ystävä miettii 5:ttä aborttia =(

siis mulla ei enää ymmärrys riitä ystävääni kohtaa, hän on taas raskaana ja miettii aborttia :eek: ennestään on 2 lasta.. ja pointtina tässä on se että hän ei miehensä kanssa käytää mitään ehkäsyä niin sillä en hänen aborttiaan hyväksy.. eiköhän jokainen tiedä että jos ehkäsy ei ole käytössä niin aina on mahdollisuus tulla raskaaksi...

anteeksi tällänen pikku purkaus :snotty:
 
voivoi
toivottavasti hän voi elää päätöstensä kanssa? hänen lääkärinsä tulisi neuvoa hänta ja sinun ystävänä kertoa mielipiteesi, mutta jokainen tekee itse nämä päätökset ja elää omaa elämäänsä..erittäin surullista silti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:46 voivoi kirjoitti:
toivottavasti hän voi elää päätöstensä kanssa? hänen lääkärinsä tulisi neuvoa hänta ja sinun ystävänä kertoa mielipiteesi, mutta jokainen tekee itse nämä päätökset ja elää omaa elämäänsä..erittäin surullista silti.

no mun mielipide on että ei aborttia kerta ei ehkäsystä ole pidetty huolta, mut enhän mä voi tällästä mennä hälle sanoo :\|
 
Mulla oli koulussa yks puolituttu, joka ruoka jonossa kovaan ääneen selitti et "pitää taas mennä tekeen abortti...". \|O \|O \|O \|O Arvatkaa meinasko saada nyrkistä kun otti pannuun; meillä oli takana melkeen 2v yritystä ja yksi keskenmeno... :'( Tää toimenpide oli hänelle kai 3 saman vuoden aikana.. :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:48 vieras kirjoitti:
Tasan ei käy onnenlahjat... jotkut eivät saa ikinä omaa lasta, vaikka kuinka yritetään. Sitten tuommoiset välinpitämättömät ihmiset, jotka ei tiedä mikä on ehkäisy, niin naps vaan ja paksuna!! :/
niinpä.. on niin monta ihmistä ketkä on vuosia yrittänyt tulla raskaaksi ja ei tulosta.. ja sit jotkut tulee kun ehkäsystä ei pidetä huolta niin sit tehää abortti \|O niillä on vähän niinku abortti ehkäsykeinona
 
sad
Mulla oli kaveri, joka tieten tahtoen jätti ehkäisyn pois, koska halusi lapsen. Kun sitten pamahtikin paksuksi, rupesi jänistämään ja päätyi aborttiin...

Mä tulin asiasta niin vihaiseksi, että en ole pystynyt suhtautumaan enää normaalisti tähän ihmiseen.
 
Nyt olisi taas aika ottaa tuota naista niskasta kiinni ja ravistaa. Kyllä terveydenhuollon pitäisi jo puuttua asiaan, kunnon puhuttelu ja neuvot kierukasta tai sterilisaatiosta. Täysin vastuutonta toimintaa naiselta, en käsitä lainkaan. Missä helkutissa on muutamien naisten aivotoiminta?
Minun mielipiteeni, pariskunta ei olisi "ansainnut" lapsia lainkaan, koska eivät käsitä ihmisen arvoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:47 auts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:46 voivoi kirjoitti:
toivottavasti hän voi elää päätöstensä kanssa? hänen lääkärinsä tulisi neuvoa hänta ja sinun ystävänä kertoa mielipiteesi, mutta jokainen tekee itse nämä päätökset ja elää omaa elämäänsä..erittäin surullista silti.

no mun mielipide on että ei aborttia kerta ei ehkäsystä ole pidetty huolta, mut enhän mä voi tällästä mennä hälle sanoo :\|
Mä oon niin hirvee ihminen että kyllä minä jo sanosin, on tuo niin karseeta. :eek:
 
vieraana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:47 auts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:46 voivoi kirjoitti:
toivottavasti hän voi elää päätöstensä kanssa? hänen lääkärinsä tulisi neuvoa hänta ja sinun ystävänä kertoa mielipiteesi, mutta jokainen tekee itse nämä päätökset ja elää omaa elämäänsä..erittäin surullista silti.

no mun mielipide on että ei aborttia kerta ei ehkäsystä ole pidetty huolta, mut enhän mä voi tällästä mennä hälle sanoo :\|
tottakai sä voit mielipiteesi sanoa! miksei lääkäri lähetä sitä psykiatriseen arviointiin!
 
Mun veli ja sen silloinen tyttöystävä leuhki (tai siis se likka), että ei oo mitään ehkäsyä ja...

Mulla oli tuulimunaraskaus ittellä ja sehän kaavitaan, jos ei ittellään kohtu tyhjene ja sitten kun olin keskimmäisestä raskaana, tää likka tuli mulle valehteleen, että hänellä oli myös tuulimunaraskaus ja oli joutunu synnyttään! Olin ihan, että mitä wtf?!

Valehteli siis ihan päin naamaa, en nyt ihan NOIN tyhmä sentään ole. Sitten kun kysyin asiasta ja sanoin tietäväni, miten tuulimunaraskaus "hoidetaan", hän väitti, että oli se se. Sitten kuitenkin samaan hengenvetoon sanoi, että mun veli pakotti hänet siihen! Niin juu, tuulimunaraskaushan antaa vaihtoehtoja, juu! \|O :headwall:

Ne eros sitten lopullisesti (oli semmosta jahkaamista kuukaudesta toiseen) ja niin meidän "ystävyyskin" loppu siihen. Ilman ystävää mielummin, kun p.askanpuhujaa. Ja vielä läpsäskin esikoista kerran, mistä pidin hänelle esitelmän. Kukaan muu ei mun lastani kasvata, kuin minä itse! :headwall: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:53 vieras kirjoitti:
Nyt olisi taas aika ottaa tuota naista niskasta kiinni ja ravistaa. Kyllä terveydenhuollon pitäisi jo puuttua asiaan, kunnon puhuttelu ja neuvot kierukasta tai sterilisaatiosta. Täysin vastuutonta toimintaa naiselta, en käsitä lainkaan. Missä helkutissa on muutamien naisten aivotoiminta?
Minun mielipiteeni, pariskunta ei olisi "ansainnut" lapsia lainkaan, koska eivät käsitä ihmisen arvoa.
Täysin samaa mieltä \|O
 

Yhteistyössä