Ystäviä Tampereen/Kangasalan seudulta

Moi!

Tunnetko olosi joskus yksinäiseksi? Tuntuuko, ettei ole ketään, jolle jutella ja ketään joka ymmärtäisi sinua täysin? Puuttuuko sinultakin ystävä, sellainen ystävä, jolle voit puhua kaikesta ja jonka kanssa voit jakaa ilot ja surut, sellainen ystävä, jolla on aina aikaa sinulle ja jolle voit soittaa vaikka keskellä yötä?
Sellaista ystävää minä olisin vailla ja ajattelin kokeilla onneani, josko sellainen löytyisi vaikka tätä kautta.
Olen huomannut, että näin aikuisiällä on tosi vaikea solmia uusia ystävyyssuhteita. Kavereita ja tuttavia kyllä saa melko helposti, mutta kaverisuhde harvoin syvenee ystävyydeksi. Tuntuu lisäksi, että kaikilla muilla on jo omat ystävänsä ja porukkansa. Ja itse ei kuulu oikein mihinkään.

Luonteeltani olen herkkä, kiltti, luotettava, eläinrakas ja vieraiden seurassa hieman varautunut. En heti avaudu asioistani vieraille ihmisille. Ehkä sen vuoksi minun onkin ollut vaikea löytää ystäviä.
Mutta löytyisikö sellaista täältä? Jos koet olevasi samassa tilanteessa kuin minä ja luulet, että meistä voisi tulla ystäviä, niin laita viestiä marzy79@suomi24.fi
 

Yhteistyössä