Ystävä opiskelee kampaajaksi ja yllytti mua

Riippuu mitä sulle päähän laitetaan :) Jos aitohiusta sineteillä, niin mulla ainakin pysyi todella nättinä 6kk ja silloinkin täytyi ottaa pois ihan siksi, että omat hiukset kasvaneet niin paljon että sinetit olivat jo liian alhaalla. Täytyy muistaa vain harjata pidennysharjalla päätä myöden ettei oma hius takkuunu, käyttää hiuksiin jätettävää hoitoainetta ja laittaa mieluusti hiukset kiinni (esim. letille) yöksi niin eivät takkuunnu.

Saat kyllä hyvät hoito-ohjeet, kannattaa mennä jos yhtään houkuttelee :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
Riippuu mitä sulle päähän laitetaan :) Jos aitohiusta sineteillä, niin mulla ainakin pysyi todella nättinä 6kk ja silloinkin täytyi ottaa pois ihan siksi, että omat hiukset kasvaneet niin paljon että sinetit olivat jo liian alhaalla. Täytyy muistaa vain harjata pidennysharjalla päätä myöden ettei oma hius takkuunu, käyttää hiuksiin jätettävää hoitoainetta ja laittaa mieluusti hiukset kiinni (esim. letille) yöksi niin eivät takkuunnu.
Saat kyllä hyvät hoito-ohjeet, kannattaa mennä jos yhtään houkuttelee :)
No, tuo ei ainakaa ois ongelma, ku muutenkin laitan ain yöks hiukset letille... Hieman kyl houkuttelis, mut sit mä aattelen, et jos niist tuleekin rasite ? :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pidennykset ok mutta pois otto helvettiä.tukka puolet ohuempi kuin laitettaessa ja vaikka olisi ns.oikeaa hiusta niin on ne karseen näköset
Että kuin...Ok, mut silti karseen näköset vai miten ? Mut meneeks siit oikeest oma tukka huonoks...Tietäiskö kukaan ?
 

Yhteistyössä