Zalando

"koi"
Mä tilasin sieltä kerran ja palautin tuotteet, kun eivät olleet sopivia. Sen jälkeen en näköjään voi enää tilata muuten kuin maksamalla tuotteet etukäteen. Siihen en taas ala, koska kaksi ystävääni on tilannut sieltä maksaen etukäteen. Molemmat joutuivat palauttamaan jotain ja saivat odottaa palautusrahoja lähes kaksi kuukautta.
 
[QUOTE="vieras";27587339]Jos tilaisin sieltä tänään laskulla niin milloin suunnilleen on eräpäivä?[/QUOTE]

mun laskussa ainakin oli eräpäivä mennyt jo ennenkuin sain tuotteen... kyllä se eräpäivä alle kuukauden sisään oli reippaasti.
 
"jeps"
Minä tilasin tänään ensimmäistä kertaa ja ehdoissa luki että laskun eräpäivä on 30.päivää siitä kun tuote on toimitettu, eli ymmärsin että siitä päivästä lukien ku paketti sieltä päästä lähtee
 
"asde"
[QUOTE="vieras";27587428]mutta ei miten?[/QUOTE]


No mutta tässäpä selkeä kysymys. :D

Mulla oli sama homma, kun paketin sain, oli eräpäivä suunnilleen huomenna. Soitin sinne ja sanoivat, etttä; juu, heillä tämmönen tyyli, että asiakkaat pysyy hereillä, mutta toki OIKEASTI on se 30 päivän maksuaika... Huh huh...

Ja toi rahojen palautusaika on kuulemma ihan härskin pitkä.
 
[QUOTE="asde";27587503]No mutta tässäpä selkeä kysymys. :D

Mulla oli sama homma, kun paketin sain, oli eräpäivä suunnilleen huomenna. Soitin sinne ja sanoivat, etttä; juu, heillä tämmönen tyyli, että asiakkaat pysyy hereillä, mutta toki OIKEASTI on se 30 päivän maksuaika... Huh huh...

Ja toi rahojen palautusaika on kuulemma ihan härskin pitkä.[/QUOTE]

Vai tyyli.... :headwall: maksoin sen laskun kyllä tunnollisesti heti pois, mutta päätin samalla etten puljusta mitään enään tilaa kun toimitaan noin oudosti.
 

Yhteistyössä