Yötyöläisiä paikalla?

Alkuperäinen kirjoittaja yömamma:
Juu, kerkesinkin lukea jo. Onneksi mies suostui lähtemään.
jos ei ois suostunut olisin soittanut ambulanssin. Asutaan noin 1,5 kilsan päässä sairalasta, joten ei omalla autolla mennyt yhtään kauempaa.


Minä teen kotitöitä, asianpesukoneen laitoin päälle. Pyykkikonenkin pian laitan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja yömamma:
Juu, kerkesinkin lukea jo. Onneksi mies suostui lähtemään.
jos ei ois suostunut olisin soittanut ambulanssin. Asutaan noin 1,5 kilsan päässä sairalasta, joten ei omalla autolla mennyt yhtään kauempaa.


Minä teen kotitöitä, asianpesukoneen laitoin päälle. Pyykkikonenkin pian laitan.
Työtähän se on se kotityökin =) ja välillä raskaampaa kuin tää palkallinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sarah85:
Juu mulla tuntuu että se paha hetki alkaa kohta ja kestää varmaan kuuteen... sitte pitäs vielä ajaa kotiin vaarantamatta muita tielläliikkujia :kieh: kesällä yövuorot on paljon mukavampia
Onks sulla pitkä matka himaan ajella?
Mulla n 25km ja sit kotoa pitää napata viel 3v ja viedä hoitoon. Tossa 7.45 sit pääsee koisimaan B)
 
Lasten vienti hoitoon yövuoron jälkeen on kyllä mulle tuskasin homma. En tiedä...mitään ei enää millään jaksaisi, oksettaa ja pask...taa yhtäaikaa. Onneksi harvoin sattuu niitä aamuja. Mun vuoro kun loppuu klo 7:30.
 
LuppiksenMuija on mulla semmonen 50 kilsaa ajettavana...onneksi n. puolet moottoritietä pitkin.

Mulla loppuu yövuoro vasta yhdeksältä eli kymmenen aikaan pääsis pehkuihin. On muuten tosi inhottava olo sitte ku alkaa mennä niin ylikierroksille että nukuttaa mut ei saa unta ja oksettaa...sitä oloa odotellessa...
:x
 
Kuinka unissas ajelet tuon 50 kilsaa? Olen muuttamassa parin kuukauden kuluttua ja silloin matkaa tulee töihin n. 80km. Nyt työmatka on 7km ja sekin menee yleensä vanhasta muistista, kotona aina miettii että mitenköhän mä taas olen ajellut B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sarah85:
LuppiksenMuija on mulla semmonen 50 kilsaa ajettavana...onneksi n. puolet moottoritietä pitkin.

Mulla loppuu yövuoro vasta yhdeksältä eli kymmenen aikaan pääsis pehkuihin. On muuten tosi inhottava olo sitte ku alkaa mennä niin ylikierroksille että nukuttaa mut ei saa unta ja oksettaa...sitä oloa odotellessa...
:x
No on sulla sit ajeltavaa :/ onneks jo aamut alkaa olla valoisia. Kuinkas teil noin pitkä vuoro on että ysiin asti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeli:
Lasten vienti hoitoon yövuoron jälkeen on kyllä mulle tuskasin homma. En tiedä...mitään ei enää millään jaksaisi, oksettaa ja pask...taa yhtäaikaa. Onneksi harvoin sattuu niitä aamuja. Mun vuoro kun loppuu klo 7:30.
Mulla sinänsä tosi hyvä tilanne, että isosisko (17v) on viel tän kevään kotona ja pukee tytön valmiiksi, ettei mun tarvi kun napata likka autoon.
 

Yhteistyössä