja mitkä on fiilikset muuten?
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!
Isot onnittelut Scarleth ja Jaahas :flower::heart: Ihanaa odotusaikaa teille!

Onnea myös Mustikkasuulle ja mahdollisille muille plussanneille =)

Kaktukselle pahoittelut :hug:

Mä olen pysytellyt reilut pari kuukautta kokonaan poissa tästä maailmasta, mutta palailen nyt enemmän tai vähemmän takaisin jännäilemään...Tai tuskin mulla jännitettävää tulee, mutta vaikka sitten teidän muiden puolesta. Tuonne lapsettomien puolelle olen myös siirtynyt.
Taidan kuitenkin pysytellä edelleen taustailijana. Tai saa nyt nähdä...

Mitään hyviä uutisia mulla ei valitettavasti ole. Clomien ja Gonalin jälkeen siirryin kokeilemaan Femaria. Eka Femar-kierto on nyt menossa. Ovis oli, jos oli, sunnuntaina. Mulla on kaikkien lääkekiertojen jälkeen mennyt oma kierto ja kropan toiminta vähän sekaisin...Ja kyllä meni vähän pääkin kesällä sekaisin.
Mutta nyt siis uudella innolla taas yrittämään.

Kiva, kun tänne on tullut uutta väkeä. Tervetuloa kaikille :) Plussaa, plussaa!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka,
Lämmin kiitos kaikille onnitteluista :hug: En ole tehnyt uusia testejä. Ostin kyllä digin clearbluen ja meinataan tehdä testi la aamuna kun ollaan kaksin. Olo on edelleen aivan uskomaton. Tissit ihan aavistuksen kipeytyneet ja mahamenkkavihlonnat jatkuu edelleen. Ja pää on ihan pyörällä. Itkettää, kiukuttaa, naurattaa :)

Pahoittelut kaikille tädin saaneille.

Ja plussapuhuria +++++
 
Mustikkasuu onnittelut plussasta! Ihan mahtavia nämä plussauutiset!

Scarleth onnea sinulle odotukseen! :heart:

Pahoittelut tädin kohdanneille :(

Kiitos kaktus päivityksestä. Sinulle myös :hug:
Yhden päivän heitti päivitys, eli nyt kp 22/30.

Samettihortensia ollaan molemmat aika samassa kohtaa kiertoa ja yk 1. Kiva että on muitakin uusia täällä=) Ihan samoja ajatuksia, miten sitä nyt enää voi raskaaksi tulla.. Mutta toiveikkaina pysytään! Mulla muuten edellisestä raskaudesta 11 vuotta aikaa, eli tovi on vierähtänyt =)

Voi että, posti toi tänään sofi one step liuskatestejä ja ne odottaa nyt tuolla testaamista. Ja cb ovistestejä kun olen ihan varma että niille on vielä käyttöä. Täytyy malttaa raskaustestin kanssa vielä ensi sunnuntaihin, silloin jos viitsisi kokeilla.. Vaikka mahdollisuus tässä kierrossa on pieni kun ei se ovis ollut kuten luulin, ellei ole ollut päivää aiemmin jolloin en vielä testannut. Jännittävää! Nyt mietin että että mulla olisi viikonloppuna piiitkästä aikaa juhlat tiedossa jossa olisi alkoholiakin tarjolla, uskaltaisikohan sitä ottaa pari vai olla varuilta ihan nollalinjalla? Taidanpa nyt tosiaan mennä asioiden edelle ja pahasti.

Plussaonnea kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Kivaa kun täällä jutellaan niin paljon :) Lämmittää niin lukea Scarlethin & Mustikkasuun raskauksista,
teillä on ollut niin rankkaa, onnitteluhaleja :heart:

Alissia, mukavaa, että voidaan jännäillä yhdessä! Minäkin ajattelin testailla sunnuntaina/maanantaina jos sitä ennen ei menkat ole ehtineet alkaa. Tosin olen hirmu skeptinen, että raskautumisihme voisi kohdalleni osua. Omaa napaa vielä sen verran, että sain tasan vuosi sitten keskenmenon rv 7 ja vaikka raskaus oli niin alussa ja muutenkin ehkä itsekästä surra niin paljon kun on jo kaksi ihananihanaa lasta niin silti tämä kulunut vuosi on mennyt keskenmenosta toipumiseen. Nyt mietin, että miten uskaltaa herätellä taas näitä vauvatoiveita...nyt kp 21/26-28 ja olen kehitellyt lisää oireita :) Kahvi maistuu pahalta, mieliala ailahtelee, kamala turvotus ja rinnat jättikokoiset. Pahinta kuitenkin kaikista tämä jumalaton ärhäkkyys, meinasin jo kuristaa työtoverin joka heti aamusta kehtasi huomauttaa jostain tekemästäni virheestä :headwall: Taitaa vaan mielikuvitus tehdä tepposet kun kuvittelen kaikkea!

Ovistikkuja pitäisi tosiaan tilata, aiemmin ekaa yrittäessämme vuosien jälkeen nappasi nimenomaan ovistikutuksen avustuksella joten ne ovat kyllä iso apu. Raskaustestejä taitaa olla muutama, niitä halpisliuskoja. Millä ystäväiset suosittelisitte testailemaan (optimisti ajattelee niitä muka tarvitsevansa...)?

Varmaan voit Alissia pari lasillista ottaa kunhan ei överiksi mene :)

PLUSSAAAPLUSSAAPLUSSAA hanit :heart:
 
Heippa ja terkut tuolta lokakuun odottajista :wave: Täällä sitä jännättiin tammikuussa ja pressanvaalipäivänä sitten plussa pärähti - ensi viikolla on laskettu aika :)
Ihanan paljon on meitä yli kolmevitosia raskautunut senkin jälkeen - eli naiset - toivoa on!
Puhaltelen tänne paljon plussatuulia kaikille, toivottavasti kesällä 2013 tulee paaaaljon vauvoja tästä porukasta :heart:
Odotusaika on ollu huomattavasti rankempi kuin esikoisesta jota häntäkin odotin kolmevitosena... mutta kohta on paras palkinto sylissä. Tulen tänne päivittämään vauvauutiset jahka niitä on eli mahdollisimman pian, toivottavasti :)

t. Killi12 ja Pellervo 39+1
 
Kiva kun odottajia käy kertomassa kuulumisia, tulee toiveikas olo että mahdollista vielä on saada oma käärä kainaloon =)

Samettihortensia en voi edes kuvitella miten keskenmeno vaikuttaa vieläkin mielessä. Suru ei ole itsekästä vaan ihan oikeutettua ja niin henkilökohtainen asia. Kukaan ei voi määritellä sinulle "oikeaa" aikaa surra. Nyt toivon kovasti että saat pikaisen plussan ja pelkopeikot väistyvät, hus hus!

Hitsi sullakin on oireita! Nyt jänskätään yhdessä! Olen varmaan ihan huuruissani mutta tänään ihan selvästi tissit juilii, kuvottava olo ja vilunväristyksiä. Oireet alkoivat tänään, aiemmin en huomannut. Taidan kyllä testata lauantaina ennen juhlia jos oireet jatkuu. Mietin että alotin oviksen testaamisen viime to, silloin ei hymynaamaa mutta peittojen heilutusta kyllä , eli olisikohan ovis ollut juuri to ja plussa olisi ollut ke jos olisin vaan testannut. Sillä laskukaavalla olisi dpo 7. Dpo 10 muistan aiemmin plussanneeni silloin joskus. Hätähousu olen juu :LOL:

Paljon parjattu Clearbluen plussatesti on hyvä, näyttää aikaisemmin kuin mikään muu (edes digi) ja oikein kun ei kurki testiajan jälkeen =) Lisäksi pregcheck kuuluu olevan myös luotettava ja aika herkkä. Tämä info lähipiiristä ja netistä bongattua. Muistan kyllä itse joskus plussanneeni varhaisen plussa clearbluella, silloin ei kyllä ollut ihan sama testi kuin nyt on myynnissä mutta "manuaalinen" malli kuitenkin.

Kauheasti tekstiä, koittakaa kestää tätä uuden kuumeilijan intoa :ashamed:
 
K
Hurjasti onnea Mustikkasuu! Onpas täällä ollut plussarikas kesä/syksy ja toivottavasti jatkoa seuraa! Täällä siis jännäillään piinailijoitten oireita (aika lupaavan kuuloista!) :)

Tervetuloa Alissia ja Syyshortensia!

Ja mukavaa myös kuulla odottajien kuulumisia! Mukavasti se tuo toivoa tähän omaan toivottomuuteen.

Me ollaan näköjään Sirpan kanssa kärkisijoilla yrityskertojen suhteen, jokohan siis meilläkin kohta tärppäis ;) (kp:kin menee näköjään samoissa :D

Täällä on tän kierron clomit syöty. ostin nyt clearbluen digiovistestejä, kun en enää niitä viivojen vahvuuksia jaksa tihrustaa. katsotaan siis ovatko hintansa väärti. Ensi viikolla on aika seurantaultraan, joten silloin sit näkee mitä vaikutusta clomeilla on ollut.

Plussatuulia puhallan minäkin täältä kaikille :heart:
 
Heippa kaikki kuumeilijat (ja anteeksi jo etukäteen jos "kuormitan" tätä ketjua liikaa höpinöilläni)!

Oikeasti olisi kyllä reilua jos kaikki raskautuisivat yritysjärjestyksessä.
Sirpa ja K, +++++++++++++

Lisää oireita ilmestynyt...kp 22/26-28
-pieni vaaleanpunainen vuoto
-palelu/kuumuuskohtaukset
-hirmuisen kipeät rinnat, joista toisesta tulee hieman maitoa
-pahoinvointi ja rankka väsy
-iso pelko siitä miten pärjään jos olenkin raskaana (älytöntä miten mieli kiusaa)
Ovis oli 23.9.

Alissia, oireesi kuulostavat oikein lupaavilta :hug: Kiitos testivinkeistä ja lohdutuksista! Minäkin olen hätähousu...
eilen tilasin raskauskeijulta jotain testejä, toivottavasti tulisivat perjantaina. Testailen viikonloppuna. Toivottavasti Alissia saat plussa, kerrothan sitten heti :heart: Jännitän puolestasi kovasti!
 
K ja nyt me ollaan jo samanikäisiäkin :D eli mulle voi päivittää iäksi 37 tänään on synttärit =)

2 kuukautta enää siihen lääkäriaikaan, 2 ovista ennen sitä vielä aikaa onnistua :D kyllä mä uskon K että mekin vielä onnistutaan, se nyt vaan jostain syystä antaa odottaa itseään.
 
Mahtavaa, tänne on tullut plussa. Onnittelut mustikkasuu :)

Sirpalle synttärionnea!

Lämpöiset tervetulotoivotukset uusille, Alissia ja Samettihortensia.
Mulla oli myös keskenmeno 7:llä vkolla viime jouluna, joka oli siis kkm, km todettiin 11:llä vkolla. Ja todellakin koko alkuvuosi on mennyt henkisen toipumisen lisäksi fyysiseen.
Anemian lisäksi kierto meni ihan sekaisin( käytännössä lähes jatkuvaa vuotoa), kesän aikana syöty Terolut kuuri tasoitti ja selkeät ovisoireet ovat palanneet ja kierrot jälleen tasaisemmat

Ovista olen tikutellut ja lisäksi aamulämpöjen mittailu on tullut tavaksi, ainakin kolme viimeisintä kiertoa on ovis tapahtunut, nyt menossa dpo10..
Kipeä ovis oli lopulta kp 11 ja peitot heilui ahkeraan ennen ja jälkeen

Oireita..hmm.. Jonkinlaisia vatsakramppeja, jotka säteilevät reisiin, selkäkipuiluja, painon tunnetta, "turpeaa" oloa, vatsan turvotusta..
Liittynee myös pms-oireiluun, että en ihan heti raskausoireiksi veikkaisi..

Aamuinen (hätähousun) raskaustesti nega. Juu,tiedän,aikaista on testailla ;)

Myönnän vielä liittyneeni ff:n käyttäjäksi.. Liikaa vapaa-aikaa roikkua netin kuumeilusivustoilla

Haleja pettyneille ja suurensuuret plussapuhurit meille muille.

Puskajussi :wave:

Ainiin, ilmoitin viimeksi lonkalta väärän kiertopäivän, lisäksi jossain vaiheessa on pudonnut yksi pois.
Nyt siis mennään jo kp 21
 
Viimeksi muokattu:
TORSTAI 4.10.2012

.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa
Elena75................37...........1/28................17.................3.
Äiskä3..................38...........5/26-28..............?..................3
Kaktus-76.............36...........7/29..................1v.................2.
K.........................37...........8/28..................2v.................3.
Sirpa75................37...........8/25-27.............2v..................2.
Pippurihäntä.........35............10/28-34.............5....................2.
Syystuuli74...........37...........18/26-30...........16..................2
Puskajussi............40...........21/23-30............8..................5
Samettihortensia...38............22/26-28..........1....................3.
Alissia..................36...........24/30................1...................3.




:attn:TAUSTALLA:attn:
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Tällasen tein tänään.
muoks muoks...emmä osaa tätä kuvaa laittaa
[/URL][/IMG]
nyt tais mennä :)
Mä jotenkin panttasin uuden testin tekoa. Ei mahda mitään että pelot iskee. Olin plussapäivänä kirjoittanut että elämäni eka raskaustestiplussa..mut ei se niin ole. Mä testasin 6 v sitten selkeen plussan joka meni n. viikolla 4 kesken. Nyt niitä viikkoja on varmaan kutakuinkin just 4. Kumpa oisin jo viikolla 12 ja kaikki ok.

Tissit aristaa enemmän. Mahakipuja ei ole enää kuin hiukan. Tilalle on tullut aavistuksenomainen kuvotus. Saapa nähdä mihin johtaa. Mulla ei ollu ekassa raskaudessa oikeastaan ollenkaan kuvotusta ainoastaan väsymystä ja rintojen valumista=)

Koettakaa kestää mua vielä. Jos pääsen varhaseen ultraan ja siellä kaik hyvin niin alan jo uskoa.

Halit kaikille ja sitä+++++++
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos puskajussi tervetulotoivotuksesta! Sullakin piina jo pahimmillaan päällä, jännää! Plussahönkäys sulle! :)

Sirpalle myöhästyneesti synttäonnea!

Mustikkasuu ihanat viivaset!

Voi Samettihortensia nuo sinunkin oireet ovat lupaavia!
Pelot on niiin inhoja ja myös mulle tuttuja, liiankin. Ne ei ole aina järjen kanssa tekemisissä, mutta ikäviä kuitenkin. Sulle :hug:
Mulla pelko ja silloin tuntuva ahdistava olo pohjaa ehkä edellisen raskaudenaikaiseen vaikeaan hepatogestoosiin (8vkoa osastolla yhtäsoittoa). Se ainakin pistää jostain syystä ikävät ajatukset mieleen. Nyt olen kovasti yrittänyt ajatella että tässä hommassa vaan pitää sietää epävarmuutta ja pelkojakin, mutta nille ei pitäisi antaa valtaa. Onpas helppo sanoa. Mutta positiivista testiä ja mieltä sulle, ikäville ajatuksille ei anneta valtaa!

Nyt hämmentää, oireita oli ke ja to tosi voimakkaina. Tissit ovat turvonneet ja sisältä kipeät. Vilunväristyksiä ja mies sanoikin eilen kun menin viereen että olen kuuma kuin paahtoleipä :D Mutta tänään oireita ihan selvästi vähemmän ja kuitenkin tyhmänä sorruin testaamaan :ashamed: ja ihan liian aikaisin. Clearbluella ihan haalean vaalea plussa, mutta tuli melkein heti ja tikkua ei tarvinnut väännellä. Sofi one step herkkä ei näyttänyt yhtään mitään, ei edes haamun haamua. Nyt sitten mietin onko kemiallinen vai mikä. Vaiko mikään. Mitäs testasin liian aikaisin, toiveikas varovasti olen mutta liikoja en innostu. Päätin yrittää malttaa testata huomenillalla kun paketissa toinenkin clearblue tai sitten sunnuntaina jos vasta. Mutta ihan varuiksi nyt jätän juhlissa juomat väliin.

Plussaonnea roppakaupalla kaikille ja mukavaa viikonloppua!
 

Yhteistyössä