Yökylässä Maria Veitola

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katsoitteko ohjelmaa kun siinä oli Hannele Lauri?

Maria kysyi jotain, että oliko Hannelella ja Vesa-Matti Loirilla suhde ja Hannele myönsi. Heitti vielä jotain, että Veskun tytär sanoi, että heidän pitäisi mennä naimisiin. Hannele vaan nauroi, että kaksi tämän luonteista ihmistä, ei tulis mitään.
Niin, kahdella aikuisella ihmisellä oli suhde ja siitä on julkisuudessa jonkun verran puhuttu. Nyt Joonas Loiri suuttui asiasta.

Nyt Seiska-lehti kirjoittaa kun Joonas Loiri on suuttunut Hannelen sanoista.
"Hannele Lauri, kuka vittu sä olet? Luulis, että sunkin päässä liikkuis jotain, että ymmärtäisit millaista paskaa kehtaat julkisesti puhua.. Ihan sama onko sulla ollut joku suhde Veskun kanssa niin miettisin kyllä muutaman kerran, että ketä sun rääväsuu voi loukata. Miten sä ajattelit että käytät kymmenen vuotiasta Veskun tyttöä saamaan ihmisille fiilis, että olet jotenkin niin hieno ihminen, vittu oikein veskun lapsetkin on sitä mieltä, että teidän pitäis olla pari.. pistää vihaksi kuunnella sun viinan kuluttanutta rääävä suuta.. jos tarvitset jotain julkisuutta niin puhu asioista jotka pitää paikkansa tai ainakin mieti miten sun sanomiset voi jotain satuttaa. Pisteet lähti keralla, tosin et ole koskaan ollut mun listalla mikään huippu tyyppi." (tämä Facebookista, Seiskan sivuilla)

Seiskan sivuilta:
Seiskan tavoittama Hannele on hämillään Joonaksen sanoista kuultuaan some-päivityksestä.

- Tämä tuli minulle täytenä yllätyksenä. Olen pahoillani, jos olen loukannut Joonasta tai hänen perhettään. Kunnioitan Veskua taiteilijana ja ystävänä. En ole koskaan halunnut julkisuutta hänen varjollaan, Hannele avautuu Seiskalle.

Joonaksen mukaan Hannele käytti Veitolan ohjelmassa pienen lapsen sanomisia oman julkisuuskuvansa kiillottamiseen.

- Se, mitä sanoin ohjelmassa, on totta. En myöskään itse tuonut esille suhdettamme, vaan Maria kysyi minulta suhteestamme, Hannele puolustautuu.

- Veskun tytär, eli Joonaksen sisko, ei kuitenkaan ollut 10-vuotias, vaan vanhempi, kun totesi, että pitäisikö minun ja Veskun seurustella. Olimme silloin kummatkin vapaita, Hannele toteaa.

Hannele kertoo Vesa-Matti Loirin antaneen aikoinaan haastatteluja heidän suhteeseensa liittyen.

- Minä en koskaan tuonut esille suhdettamme. Vesku toi minulle aikoinaan näytille lehtiä, joissa hän puhui suhteestamme. Minä en niitä haastatteluja antanut, Hannele huomauttaa.

Hannelen on tarkoitus olla vielä tänään yhteydessä Vesa-Matti Loiriin ja selvittää tilanne.

- Luulin, että olemme hyvissä väleissä Joonaksen kanssa. Emme kuitenkaan tunne kovin hyvin, Hannele toteaa.
 
vierailija
Mun mielestä Hannele puhui koko ohjelman ajan Veskusta hyvin kunnioittavasti sekä ystävänä että kollegana, jolta oli oppinut paljon esim kameratyöskentelyä. Maria kysyi suhteesta ja Hannele vastasi. Ei siinä mun mielestä mitään pahaa/pahantahtoista ollut.
 
vierailija
En ymmärrä miksi Joonas suuttui. Onkohan taustalla sellaista että kun isä on kuuluisa vesku loiri niin Joonaksen pitää saada itsensä myös esille julkisuuteen väkisin ja keinolla millä hyvänsä. ilmoittelee olemassaolostaan siinä toivossa että pääsisi julkisuuteen isompaan rooliin ja vaikka johonkin juontotehtäviin...
 
Kuulostaa ihme hermostumiselta. Kaikki tuon tiesivät jo ennestään. Jostain syystä kuitenkin hän (tai sisko) pahoittanut mielensä.
Tästä syystä kenenkään lapsellisten ei kyllä kannattaisi ihan kaikista suhteistaan julkisuudessa höpötellä.
 
vierailija
Aikuisuuteen vielä pitkä matka pojalla, joka toivottavasti oppii käyttäytymään, kunnioittamaan isäänsä ja hänen elämänsä valintoja ja tekoja.

Hannele vaikutti ohjelmassa jo hiipuvalta ja elämän runtelemalta. Vanhuus ei tule yksin, mutta toivoisin hänelle tervettä ja hyvää lopouelämää.
 
Ensimmäisenä mietin minkä ikäinen tämä poika Joonas olikaan, tuo "vittu" -sanan viljely sai epäilemään esiteiniksi.
Uskon että Hannele ei mitään pahaa sanomisillaan tarkoittanutkaan mutta olisin ehkä itse jättänyt kertomatta.
 
vierailija
Ensimmäisenä mietin minkä ikäinen tämä poika Joonas olikaan, tuo "vittu" -sanan viljely sai epäilemään esiteiniksi.
Uskon että Hannele ei mitään pahaa sanomisillaan tarkoittanutkaan mutta olisin ehkä itse jättänyt kertomatta.
Luulen, että tuo tilanne on ollut niin luontevaa jutustelua Marian kanssa. Silloin sitä helposti puhuu asioita, mitä ei normaalisti puhuisi kameran edessä.
 
vierailija
Jaa että kuka tässä puhuu epäkunnioittavasti ja epäkohteliaasti? Tällä Joonaksella on selvästi pahoja ongelmia itsehillintänsä kanssa. Tässäkin tapauksessa olisi varmaan ollut fiksuinta soittaa isälleen Veskulle ja jutella ensin hänen kanssaan ennen tuota vihan purkausta. Sama Joonashan on julkisuudessa lähinnä tunnettu vain Veskun poikana, jota syytettiin tapon yrityksestä ja tuomittiin "vain" törkeästä pahoinpitelystä. Tämä sama isänsä julkisuuskuvasta kateellinen Joonas-poika on haukkunut Veskun huonoksi isäksi ja kertoo ettei ole hyvissä väleissä hänen kanssaan... Nyt kuitenkin isä taas kelpaa puheenaiheeksi, kun pääsee julkisuuteen. Ja kehtaa Hannele Laurille kuittailla alkoholin kulutuksesta, kun Veskuhan on avoimesti puhuneensa liian kovasta alkoholin käytöstään. Tuskin tämä Joonaskaan lasiin sylkee.

Ihan uskomaton pelle. Toivottavasti pysyy siellä unholassa, sillä kuka jaksaa tuollaisen idiootin mielipiteitä kuulla.
 

Yhteistyössä