Yök siis, miten koiran mielestä suurinta herkkua voi olla naudanmaha?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis se pakaste, mikä sulatetaan ja annetaan raakana? Sehän haisee ihan lehmänpaskan ja oksennuksen välimuodolta. Meidän koira tykkää raa´asta lihastakin tosi paljon, mutta toi mössö saa sen ihan hulluksi.
Täytyykin joskus kokeilla, kumpaa se syö mieluummin, tota vai raakaa naudan pihviä. Veikkaan että tota, jos laitettaisiin kaksi kuppia vierekkäin, varmaan söisi mahamössöt ekaksi.
 
mitä ällömpää sen parempaa... koirat tosiaan tykkää kaikesta inhasta... meidän koiran topkymppiin pääsee ainakin limaiset kastemadot, käytetyt pikkuhousut, vauvan kakkavaipat, korvavaikut ja oma oksennus... mitä sitä hyvää, lämmintä, kertaalleen pureksittua hukkaan heittämään?

:X
 
  • Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
Mä erehdyin sulattamaan kerran naudanmaha pötkylän mikrolla ja se olikin täydellä teholla eikä sulatuksella?:O Hyi helvata sitä löyhkää, kämppä haisi pari päivää, ja mikron jynssäsin kolmeen kertaa ennen kuin haju lähti!:x
Meillä todellakin molemmat koirat on ihan hulluna siihen, kippoja nuollaan vielä 10.min vaikkei siellä mitään enään ole, ja toisen kippo pitää käydä tarkistamassa josko sinne olisi vähän jäänyt.:D
 
"aapee"
mitä ällömpää sen parempaa... koirat tosiaan tykkää kaikesta inhasta... meidän koiran topkymppiin pääsee ainakin limaiset kastemadot, käytetyt pikkuhousut, vauvan kakkavaipat, korvavaikut ja oma oksennus... mitä sitä hyvää, lämmintä, kertaalleen pureksittua hukkaan heittämään?

:X
Totta, mikä vaan ällömpää sen herkumpaa :D Peuranpaska on vieläkin suurempaa, tai ainakin yhtä suurta herkkua. Sitä tuo koirulimme ahmi kerran metsässä niin, että kun tultiin kotipihaan ihmeteltiin mikä sen on, kun alkoi suorastaan kuolata ja hoippua. Hätäännyttiin, että oliko se syönyt metsässä jotain myrkkyä.
Noh, sehän vaan kyöläsi varmaan kilon verran peuransontaa. Eipä ihme jos oli "vähän" huono olo :0
 
Blue
[QUOTE="aapee";27587394]Raaka maksahan suorastaan tuoksuu tohon verrattuna. En ole antanut maksaa raakana, kun jotkut sanovat että maksa pitäisi kypsentää. Syytä en tiedä.
Mutta sitä ilmeisesti saa sitten antaa koiralle raakana.[/QUOTE]

Barffaavalle koiralle pitää antaa sisäelimiäkin säännöllisesti.
 
"aapee"
Mä erehdyin sulattamaan kerran naudanmaha pötkylän mikrolla ja se olikin täydellä teholla eikä sulatuksella?:O Hyi helvata sitä löyhkää, kämppä haisi pari päivää, ja mikron jynssäsin kolmeen kertaa ennen kuin haju lähti!:x
Meillä todellakin molemmat koirat on ihan hulluna siihen, kippoja nuollaan vielä 10.min vaikkei siellä mitään enään ole, ja toisen kippo pitää käydä tarkistamassa josko sinne olisi vähän jäänyt.:D
Mieheni teki kerran saman virheen, pyysin sitä lämmittämään vähän sulatusteholla sitä mössöä, laittoikin täydet tehot ja hyi helkkari sentään.
Mä pesin mikron kloorilla sen jälkeen.
 
Mun mielestä kaikkee voi antaa raakana, lois riskin vuoksi mä pakastan kaikki ensin, ja sitten vasta annan, järvikala on ainut mitä en anna raakana.
Meillä on koirien korvatulehdukset, ja turkin huonokuntoisuus, parantunut huomattavasti kun barffiin siirryttiin, hitto mitä mönjää korvista ja turkista tuli barf aloitettiin?
 

Yhteistyössä