*yök* Hiiva vai mikä tulehdus?

Onko kellään kokemusta? Normaalia vai ei??

Olen nyt raskaana viikolla 33+ ja toissapäivänä alkoi alapää kutista ja kuumottaa, samoin "sieltä" tuntui yhtenään tulevan ilmakuplia tms.

Minulla ei ole koskaan ollut hiivatulehdusta, onkohan tämä sitä? Eilisen ja tämän päivän olen nyt ollut hameessa ilman alkkareita ja peseytynyt hyvin, ja kutina onkin hävinnyt. Hieman "herkän" tuntuinen alapää on edelleen, ja niitä ilmakuplia tulee satunnaisesti.

Olen miettinyt koko päivän, että pitäisikö soittaa neuvolaan, mutta pelkään sitä neuvolatätiä, enkä haluaisi asioida sen kanssa jos ei ole pakko!!! Ja kun en ole varma näistä oireista, joka toinen hetki tuntuu, että oireet on hävinnyt ja sitten tuntuu taas jotain pientä.

Mitään vuotoja ei ole, eikä hajuja...

*huokaus* jos en olisi raskaana antaisin asian olla ja odottelisin rauhassa paraneeko itsestään, mutta kun pelottaa tietty vaavin puolesta!

Ehkä pitäisi maksaa itsensä kipeäksi ja pistäytyä yksityisellä gynellä...
 
Voi hyvinki olla hiivaa, mee apteekkiin ja pyydä apteekkarilta raskausaikana käytettävä hiivakuuri ja jos kutina ei sillä helpota niin sitten soitto neuvolaan. Itelläni olluut nuorena hiiva monta kertaa, enkä oo lekuriin jaksanu lähtee, marssinu vaa apteekkiin ja hakenu emätinpuikko kuurin hiivaan. Sillon kutis niin maan perkuleesti ja kuumotti :snotty: ja siihen ei auttanu pesu ja ilmakylpy. Itelläni ei sillo valkkari haissu..ainoastaa oli paksumpaa..

Mutta ite olen myös huomannu nyt raskauaikana että alapää on herkempi, ja kun joutuu runsaan valkkarin takii käyttä pikkuhousunsuoajaa ni se hautoo ja aiheuttaa kutinaa. Siihe auttaa iha pesu ja bebanthen-->eikä käytä 1-2 päivään p-housun suojaa.
 

Yhteistyössä