Ylipainoiset, galluppia....

Katselin tuossa Suurinta pudottajaa ja siinä menivät tavarataloon ostoksille. Juontaja kysyi että millaista heidän shoppailunsa oli ennen, aikana jolloin olivat vielä todella ylipainoisia.

Yksi nainen siinä sanoi että hänellä on miljoonat kengät ja laukkuja yhtä monta, niitä oli helppo ostaa kun siinä ei vaikuta ylipaino, normaalista tavaratalosta eivät vaatteita ole itselleen voineet ostaa...

Siis niin tuttua, mulla on reippaasti ylipainoa ja yleensä shoppailen kenkiä/laukkuja. B)

Onkos muilla näin?
 
emmi
Olen niin pitkä että kengän koko on sen verran suuri, joten joudun ostamaan kenkäni miesten puolelta joten en kerää kenkiä. VÄlttämättömät kesä-ja talvikengät löytyy vaan. Ja laukuista en tykkää, joten ei päde muhun tämä :) Varmasti sulla paljon ihania laukkuja ja kenkiäkin ja niihin ei tosiaan ylipaino vaikuta :)
 
Möhköfantti
Erittäin tutulle kuulosti tuo kenkien ja laukkujen keräily lähinnä. Eli osu ja uppos! :) Toki vaatteitakin isojen puolelta tulee shoppailtua, mutta ei aina löydy mitään mikä kolahtaisi, kun ei mitään muodotonta telttaa päälle kuitenkaan halua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmi:
Olen niin pitkä että kengän koko on sen verran suuri, joten joudun ostamaan kenkäni miesten puolelta joten en kerää kenkiä. VÄlttämättömät kesä-ja talvikengät löytyy vaan. Ja laukuista en tykkää, joten ei päde muhun tämä :) Varmasti sulla paljon ihania laukkuja ja kenkiäkin ja niihin ei tosiaan ylipaino vaikuta :)
Laukkuja varsinkin löytyy...Kyllä kenkiäkin on ihan kiitettävästi mutta laukut on ne mun juttu, en osta mitään merkkilaukkuja vaan ihan tavallisia.

:D
 
a
Näh. Mä en ole koskaan erityisemmin välittänyt laukuista ellei niihin mahdu kaikki tarvittava. Eli yleensä ostan laukun vasta kun edellinen hajoaa. Ja kengätkin vasta kun edelliset on rikki. Vaatteita sen sijaan ostan aina kun löytyy päälle sopiva ja hyvännäköinen koska sen kerran kun niitä isoista koista löytyy, niin on syytä ottaa ettei tarvitse myöhemmin sitten katua.
 
vieras
Ei. Nyt lihavampana kuin ennen ostelen paljon näyttävämpiä vaatteita kuin ennen. Kun ei tarvitse piilotella muutamaa ylikiloa -tämä läskin määrä kun näkyy oli päällä teltta tai jotain vähän vähemmän peittävää :D

Kenkiä ja laukkuja en shoppaile enää ihan sitä syystä että entisetkään ei meinaa mahtua enää mihinkään :ashamed:
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Siis kuin suuri täytyy olla, ettei löydä kaupoista vaatteita? :ashamed:
Minullakin on ylipainoa, mut L-kokoisena löydän kyllä aina monenlaista ja mitä vain...
Eikös kaupoissa koot lopu johonkin xl tai xxl:ään, joten jos on reippaasti ylipainoa niin ei löydä vaatteita kaupasta. L-kokoisella nyt vai jonkin verran ylimäärästä niin helppo löytää vaatteita.
 
vieras
Muistattehan rakkaat tukevat kanssasisareni niiden laukkujen kanssa että ne on tarpeeks suuria ja näyttäviä, pienet laukut "hukkuu" tukevan olemuksen alle ja suurentaa meitä entisestään ;)
 
möhköfantti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Siis kuin suuri täytyy olla, ettei löydä kaupoista vaatteita? :ashamed:
Minullakin on ylipainoa, mut L-kokoisena löydän kyllä aina monenlaista ja mitä vain...
No L on vielä aika normikoko, mutta jos olet koko 50/52 tai sitä isompikin, niin valikoima on aika rajattua ja vain tietyissä liikkeissä löytyy. Lisänä niissäkin toisinaan kehno valikoima, kun vaatteet muistuttaa lähinnä säkkiä ja farkut liian lyhyitä tai vuorostaan reisistä jo turhankin isoille tehtyä. Mutta ihan turha mennä ostamana vaikka Vero Modan XL kokoa. :D Se ole XL kokoa nähnytkään...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Siis kuin suuri täytyy olla, ettei löydä kaupoista vaatteita? :ashamed:
Minullakin on ylipainoa, mut L-kokoisena löydän kyllä aina monenlaista ja mitä vain...
Eikös kaupoissa koot lopu johonkin xl tai xxl:ään, joten jos on reippaasti ylipainoa niin ei löydä vaatteita kaupasta. L-kokoisella nyt vai jonkin verran ylimäärästä niin helppo löytää vaatteita.
Itse käytän kokoa 50 ja hyvin tuntuu löytyvän :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Näh. Mä en ole koskaan erityisemmin välittänyt laukuista ellei niihin mahdu kaikki tarvittava. Eli yleensä ostan laukun vasta kun edellinen hajoaa. Ja kengätkin vasta kun edelliset on rikki. Vaatteita sen sijaan ostan aina kun löytyy päälle sopiva ja hyvännäköinen koska sen kerran kun niitä isoista koista löytyy, niin on syytä ottaa ettei tarvitse myöhemmin sitten katua.
Mä taas vaihtelen laukkuja, yleensä haluan että laukku ja kengät ovat samaa väriä. ;)

Nyt mulla on kyllä kesälaukkuna kirjava laukku joka käy kyllä melkein kaikkien vaatteiden kanssa. =)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Siis kuin suuri täytyy olla, ettei löydä kaupoista vaatteita? :ashamed:
Minullakin on ylipainoa, mut L-kokoisena löydän kyllä aina monenlaista ja mitä vain...
Eikös kaupoissa koot lopu johonkin xl tai xxl:ään, joten jos on reippaasti ylipainoa niin ei löydä vaatteita kaupasta. L-kokoisella nyt vai jonkin verran ylimäärästä niin helppo löytää vaatteita.
Itse käytän kokoa 50 ja hyvin tuntuu löytyvän :)
Se on hyvä että löytyy :) Omaa kokoani ei löydy, mutta onneksi on nettikaupat.
 
Niin ja noista vaatteista, itse olen ainoastaan 157cm ja painoa 78kg eli näillä mitoilla on vaikea löytää kivaa vaatetta, isojen tyttöjen puolella on yleensä sellaista "säkkiä" mistä en tykkää. Sitten taas normaalikokoisten puolelta isommat koot esim. paidoista eivät istu kunnolla, mulla vielä aika lyhyt selkä niin vaikeuttaa sekin.

Joten kengät ja laukut, niihin tuhlaan silloin kun ylimääräistä on. :D
 

Yhteistyössä