Ymph... perjantaina päätin, ettei ikinä enää... vaan kuinkas

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:48 Tarmoerkale kirjoitti:
Kiva lukea sun elävää kerrontaasi.

Se on pakko sanoa kyllä, että itse en mistään hinnasta ahtautuisi lasten kanssa (joita usein mulla matkassa enemmän kuin tuo oma koululainen ja ratasikäinen) henkilöautoon :eek:

Bussilla pääsee ilmaiseksi rattailla, suoraan kaupunkiin rattaita kasaamatta, parkkipaikkaa etsimättä, turvaistuimen kanssa tappelematta jne.

Eli autokin on, mutta koskaan en käytä sitä. Tai oikeammin; mies sanoo, että mennään autolla, hän voi viedä ja hakea. No thanks :wave: ;)

Se on mihin tottuu. =)

Tokihan on varmaan oma lukunsa sinällään tuo maaseutubussimeininki, kun kuljettaja näkee kerran viikossa yhden alle 60-vuotiaan asiakkaan. :kieh:
Ja opiskelijoita. ;) Ainaki aamulla ja iltapäivällä. No ei kesällä. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:34 homelitoosa kirjoitti:
en tosiaankaan halua kääntää veistä haavassa, mutta oon miettinyt että miten se teidän hääpäivä meni (vai oliko se edes vielä?) onko mies lämmennyt asialle? toivottavasti on, ja pääset viettämään vähän laatuaikaa. :hug:
Ei se vielä ollut, kesäkuunpuolella vasta tulee, mutta mie en enää sitä sen suuremmin mieti.
En mie kehtaa toista väkeen raahata minneen käsikädessä kävelemään, joskaan en itse myöskään jaksa innostua ajatuksesta mennä tutkailemaan autojen moottoreita ja renkaiden aurauskulmia :ashamed:

Eikä tässä nyt enää mietinnät auta, enää ei oo edes lapsenlikkaa sille päivälle, saatika viikonlopullekaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:18 vieras kirjoitti:
ehkä kannattaisi teidän hankkia kakkosauto :headwall:
Ehkä ei kannata, koska taksilla saa ajaa vähintään 40 edestakaista matkaa vuoden aikana, eikä niihin ajoihin vielä sisälly ensimmäistaäkään tankillista bensaa siihen kakkosautoon.
Ja yli 40 pakollista menoa kirkonkylään virka-aikaan mulle ei todennäköisesti vuosittain tule.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:08 Aurinkokunta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:18 vieras kirjoitti:
ehkä kannattaisi teidän hankkia kakkosauto :headwall:
Ehkä ei kannata, koska taksilla saa ajaa vähintään 40 edestakaista matkaa vuoden aikana, eikä niihin ajoihin vielä sisälly ensimmäistaäkään tankillista bensaa siihen kakkosautoon.
Ja yli 40 pakollista menoa kirkonkylään virka-aikaan mulle ei todennäköisesti vuosittain tule.
:D mitä sitten valittamaan ?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:29 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:08 Aurinkokunta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:18 vieras kirjoitti:
:D mitä sitten valittamaan ?
Tän alkuperäinen tarkoitus ei ollut valittaa... :whistle:
Ja on mulla hyviäkin uutisia... jos tuo oli sit valitusta ;) Kesällä ei tarvita koulukyytejä, niin mie saan varmaan tarvitessani taksinkin helpommin... bussivuoro kun kesäksi sit kyllä loppuu sekin. ;)
 
toinen plyyshihousu
Kiitos kun saa todellakin kerrankin lukea jotain noin herisyttävää ja positiivista. Tällä palstalla aika usein taidetaan pohtia kovin raskaita asioita... Sitä tuli itsellekin kaikki hassut tapahtumat mieleen ja oikein mukava mieli. Joten keskustelun aloittaneelle kiitos! Ja oikein mukavaa iltaa. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 14:36 Kissus kirjoitti:
No minäpä tuossa päivänä eräänä rahtauduin bussilla terveyskeskukseen verikokeeseen. takin kun riisuin niin huomasin päälläni olevan vain yöpaituli. Siis farkkujen kanssa. Niinpä vaivihkaa poistuin neljän lapseni joista vanhin 4v., kanssa bussi pysäkille. Ja tyttönen kovaan ääneen kyselee tk:n aulassa ' eiks' meillä ookkaa kiire lääkäriin?' Ja ovella viel kajautti ' äiti, sun yöppäri näkyy!'
:LOL: Minä kyllä olisin vain pitänyt takin päällä ja mennyt lääkäriin. Olisin vain nauraen sanonut, että unohdin pukea, jos olisi pitänyt takki riisua :ashamed:

 

Yhteistyössä