Hakutulokset

  1. O

    Neuvolassa todettiin minulal hpv virus,onko mieheni pettänyt?

    SIL tarkoittaa limakalvon lievää sisäistä muutosta
  2. O

    Kuinka pitkään olet palstaillut?

    Samalla nikillä 11/2004 alkaen =) Sitä ennen harmaana...
  3. O

    Huostaanotettu lapsi ulkomaille sisaruksen luokse?

    Voitte tehdä hakemuksen sukulaissijasivanhemmuudesta. Sosiaalitoimen tulee tutkia soveltuvuus. Voit kysyä myös lakimieheltä apua jos asiaa on ulkomailta vaikea hoitaa. Onko veljelläsi edunvalvoja?
  4. O

    Kylpylöistä tietoa

    Széchenyin kylpylä Budapestissä taitaa olla kuuluisin. Budapestin kylpylät ovat tyyliä terveyskylpylä eli erilaisia lähinnä ulkoaltaita, joissa eriasteisia vedenlämpövaihtoehtoja ja mineraaleja. Saunat ja muut tilat voivat olla hieman karujakin ainakin ne mitkä ovat kansan suosiossa...
  5. O

    lentokone ja korvat

    Kyllä on. Avuksi on annettu pillimehua, tissiä, purkkaa... iästä ja lapsesta riippuen. Ei tosin joka kerta eikä aina sama lapsi. En tiedä mistä sitten johtuu. Kipu on ollut kuitenkin hetkellistä ja mennyt nopeasti ohi.
  6. O

    Isyydentunnustus avoparilla, kun raskaus alkanut lapsettomuushoidoilla

    Isyyden tunnustaminen tehdään kunnan lastenvalvojalla (perustuu lakiin), joka vie asian maistraatin vahvistetavaksi. Terveydenhuollossa ei asiaa kukaan hoida, vaan täytyy tehdä erikseen. Onkohan tässä nyt mennyt sekaisin isyyden tunnustaminen ja isyyden tutkiminen?
  7. O

    Olen kyllästynyt tytön "monitoimisänkyyn" ja haluaisin ostaa uuden sängyn tytölle

    Meillä normit runkopatjasängyt kaikilla lapsilla. Itse kanssa kyllästyin siihen yläsänkyyn kiipeämiseen ja hankalaan petaamiseen. Sänky toimii kanssa hyvänä vierassänkynä isovanhemmilla.
  8. O

    Kipeä olo punktion jälkeen

    :wave: Minä täällä pidän peukkuja!
  9. O

    Tytön nimiä O:lla

    Jaa kaimaa ehdotit =)
  10. O

    Mikä ohjeelma teillä tänään?

    Mä luin että panohommia, ratsastusta jos tamman jalat on kunnossa. :laugh:
  11. O

    Mies polttareissa

    Tää?
  12. O

    Kuinka paljon käteistä etelään?Minä ja kaksi kouluikäistä lasta lähdössä.

    Teneriffalla on ihan pankkiautomaatit siinä kuin Suomessakin. Kuuluuko teillä ruokia matkaan tai onko teillä keittiö huoneessa?
  13. O

    Miten sanotaan englanniksi:

    It doesn`t matter. The occasion is not so formal.
  14. O

    Varkauden sieppaus mietintää... kuka muistaa ???

    Eikö ne olleet molemmat kouluikäisiä?
  15. O

    kreikkaan kesäksi

    rattaat mukaan
  16. O

    Mitä tekisitte tokaluokkalaisen kanssa, joka käyttäytyy koulussa todella huonosti?

    meillä myös tyttö tylsistyi liian helppoihin tehtäviin mutta ope antoi hänelle ekstrakirjan josta teki tehtäviä kun ei ollut muuta
  17. O

    G: Ilmiantaisitko lapsesi Varkauden tapauksessa?

    tarkoitatko että on syntynyt sairaana, hairahtuneena tai pahana?
  18. O

    Mitä tekisitte tokaluokkalaisen kanssa, joka käyttäytyy koulussa todella huonosti?

    Marssikaa viivana lapsen kanssa koululle juttelemaan. Miksi ihmeessä pitää odottaa? Opettaja kertoo mistä kiikastaa ja lapsi vastaa oman näkökulmansa. Tehkää sopimus ja kirjatkaa kuinka sitä päivittäin seurataan.

Yhteistyössä