yli 35v

Minä täytän tässä reilun kuukauden päästä 36 vuotta. Olemme yrittäneet vauvaa vuoden verran. Sain keskenmenon viime joulukuussa. Yritystä jatkamme enää ehkä vuoden, ikä tulee valitettavasti vastaan, ainakin minulla.
 
höpökkä harmaana
Hei! Minäkin täytän syksyllä 36v. Tällä hetkellä esikoinen 8 kk ja aion vielä toista yrittää kunhan tuo tyttö tuosta vahän kerkeäisi kasvaa. Toivottavasti toinen vauva ennen 37v... =)
 
Teletappi
Hei,
minä olin 35 kun sain ensimmäiseni. Täytin tammikuussa 38 ja nyt on toisen vauvan laskettu aika 4.5. Ikäeroa tulee siis 2,5 vuotta. Vähemmänkin olisi saanut olla, mutta kun se homma ei luonnista aina tilauksesta. Ensimmäistäkin piti yrittää suhteellisen kauan.
Mutta nyt odotellaan innolla isonveljen ja iskän kanssa, että päästään vauvaa hoitelemaan. Kaikkea hyvää myös Sinulle! :)
 
aiomme yrittää raskautta, vaikka täytänkin ensi viikolla 37. meillä on 3-vuotias poika, jota yritimme saada 10 vuotta ja uuden raskauden onnistuminen on taatusti hankalaa, mutta aiomme yrittää aina siihen saakka, kun täytän 40!
 
Minulla on kohta 39 täynnä ja pieniä talossa kolme vuotias ja yksi vuotias, eikä raskauksissa/ synnytyksissä mitään ihmeellistä verrattuna aikaisempiin... Ja nyt näistä pienistä osaa nauttia ihan eri tavalla..
 
arppa
Mä olen 39 v. ja 5 kk:den ikäisen pojan äiti. Raskaus ja synnytys menivät hvyin ja aion kyllä yrittää lisääkin. Rohkeutta vain sullekkin. Ei se ikä aina kaikkea merkitse vaikka tiedän toki, että riskejä on mutta voi niitä olla nuoremmillakin.
 
pirjohannele
39 v tuli täyteen tammikuussa. Pian 6 v tuleva isoveli odottaa innolla pikkusiskon tai veljen syntymistä ;laskettuaika 1.6. Molemmat tärppäs ensi yrittämällä, mutta jotenkin vain ollut raskaampi odotus kuin eka vauvan kanssa. Massu on tiellä koko ajan, supistuksia paljon ja hengästyy helposti. Mutta muutama viikko ja tämä ähkiminen palkitaan, toivottavasti. Vanhempana taidan osata nauttia toisesta vauvasta ihan eritavalla kuin ekan kanssa. :heart:
 
Sain iltatähtemme 38 vuotiaana ja raskaaksi tulin yrittämättä sitä sen kummemmin. Raskaus itsessään sujui hyvin, joskin kova väsymys painoi koko ajan. Poika syntyi 6 vk etuajassa ilman enakkovarotusta. Vauvan kanssa kotona olo on ollut aivan ihanaa ja en kokisi tätä yhtään ainakaan raskaammaksi kuin edellisiä vauva-aikoja (isommat lapset nyt 11 ja 13v). Itse tunnen olevani ihan hyvässä kunnossa.
 
Peippo67
Hei! Esikoinen tulla tupsahti 37v iässä, ilman minkäänlaista yrittämistä, voisi melkein sanoa että onnellinen vahinko! Saa nähdä tuleeko toinen (kunhan saa miehen ylipuhuttua) yhtä helposti. Raskaus+synnytys sujuivat aivan hyvin, 'ohjekirjan mukaan'. =) Peukkuja vaan kaikille yrittäjille!
 
molla
Poitsu syntyi kun olin 32 ja tytön tyllerön syntyessä olin 35 vuotta.
Minua ei ainakaan ikä vielä pelottaisi, voisin siis sen puolesta pyöräyttää vielä kolmannen, kunhan tyttö olisi vähän isompi. Tyttö kuitenkin jää kuopukseksi. Yhteinen päätös.
 
Jaako
Ensimmäisen lapseni tytön sain 19 vuotiaana 17 vuotta sitten,poika syntyi ollessani 35 vuotias siis hän on nyt 1,5v.Kolmatta ajateltiin tuossa puolen vuoden päästä(siis jos luoja suo)teon alle.
;)
 
Mulla on ikää 37 ja kovasti ollaan syksystä-04 saakka yritetty vielä yhtä lasta, tosin plussaa ei olla vielä onnistuttu saamaan... :( Ensimmäisen lapseni sain kun olin 20, toisen 23v, kolmannen 25v ja neljännen sain muutamaa päivää ennen 36 vuotis päivääni :heart: :heart: :heart: :heart: Raskausaika oli kyllä raskaampi nyt vanhempana, huomasi kyllä että ikää oli tullut reilu 10v edellisestä raskaudesta! Mutta vauvasta on osannut nyt vanhempana nauttia aivan erilailla! :p =) Nyt vaan kovasti toivon että onnistuttais vielä kerran ja saatais vielä kaveri tuolle meidän pikku taaperolle!! :heart: Tsemppiä vaan kaikille muillekin ja plussaonnea sitä yrittäville!! :wave: :wave:
 
HildaHulda
Mulla tulee kesällä 34-v mittariin ja ajatus kolmannesta ja ehkä vielä neljännestäkin on koko ajan mielen päällä. Tosin haluaisin kaikki lapset alle 4-kymppisenä, joten kohta alkaa tulla jo kiire.... Yritän olla ajattelematta riskejä, oma äitini on ollut 43/44-v kun olen syntynyt vuonna -71. Ja ihan kelvollinen olen :LOL:
 
anne-68
Oi kyllä vaan oli ihanaa saada vielä alkaa alusta vauvan kanssa,nyt 37vuotiaana!Sisarukset 17 ja 10v,eli aikaa on edellisestä kerrasta vierähtänyt.Toisenkin pienen voisin tehdä,MIKÄLI tietäisin varmuudella että on yhtä helppo kuin tämä vimeinen..Mutta sitähän ei voi tietää,enkä kyllä jaksa alkaa valvomaan enää kun nyt siltä vältyin.Mutta asiaan vaikuttaa kyllä avioliittoni kuntokin,jos se olisi ihan ok ja todella vauvakuume tulisi,niin varmasti ei ajatus valvomisesta haittaisi.
 

Yhteistyössä